Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

Alcar - Bezpečná kola pro radost
Milotec - Autodoplňky pro Škoda Octavia III

Škoda Octavia 1.6 TDi - úsporná a komfortní

Škoda Octavia se vyrábí od jara 2004 (pokud nepočítáme model z 50. let), ale ani první generace nevyvolala tolik zájmu jako nová, uvedená na trh koncem roku 2013. Její design získal uznání i obdiv mezi odborníky i laickou veřejností po celé Evropě, všude, kde se objevila.

Mitsubishi ASX 1.6 2WD - potěší a nezklame

Už se nedivíme, že si Japonci od Mitsubishi ASX hodně slibovali, a dobře věděli proč. Proto jej nabízejí také s pohonem předních kol a nikoliv jen jako 4WD. Nejdříve se prodával jako RVR v Japonsku a Austrálii, do Evropy zamířil pod zkratkou ASX aneb Active Sports Crossover.

Mazda 2 1.5 Skyactiv-g 75 - jízda je potěšením

Po delší době jsme si opět mohli vyzkoušet Mazdu, a to nejmenší model 2, a musíme prozradit hned na úvod, že nás hodně mile překvapil, byť se jednalo o nejslabší vůz z celé modelové řady, nabízený na našem trhu.

Peugeot 308 GT 1.6 THP - hatchback pro náročné

Pod označením GT (Gran Tourismo) si hned každý představí sportovní automobil. V minulosti tomu alespoň tak bylo, ale dnes bývá často situace jiná. Jako třeba v případě Peugeotu 308 GT, který jsme si mohli vyzkoušet.

Subaru XV 2.0 CVT Cross - neprávem opomíjený

Subaru o svém modelu XV od začátku prohlašuje, že je určený spíš do města, proto je vybaven také bezestupňovou převodovkou a systémem start stop. Ale považte sami, dokázali byste s ním jezdit opravdu jen po ulicích a neměli zálusk na zatáčkovité silnice, případně na prašné cesty, nebo zdolat i středně těžký terén.

Škoda Fabia Combi 1.2 TSI Style - trefa do černého

Více než 1,1 milionů prodaných kombi značky Škoda dokazuje, jak jsou tyto automobily mezi zákazníky žádané. A toto číslo bude brzy ještě vyšší díky nové třetí generaci vozu Škoda Fabia Combi. O tom jsme po prvním testu naprosto přesvědčeni.

Renault Captur 1.5 dCi Helly Hansen - vrcholná edice

Zatímco německé značky zastávají spíš konzervativnější styl, tak naopak francouzským nechybí šmrnc a elegance, a to platí o Renaultu už řadu let. Prakticky pokaždé s příchodem nového modelu nás něčím překvapí, jako třeba u modelu Captur nebo u nejnovější novinky Kadjar.

Dacia Dokker 1.5 dCi Stepway - dodávka může být elegantní

Značné obliby mezi zákazníky se těší modely odvozené od užitkových dodávek nižší střední třídy, jako jsou třeba Citroën Berlingo nebo Peugeot Partner, ke kterým se přidala i Dacia Dokker, jenž stejně jako ostatní Dacie porážejí konkurenci hlavně cenou.

Citroën C4 1.2 PureTech 130 - výkon jako dvoulitr

Už při prezentaci modernizovaného Citroënu C4 a po krátké testovací jízdě, jsme prohlásili, že novinka je lepší ve všech směrech, než jeho předchůdce. Nehledě k první generace z let 2004 až 2010, která nás po designové stránce nikterak neuchvátila. Snad jedině třídveřové kupé se vymykalo standardu.

Peugeot 508 2.0 BlueHDi RXH - vrchol komfortu

Měli jsme možnost vyzkoušet si už celou řadu osobních i užitkových automobilů značky Peugeot, od nejmenší 106 až po sportovní kupé RCZ. Ale musíme přiznat, že nejvíc na nás zapůsobil faceliftovaný model 508 RXH. Na svět přišel v roce 2012 jako první allroad střední třídy, ale to je už historie.

Infiniti Q50S Hybrid AWD - nespoutaná radost

Světová premiéra Infiniti Q50 se odehrála v Detroitu v roce 2013, o rok později dorazil na evropský trh a nyní jsme měli příležitost, abychom si ověřili, jaký opravdu je. Předem prozradíme, že opravdu skvostný a výjimečný.

Citroën Grand C4 Picasso 2.0 BHDI - Picasso by měl radost

Už první generace modelu Picasso v roce 1999, tehdy ale ještě jako Xsara Picasso zapůsobila na hodně zákazníků především díky elegantnímu a šarmantnímu designu, přesně tak, jak ho Francouzi dovedou ztvárnit, a zůstali mu věrni.

Lexus NX 300 h F-Sport - elegantní crossover

Za automobily Lexus nebo Infiniti se na našich silnicích ohlédne snad každý. Přeci jen jsou stále a asi stále budou v našich zeměpisných, ale i evropských šířkách vzácností. Jen pro zajímavost, vloni se prodalo v ČR přes pět stovek Lexusů.

DS3 1.6 e-HDi - stylovka podle vlastní představy

Ještě vloni jsme se setkávali u řady DS s názvem Citroën, nyní už je oficiální označení pouze DS, i když je to stále Citroën. Řadu DS tvoří v současné době čtyři modely, jejichž cílem je nabídnout stylový design, bohatou výbavu, kvalitnější materiály a hlavně rozsáhlou nabídku individualizací.

Renault Twingo 0.9 TCe - sázka na vše vzadu

Všichni asi víme, že na světě jsou dvě automobilky, které vždy v minulosti stavěly a stále ještě vyrábějí líbivé malé automobily. Ano, máme na mysli Fiat a Renault. Oba jsou této tradici věrni, i když už trochu v jiném pojetí.

Citroën C1 1.2Pure Tech - zábavná jízda

Právě před rokem nahradil Citroën ve světové premiéře novou generací modelu C1 předchozí verzi, které se od roku 2005 prodalo více než 760 000 kusů. Společně s ním se představily i dvojčata Peugeot 108 a Toyota Aygo, všechny tři z Kolína.

Honda CR-V 2.2 i-DTEC AT nikdy nezklame

Více než pět milionů prodaných vozidel ve sto šedesáti státech světa od roku 1995 předchází čtvrté generaci Hondy CR-V. Zatímco se první generace od té současné poměrně dost lišila, tak od druhé si uchovává své charakteristické rysy.

Škoda Fabia 1.4 TDi - po všech stránkách nej

Automobily kategorie malých hatchbacků s délkou do čtyř metrů jsou mezi zákazníky v poslední době hodně žádané a každý z konkurence se snaží na svou stranu získat co nejvíce potenciálních kupců. Cest k úspěchu je několik, ale asi nejefektnější je přijít s novým automobilem. A právě to je případ Škody Fabia třetí generace

Nissan Pulsar 1.5 dCi - větší, než jsme čekali

Odborníci si lámou hlavy nad tím, do jakého segmentu zařadit nový Nissan Pulsar. Je to ještě hatchback nebo spíš už menší MPV? Ale zákazníkovi, který uvažuje nad jeho koupí je to vcelku jedno. Důležitější je pro něj hlavně vnitřní prostor, motory, výbava a také cena.

Peugeot 508 1.6 THP Allure - prostě se povedl

Poprvé se „manažérský“ Peugeot 508 představil veřejnosti v roce 2010 na domácím autosalonu v Paříži, kdy v modelové nabídce nahradil vlastně hned dva typy 407 a 607, a začlenil se tak na samý vrchol nabídky. Vloni v létě jsme se mohli poprvé seznámit s modernizovanou verzí.

Milotec logo
Automuzeum CZ


CNW:Counter
© 2015 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar