Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

Hyundai Genesis v předpremiéře

Hyundai představil v předpremiéře zástupcům korejských médií ve výzkumném a vývojovém středisku Hyundai Motor Group, nový Genesis a zveřejnil první skicu této novinky. Účelem bylo podpořit uvedení modelu na domácí trh, k němuž dojde ještě před koncem letošního roku.

Projekt nového modelu, realizovaný s celkovou investicí 500 miliard wonů (8,8 miliardy Kč) a jehož vývoj trval čtyři roky, si vytkl za cíl nabídnout náročným zákazníkům prémiový sedan světové třídy s pohonem zadních kol.

Mezi hlavní přednosti patří osobitý design, konstrukce podvozku, jízdní vlastnosti a ovladatelnost srovnatelná s prémiovými evropskými značkami, jakož i nejmodernější prvky bezpečnostní a komfortní výbavy. Vůz přitahuje pozornost vzhledem sportovního sedanu. Prémiová šestiúhelníková maska chladiče s jednoduchým rámečkem dává přídi odvážnou tvář.
Na prémiový exteriér plynule navazuje design interiéru. Důsledně promyšlené detaily plně odrážejí požadavky na ergonomii a intuitivní ovládání. Spínače jsou pro snadnější ovládání rozmístěny v závislosti na jejich funkci.
Genesis dosahuje výrazně lepších výsledků v nárazových testech díky vylepšené struktuře a tuhosti karoserie. Tuhost ve zkrutu a ohybu byla zvýšena rozsáhlejším využitím ultravysokopevnostní oceli, dílů tvářených za tepla, struktur s dvojitým profilem v konstrukci přídě, odolnými přepážkami mezi motorovým prostorem a interiérem a vylepšením podlahových struktur v jejich zadní části a uprostřed vozu.

Bezpečnost cestujících rovněž zvýšila aplikace vyspělých funkcí bezpečnostních pásů, mezi něž patří systém přitažení bezpečnostních pásů v nouzové situaci EFD, který v případě nehody stabilizuje tělo sedící osoby, a bezpečnostní pásy Pre-Safe s předstihem upozorňující na nebezpečí přitažením bezpečnostního pásu.
Výrazně zvýšená příčná tuhost zavěšení předních a zadních kol a vynikající rozložení hmotnosti přispívají ke stabilnímu chování vozu. Použití elektronicky řízených podvozkových asistenčních systémů, jako je systém vyspělého řízení trakce při průjezdu zatáčkou ATCC zvyšuje stabilitu v zatáčkách.
Kromě toho byl poprvé u modelu s variabilním převodem řízení použit elektrický posilovač uložený na hřebenové tyči řízení R-MDPS. Toto řešení poskytuje vynikající stabilitu ve vysokých rychlostech a přímé reakce na pohyby volantu při nízkých a středních rychlostech.
Genesis se bude poprvé dodávat také se systémem pohonu všech kol HTRAC, který elektronicky řídí rozdělování točivého momentu mezi přední a zadní nápravu v závislosti na stavu vozovky a jízdních podmínkách. Řidič si může zvolit jízdní režimy podle vlastních preferencí, které mu poskytnou na míru střižené zážitky ze sofistikované jízdy.










Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2024 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar