Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

Peugeot E-Rifter po modernizaci až 320 km

Peugeot E-Rifter posouvá elektrifikaci a efektivitu o další krok dál. Dokazuje svou všestrannost, přizpůsobivost různým uživatelským potřebám a schopnost nabídnout zákazníkům při každodenních jízdách příjemné prostředí v moderním a komfortním interiéru.

ALLURE: dobrodružný charakter

Nový Peugeot E-Rifter přináší nový design a současně si zachovává své výrazné tvary a typické prvky, které jsou základem jeho dobrodružného charakteru.

Je určen pro aktivní zákazníky, kteří hledají vůz s moderním vzhledem a vybavený nejnovějšími technologiemi včetně vyspělých systémů konektivity. Dále má respektovat životní prostředí, a samozřejmě musí poskytovat vysoký komfort a prostornost. Klienti oceňují bytelný všestranný vůz, díky němuž se mohou věnovat mnoha volnočasovým aktivitám, a současně vyžadují automobil, který zajistí veškeré každodenní potřeby.

Nová přední část

E-Rifter má nyní dynamičtější přední část, jejímž hlavním charakteristickým prvkem je nová maska chladiče s aktuálním logem Peugeot uprostřed. Po stranách ji obklopuje symbolický světelný podpis značky ve tvaru tří drápů.

Nový design

Výrazný styl vozu E-Rifter ještě umocňují nové odstíny karoserie Zelená Sirkka a Modrá Kiama. Ty pomáhají zvýraznit velkorysé tvary vozidla, které se díky širokým podběhům kol, impozantním bočním ochranným lištám, střešním nosičům a vysoké světlé výšce hodí i pro jízdu v náročnějším terénu.

Nová přístrojová deska

E-Rifter nabízí zcela novou palubní desku, která poskytuje vynikající ergonomii a kvalitní zpracování. Jejím základem je ikonický Peugeot i-Cockpit® a v její horní střední části se nachází zcela nový desetipalcový dotykový displej s vysokým rozlišením.

Útulná kabina

Sedadla jsou potažena novou světle šedou látkou, která vnáší do interiéru útulnost a jas a která ladí s novými materiály v kabině. Velkorysá prosklená plocha kabinu ještě více prosvětluje, k čemuž přispívá i legendární multifunkční střecha Zénith a její četné odkládací prostory.


EMOTION: e-Rifter s ukázkovou praktičností

Nový E-Rifter je vybaven novým 100% digitálním desetipalcovým barevným přístrojovým panelem s optimalizovaným a přizpůsobitelným zobrazením základních informací, včetně informací z navigačního systému a dat týkajících se toku energie a dobíjení. Nový je rovněž kompaktní, kůží potažený a vyhřívaný volant s integrovanými ovladači pro ještě větší potěšení z řízení.

Nové špičkové technologie pro optimální bezpečnost

Kompletní nabídka asistenčních systémů řízení: sledování únavy řidiče, snímání dopravních značek, systém udržování vozu v jízdním pruhu, automatické nouzové brzdění s detekcí chodců a cyklistů, omezovač rychlosti, aj. E-Rifter využívá 18 asistenčních systémů, které byly u tohoto nového modelu rozšířeny o adaptivní tempomat.

Vylepšený parkovací asistent s 12 senzory vepředu i vzadu a také se systémem VisioPark 180°, který je nyní vybavený zadní parkovací kamerou s vysokým rozlišením.


Nový E-Rifter je k dispozici ve dvou verzích s 5 a 7 sedadly v obou délkách: Standard (440 cm) a Long (475 cm). Verze Long přidává na délce jak z hlediska rozvoru, tak i převisu, a poskytuje tak ještě více prostoru uvnitř vozu. Ve druhé řadě jsou tři samostatná sedadla, která jsou sklopná do podlahy. E-Rifter má dvoje posuvné boční dveře a velké zadní víko s otevíracím oknem, které je v tomto segmentu jedinečné.

Baterie jsou umístěny pod podlahou a nezmenšují vnitřní objem vozu. Zavazadlový prostor nabízí objem od 775 litrů pod zadním platem u pětimístné verze v délce Standard až po 4 000 litrů ke stropu se sklopenými sedadly u verze E-Rifter Long. Úložných prostor je dostatek, v závislosti na verzi až 186 litrů. Přepravu dlouhých předmětů usnadňuje možnost sklopit sedadlo spolujezdce.

EXCELLENCE: Optimalizovaná efektivita a konektivita


Snaha o zvýšení celkové účinnosti vozu umožnila zachovat stejnou úroveň výkonu – maximální rychlost 135 km/h, zrychlení z 0 na 100 km/h za 11,2 s – a zároveň zlepšit dojezd, který nyní činí až 320 km .

Peugeot E-Rifter nabízí maximální výkon 100 kW (136 k) a maximální točivý moment 270 Nm. K dispozici jsou vždy tři jízdní režimy: Eco pro maximální dojezd, Power pro maximální výkon při plném zatížení a Normal.

Pro optimalizaci dojezdu je vybaven systémem rekuperačního brzdění, který lze pomocí ovladačů za volantem aktivovat ve třech různých úrovních. Jedná se o funkci, která je na trhu ojedinělá.
Je nyní vybaven tepelným čerpadlem . To zvyšuje komfort cestujících a zároveň pomáhá optimalizovat účinnost, a tím i dojezd.

Díky palubní nabíječce o výkonu 7,4 kW a – za příplatek – třífázové nabíječce o výkonu 11 kW lze 50kWh baterii vozu E-Rifter efektivně nabíjet bez ohledu na dostupnou infrastrukturu. Stejnosměrné nabíjení je možné až do výkonu 100 kW.

Přibližné doby nabíjení:


o Veřejná rychlodobíjecí stanice 100 kW: 30 minut (nabití z 0 na 80 %).
o Wall Box 11 kW: úplné nabití pomocí palubní nabíječky 11 kW za 5 hodin.
o Wall Box 7,4 kW: úplné nabití pomocí palubní nabíječky 7 kW za 7,5 hodiny.
o Zesílená domácí zásuvka 16 A: úplné nabití za 15 hodin.



Peugeot 7.11.2023

Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2024 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar