Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

Renault Trucks ve službách zákazníků

Renault Trucks využívá přechodu na novou emisní normu Euro 6 k inovaci celé modelové řady. Ta byla předmětem investicí Volvo Group ve výši přesahující 2 miliardy euro a zahrnovala nejpřísnější testování v celé historii společnosti Renault Trucks.

Kvalita a spolehlivost není něco, co se prostě stane - je to něco, co vyžaduje dlouhé hodiny testování a výzkumu. Od roku 2008 v rámci tohoto procesu ujelo 300 vozidel 10 milionů km při testování kvality a navíc strávilo dalších 5 milionů hodin na zkušebních stavech (- při teplotách od -40 °C do +60 °C).


Dálková modelová řada

Prostřednictvím dálkové modelové řady představila společnost Renault Trucks homogenní nabídku, sestávající z jediného vozidla s modulárním designem. Díky nové aerodynamické kabině kombinuje modelová řada T v jediném novém vozidle účinnost a nízkou spotřebu paliva modelu Premium Route s komfortem a prestiží modelu Magnum. Nabízí také lepší pohonnou soustavu s novými motory Euro 6.
Díky designu, výšce čelního skla se sklonem 12°, který zlepšuje koeficient odporu vzduchu až o 12 % a nové pohonné soustavě, může modelová řada T dosahovat jedné z nejnižší spotřeby paliva na trhu a to až o 5 % v porovnání s předchozí generací.
Nová aerodynamická kabina je prostorná a pohodlná s šířkou 2,35 m vpředu a až 2,5 m vzadu. Disponuje rozšířeným lůžkem a horním lůžkem, které po složení nabízí další úložné prostory. Tunel motoru byl snížen na 200 mm a ve verzi s plochou podlahou zmizel. Optimalizované místo řidiče zajišťují nová sedadla RECARO®, ergonomická palubní deska se 7palcovým centrálním displejem. Dálková modelová řada nabízí úložný box, který je přístupný zevnitř i zvenku a úhel otevírání dveří 85°. Řidiči mohou dále využívat řadu pomocných řídicích systémů, světel do zatáček, multifunkčního nastavitelného volantu a elektrickou parkovací brzdou.
Pod kapotou jsou motory Euro 6 DTI 11 a DTI 13. Robotizovaná převodovka Optidriver je k dispozici sériově a vyznačuje se novým přechodem mezi jednotlivými převodovými stupni. Renault Trucks T se také může pochlubit zbrusu novou, elektronicky řízenou klimatizací, hydraulickým čerpadlem řízení s proměnlivým účinkem (zlepšení spotřeby) a palivovými nádržemi s kapacitou až 1475 l.
V případě potřeby může řidič využít tlačítka „24/7“ na palubní desce. Jeho aktivací může okamžitě nahlásit polohu svého vozidla a odeslat potřebné technické údaje. Vozidla dálkové modelové řady jsou již ve výrobě vybavena pro přípravu systému Optifleet, řešení pro správu vozového parku, které zvyšuje rentabilitu


Těžká stavební a stavební řada

Aby Renault Trucks uspokojil potřeby zákazníků, nabízí dvě různé řady nových stavebních vozidel - stavební vozidla řady C a těžká stavební vozidla řady K. Modelová řada je k dispozici ve dvou šířkách kabiny, nabízí vysoké užitečné zatížení, nízkou spotřebu a komfort srovnatelný s modely pro dálkovou přepravu..
Vozidla mají prostornější, pohodlnější a ergonomičtější kabinu s rotujícími tlačítky. Boční integrovaný schůdek umožňuje řidiči snadnější kontrolu nákladu. Vozidla řady K i řady C jsou schopna zvládat nejnáročnější podmínky díky ochraně nejexponovanějších míst při nárazu. Všechny nárazníky jsou z vysoko pevnostní ocele. Obě řady se mohou pochlubit výjimečnou světlou výškou, celkovou hmotnostní soupravy až 120 t a nejlepším nájezdovým úhlem na trhu (32°) pro řadu K.
Vozidla jsou standardně vybavena světly do zatáček, robotizovanou převodovkou Optidriver elektrickou parkovací brzdou, která se aktivuje při zastavení motoru a četnými přípravami pro montáž nástavby.
Nové motory Euro 6 poskytují dosud bezkonkurenční úroveň výkonu. Kromě toho s optimalizovanou pohotovostní hmotností nabízí řada C vynikající užitečné zatížení, které může dosáhnout hodnoty až 22,8 tuny u provedení 8x4. Řada K se vyznačuje celkovou hmotností vozidla až 50 tun a celkovou hmotností soupravy až 120 tun.


Distribuční modelová řada
I když nová řada Renault Trucks vychází z předchozích modelů, vyvinula se do mnohem jasnější nabídky, která se skládá z jedné řady a čtyř modelů, které jsou schopny splnit požadavky všech zákazníků.
V řadě D Renault Trucks nyní nabízí tři modely
Renault Trucks D (od 10 do 18 t)
Renault Trucks D Wide (od 16 do 26 t)
Renault Trucks D Access model se sníženým přístupem do kabiny (od 18 do 26 t).
Možnost dosažení maximálního točivého momentu od 900/min. znamená, že řidiči nemusí tlačit motor na hranici jeho možností, což snižuje spotřebu paliva. Stejně tak velkorysý výkon nového čtyřválce, odpovídající šestiválci, umožní dále zvyšovat nosnost vozidla.
Všechny nové řady jsou vybaveny robotizovanou převodovkou, která snižuje spotřebu paliva, chrání mechanické části vozidla, snižuje náklady na údržbu a umožňuje řidiči plně se soustředit na jízdu. Kromě toho byla řada prvků u Renault Trucks D vylepšena tak, aby se snížily náklady a usnadnila údržba. Například nárazník, který dříve tvořil jeden celek, se nyní skládá ze tří částí.
Renault Trucks nabízí více než 100 různých modelů a přizpůsobuje je tak, aby usnadnila práci dodavatelům nástaveb. Jakmile je dokončena objednávka, mají nástavbáři přístup ke všem plánům vozidla prostřednictvím specializovaného webového portálu.


Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2024 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar