Mitsubishi prodalo v Evropě přes 100 000 vozů
Mitsubishi zaznamenalo v roce 2013 v rámci 34 evropských zemí, ve kterých působí, nárůst objemu prodeje o 10 %, a to díky vynaloženému úsilí jednotlivých distributorů, postupnému obnovování modelové řady a vstupu na trh plug-in hybridů modelem Outlander PHEV.
MME se díky 106 712* prodaných vozů v kalendářním roce 2013 (oproti 96 933* v kalendářním roce 2012) vrátila k růstu a po dvou letech opět překonala stotisícovou hranici. Pozitivní výsledek potvrzují
i přísnější údaje ACEA (zahrnují jen EU a EFTA, bez pickupů jako je L200), jež ukazují na nárůst o 4,9 %.
Výsledky se liší stát od státu, kdy často lokální distributoři MME předčili i výkon svého domácího trhu, zejména ve Velké Británii.
Uvedení PHEV – první fáze
Nizozemsko (+ 234 % / trh – 17 %) nabízí zajímavý výsledek, který ovlivnilo zahájení prodeje Outlanderu PHEV (8 009 kusů z celkových 12 279). Ten byl podpořen příznivými daňovými podmínkami pro ekologicky šetrné technologie, jako jsou vozy s nízkými emisemi.
MME očekává, že i v průběhu kalendářního roku 2014 se bude postupně zvyšovat objem prodeje v celé Evropě díky uvedení Outlanderu PHEV na zbývající trhy.
Top 10 distributorů MME v roce 2013:
*Zdroj: ACEA – kromě pickupů jako je L200
** Zdroj: Izraelská asociace dovozců automobilů
***Zdroj: ODD (Automotive Distributors' Association)
Nová modelová řada
Zatímco Outlander PHEV, který je rozšířením modelu Outlander třetí generace, začínal lámat prodejní rekordy (např. ve Švédsku počet objednávek přesáhl 1 000 vozů), i další modely začaly zřetelně ukazovat omlazenou tvář značky Mitsubishi Motors v Evropě.
V souladu se svými střednědobými cíli stanovenými v obchodním plánu Mitsubishi Motors Corporation s názvem „New Stage 2016“ – důraz na malé vozy s nízkými emisemi a také na úsporné crossovery, SUV a pickupy – nabídla MME v loňském roce vyvážené portfolio:
Top pět modelů:
40 let v Evropě, zisk a růst
V průběhu roku 2014, který je pro MME milníkem (40 let v Evropě), bude Mitsubishi posilovat svou pozici v Evropě, mimo jiné:
-Nová organizace v Německu (po odsouhlasení antimonopolním úřadem) a Španělsku,
-Dostupnost modelu Outlander PHEV v celé Evropě,
-Rozšíření modelu Space Star do dalších zemí a uvedení modelu Attrage (zatím pouze v Izraeli),
-Facelift dalších stávajících modelů…
…a to všechno spolu s několika důležitými produktovými novinkami plánovanými na rok 2015 s cílem podpořit udržení růstu objemu, zvýšení ziskovosti a vytříbení image značky Mitsubishi Motors v Evropě.
i přísnější údaje ACEA (zahrnují jen EU a EFTA, bez pickupů jako je L200), jež ukazují na nárůst o 4,9 %.
Výsledky se liší stát od státu, kdy často lokální distributoři MME předčili i výkon svého domácího trhu, zejména ve Velké Británii.
Uvedení PHEV – první fáze
Nizozemsko (+ 234 % / trh – 17 %) nabízí zajímavý výsledek, který ovlivnilo zahájení prodeje Outlanderu PHEV (8 009 kusů z celkových 12 279). Ten byl podpořen příznivými daňovými podmínkami pro ekologicky šetrné technologie, jako jsou vozy s nízkými emisemi.
MME očekává, že i v průběhu kalendářního roku 2014 se bude postupně zvyšovat objem prodeje v celé Evropě díky uvedení Outlanderu PHEV na zbývající trhy.
Top 10 distributorů MME v roce 2013:
1.Německo | 21 910 ks | (- 9 % / trh*: - 4,2 %) |
2.Velká Británie | 14 966 ks | (+ 32 % / trh*: + 10,8 %) |
3. Nizozemsko | 12 279 ks | (+ 234 % / trh*: - 17 %) |
4. Izrael | 6 325 ks | (+ 151 % / trh**: + 4 %) |
5.Norsko | 6 283 ks | (+ 15 % / trh*: + 3 %) |
6.Francie | 5 270 ks | ( - / trh*: - 5,7 %) |
7.Turecko | 5 121 ks | (+ 29 % / trh ***: + 8,7 %) |
8.Švýcarsko | 4 478 ks | (- 1 % / trh*: - 6,2 %) |
9. Španělsko | 4 060 ks | (- 8 % / trh*: + 3,3 %) |
10.Belgie & Lucembursko | 3 839 ks | (+ 1 % / trh*: - 0,1 %) |
*Zdroj: ACEA – kromě pickupů jako je L200
** Zdroj: Izraelská asociace dovozců automobilů
***Zdroj: ODD (Automotive Distributors' Association)
Nová modelová řada
Zatímco Outlander PHEV, který je rozšířením modelu Outlander třetí generace, začínal lámat prodejní rekordy (např. ve Švédsku počet objednávek přesáhl 1 000 vozů), i další modely začaly zřetelně ukazovat omlazenou tvář značky Mitsubishi Motors v Evropě.
V souladu se svými střednědobými cíli stanovenými v obchodním plánu Mitsubishi Motors Corporation s názvem „New Stage 2016“ – důraz na malé vozy s nízkými emisemi a také na úsporné crossovery, SUV a pickupy – nabídla MME v loňském roce vyvážené portfolio:
Top pět modelů:
1. ASX | 27 693 ks |
2.Outlander 3. gen. | 27 121 ks (včetně 8 197 PHEV) |
3.L200 | 16 495 ks |
4. Space Star/Mirage | 16,041 ks (uveden v Q1 2013 – dostupný ve 24 zemích) |
5.Colt | 7 495 ks (ukončení výroby v prosinci 2012) |
40 let v Evropě, zisk a růst
V průběhu roku 2014, který je pro MME milníkem (40 let v Evropě), bude Mitsubishi posilovat svou pozici v Evropě, mimo jiné:
-Nová organizace v Německu (po odsouhlasení antimonopolním úřadem) a Španělsku,
-Dostupnost modelu Outlander PHEV v celé Evropě,
-Rozšíření modelu Space Star do dalších zemí a uvedení modelu Attrage (zatím pouze v Izraeli),
-Facelift dalších stávajících modelů…
…a to všechno spolu s několika důležitými produktovými novinkami plánovanými na rok 2015 s cílem podpořit udržení růstu objemu, zvýšení ziskovosti a vytříbení image značky Mitsubishi Motors v Evropě.
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout