Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

Kia cee´d uvádí sportovní edici GT Line

Na výrobní lince žilinského závodu Kia Motors Slovakia, byla vyrobena první sportovní edice GT Line. Tato nová specifikace vychází z modernizované modelové řady Kia cee´d, jejíž výroba byla spuštěna v červnu.

Exteriér řady GT Line navazuje na model cee’d GT, včetně LED diod pro denní svícení ve stylu kostek ledu. V zadních partiích zaujmou hatchback cee’d i třídveřový pro_cee’d rozšířeným nárazníkem z verze GT společně s dvojicí koncovek výfuků, zatímco kombi Sportswagon používá dvojitou koncovku a subtilní zadní difuzor. Všechny modely řady GT Line jsou vybaveny atraktivním lemováním dveřních prahů z modelu GT a zadními LED světly, stejně tak jako novými 17" koly ve stylovém designu.

Změny se projevily i v interiéru, který se chlubí novým prvotřídním čalouněním v kombinaci šedé, bílé a černé se šedým stehováním, několika emblémy GT Line po celé kabině a stejným volantem v kůži a klavírním černém laku a stejnými hliníkovými pedály jako u nejvýkonnějších modelů Kia GT. Na přístrojové desce může rovněž zaujmout nové hliníkové tlačítko start-stop (dle výbavy), středová konzola zpracovaná ve stylu GT, podsvícené zdířky USB a AUX nebo nový chromový dekor kolem výdechů ventilace a spínačů elektrického ovládání oken.

Sportovní model Kia cee´d GT Line je prvním vozem, pod jehož kapotou se objeví přeplňovaný zážehový motor s přímým vstřikováním 1,0 T-GDI.

V rámci sportovní edice GT Linebude nabízena výkonnější varianta motoru 1,0 T-GDI s 120 k a točivým momentem 172 Nm. Nejvyšší točivý moment motoru je k dispozici od 1500 do 4 000/min. Základní verze motoru 1,0 T-GDI o výkonu 100 k a shodným točivým momentem 172 Nm bude nabízena u standardní verze modernizované modelové řady cee´d. Homologace obou verzí by měla proběhnout ještě do konce letošního roku.

Zákazníci v Evropě u modelu cee´d s oblibou volí vznětové motory, a tak se modernizace dotkla i agregátu 1,6 litru CRDi určeného nejen pro modernizovanou verzi, ale i právě pro sportovní specifikaci. Výkon vzrostl ze 128 na 136 k a maximum točivého momentu z 265 na 285 Nm. Nyní mírně posílený agregát nabídne maximum točivého momentu již od 1500/min (dříve od 1900/min, platí v kombinaci s manuální převodovkou), což znamená hbitější akceleraci za všech jízdních podmínek.



KIA 7.9.2015

Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2024 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar