Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

Renault Mégane čtvrté generace v premiéře

Dvacet po uvedení prvního modelu Renault Mégane na trh, během nichž se v celém světě prodalo 6,5 miliónů vozů s tímto jménem, obnovuje Renault svoji ústřední modelovou řadu v podobě vozu Nový Mégane, který je již čtvrtým v řadě.

Dvacet po uvedení prvního modelu Renault Mégane na trh, během nichž se v celém světě prodalo 6,5 miliónů vozů s tímto jménem, obnovuje Renault svoji ústřední modelovou řadu v podobě vozu Nový Mégane, který je již čtvrtým v řadě.
V rámci segmentu, v němž panuje silná konkurence, se nový Mégane odlišuje dynamickými liniemi a velmi osobitými předními i zadními světly. Vrcholem řady je verze GT, dostupná ihned od uvedení na trh, jejíž design nese geny divize Renault Sport.


Nový Mégane nabízí osobitý tvar předních světlometů ve tvaru písmene „ C“, které se táhnou až do nárazníku. Zadní horizontálně orientovaná světla, jejichž tvar je rozpoznatelný i v noci díky propracované grafice, opticky umocňují šířku vozidla.

Nový Mégane je v porovnání s modelem Mégane třetí generace o 25 mm nižší a má o 47 mm širší rozchod vpředu a o 39 mm vzadu, proto dobře sedí na vozovce. Jeho proporce vytvářejí díky delšímu rozvoru (+28 mm) a kratšímu převisu vzadu sportovní siluetu.


Objem zavazadlového prostoru 434 l, druhý největší na trhu kompaktních hatchbacků, je doplněn o vnitřní úložné prostory o objemu 25 litrů. Prostor pro nohy vzadu (175 mm) se v porovnání s modelem Mégane 3. generace zvětšil o 20 mm. Šířka v oblasti ramen (1 441 mm vpředu, 1 390 mm vzadu) je mezi nejlepšími v daném segmentu
U standardní modelové řady je nabízen dieselový motor Energy dCi 110 v kombinaci s šestistupňovou manuální převodovkou označený ECO2, s emisemi CO2 86 g/km (3,3 l/100 km). Od 30. června 2015 označuje značka ECO2 nejhospodárnější motor každého modelu značky Renault.



Nabídka motorů ¨

Vznětové


Energy dCi 90
Energy dCi 110 s 6stupňovou automatickou dvouspojkovou převodovkou EDC
Energy dCi 130

zážehové

Energy TCe 100
SCe 115, Energy TCe 130
Energy TCe 130 se 7stupňovou automatickou dvouspojkovou převodovkou EDC.


Nový Mégane GT nabízí odlišný přední nárazník umocňující jeho sportovní vzhled. Zahrnuje větší přívody vzduchu a nový design mřížky chladiče.
Vzadu se design vyznačuje dvojitou chromovanou koncovkou výfuku, která doplňuje přední výdechy vzduchu a obsahuje difuzor inspirující se ve světě Formule 1. Tato sportovní verze nabízí nový specifický barevný odstín „Modrá Iron“ v kombinaci s prvky „Dark Metal“ vpředu a na krytech vnějších zpětných zrcátek jako zdůraznění jeho příslušnosti do světa GT.
Nový Mégane GT rovněž nabízí 18“ disky kol z lehkých slitin s diamantovým vzhledem vyvinutá speciálně značkou Renault Sport.

Při uvedení na trh je Mégane GT dostupný s benzinovým motorem Energy TCe 205 se sedmistupňovou automatickou dvouspojkovou převodovkou EDC. Během roku 2016 bude nabídka verze GT doplněna o dieselový motor Energy dCi 165 v kombinaci s 6stupňovou automatickou dvouspojkovou převodovkou EDC.





Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2024 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar