PF 2008 - netradiční autosalon
Rok 2007 máme pomalu za sebou, stejně jako další ročník našeho Autokaleidoskopu. Doufáme, že v něm budeme pokračovat také v příštím roce, kdy chceme postupně s Danem Milde stránky postupně vylepšovat. Na závěr jsme pro vás připravili malý autosalon, tentokrát trochu z jiného soudku.
Nevíte, jak uvítat nový rok. Poradíme vám. Nejlépe v lahvy šampaňského, dlouhé přes čtyři metry a vybavené turbínovým motorem. Spotřebu „bublinek“ výrobce neuvádí. Co na to strážci pořádku – těžko říct, ale určitě bude vozidlo hodně ekologické.
Na řidiče – hulváty by mohl platit legendární hrabě Dracula. Šestimetrový dvoumístný roadster Dracula s osmiválcem o výkonu 450 koní je postavený ze dvou vozů padesátých let – Studebaker a Cadillac.
Aby bylo ekologii učiněno zadost, postavil si Jerry Nickel obří automobil z mahagonového dřeva. Délka sedm metrů je už sama o sobě nezvyklá, stejně jako dvojice osmiválcových motorů Chevrolet o objemu 8,2 litru, které dávají dohromady 800 k. Od myšlenky k realizaci uplynulo přes čtyřicet let.
Něco pro zelené a ochránce přírody. Zajímavý labutí automobil připomínající spíš kočár postavila počátkem minulého století britská továrna na lodní motory Brooke. Firma z Lowestofftu se v letech 1901 až 1903 zabývala rovněž konstrukcí osobních automobilů se čtyř- a šestiválcovými motory. Model Brooke Swancaer na bázi vozu Rolls Royce 25/30 HP poháněl šestiválec.
Ideální do dnešního provozu je bezpochyby vozidlo s bůvolí hlavou. To si pak už snad každý rozmyslí, aby vás na silnici ohrožoval. Asi těžko byste poznali, že pod ornamenty zdobeným pláštěm se ukrývá šestiválcový Chevrolet Camaro z roku 1984. Dvě a půl tuny vážící monstrum už vzbuzuje strach, stejně jako Jungle Mobile Američana Richarda Fletchera. Tygří hlava je v tomto případě na místě a kdyby Tarzan měl automobil, potom by asi ani na chvilku nezaváhal.
V dopravních zácpách by se jistě hodil létající koberec, jako vystřižený z Pohádek 1000 a jedné noci. Orientální vozidlo plné fantasie měří čtyři metry, na šířku i výšku pak dva metry. Bezpochyby zajímavá myšlenka.
Dovolte, abychom Vám popřáli do roku 2008 hodně šťastných kilometrů a jízdu v klidu a bez nehod. Budeme rádi, když se Vám budou naše příspěvky líbit a případně o nich řeknete i Vašim přátelům…
Vaše redakce
Na řidiče – hulváty by mohl platit legendární hrabě Dracula. Šestimetrový dvoumístný roadster Dracula s osmiválcem o výkonu 450 koní je postavený ze dvou vozů padesátých let – Studebaker a Cadillac.
Aby bylo ekologii učiněno zadost, postavil si Jerry Nickel obří automobil z mahagonového dřeva. Délka sedm metrů je už sama o sobě nezvyklá, stejně jako dvojice osmiválcových motorů Chevrolet o objemu 8,2 litru, které dávají dohromady 800 k. Od myšlenky k realizaci uplynulo přes čtyřicet let.
Něco pro zelené a ochránce přírody. Zajímavý labutí automobil připomínající spíš kočár postavila počátkem minulého století britská továrna na lodní motory Brooke. Firma z Lowestofftu se v letech 1901 až 1903 zabývala rovněž konstrukcí osobních automobilů se čtyř- a šestiválcovými motory. Model Brooke Swancaer na bázi vozu Rolls Royce 25/30 HP poháněl šestiválec.
Ideální do dnešního provozu je bezpochyby vozidlo s bůvolí hlavou. To si pak už snad každý rozmyslí, aby vás na silnici ohrožoval. Asi těžko byste poznali, že pod ornamenty zdobeným pláštěm se ukrývá šestiválcový Chevrolet Camaro z roku 1984. Dvě a půl tuny vážící monstrum už vzbuzuje strach, stejně jako Jungle Mobile Američana Richarda Fletchera. Tygří hlava je v tomto případě na místě a kdyby Tarzan měl automobil, potom by asi ani na chvilku nezaváhal.
V dopravních zácpách by se jistě hodil létající koberec, jako vystřižený z Pohádek 1000 a jedné noci. Orientální vozidlo plné fantasie měří čtyři metry, na šířku i výšku pak dva metry. Bezpochyby zajímavá myšlenka.
Dovolte, abychom Vám popřáli do roku 2008 hodně šťastných kilometrů a jízdu v klidu a bez nehod. Budeme rádi, když se Vám budou naše příspěvky líbit a případně o nich řeknete i Vašim přátelům…
Vaše redakce
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout