Renault Trucks na Dakaru nechyběl
Věrný účastník rallye Dakar již skoro 30 let, byl i v roce 2010 přítomen na startovní čáře druhého vydání tohoto závodu v Jižní Americe. Renaulty Kerax se závodu zúčastnily převážně v roli asistenčních vozidel soutěžících.
Projevily neochvějnou spolehlivost a na každé zastávce závodníkům bezpečně zajistily náhradní díly. Renault Trucks tak znovu využil rallye Dakar pro setkání se svými zákazníky po celé trase. Tato blízkost k zákazníkům je neustále posilována, a to zejména díky otevření nového distribučního a servisního centra Renault Trucks v Argentině v okolí Buenos Aires.
S 16 vozidly Renault Kerax a jedním vozidlem Sherpa v roli „hostující hvězdy“, sloužícím jako novinářský vůz, se v roce 2010 Renault Trucks opět zúčastnil rallye Dakar. Renault Kerax se díky svému výkonu, spolehlivosti a odolnosti, stal v průběhu let ideálním partnerem této rallye. Podruhé za sebou ho doprovázel Renault Sherpa, vozidlo původně vojenského účelu, které bylo pro rallye upraveno poté, co se zúčastnilo expedice Cape to Cape. I tentokrát se Sherpa stal jednou z největších atrakcí soutěže a po celou dobu vzbuzoval obdiv a zájem jihoamerických diváků. Toto nadšení se ale neomezilo jen na samotné diváky. Renault Trucks využil rallye pro posílení svých vztahů se zákazníky před závodem, v jeho průběhu i po jeho skončení.
Renault Trucks pro svou distribuční síť a své zákazníky uspořádal několik týdnů před zahájením závodu soutěž, nazvanou „Zvláštní zpravodaj Renault Trucks“ (Envoyé spécial Renault Trucks), jejíž vítězové mohli získat dvě místa v asistenčním kamionu. Vzhledem k obrovskému počtu zájemců bylo nutné přistoupit k selekci na základě motivace, jízdní zdatnosti a technických znalostí kandidátů, z nichž nakonec byli vybráni dva.
„Vidět Renault Kerax na rallye Dakar pro mě bylo jednou z motivací k jeho nákupu,“ vypráví Julios Cesar Puebla, prezident společnosti Minor SA (Argentina). „Testovali jsme ho během jednoho roku při těžbě vápence v našich lomech, kde sklon svahu dosahuje 9 %. Protože se ukázalo, že řidiči poskytuje velkou jistotu a bezpečnost, přikoupili jsme postupně další, takže jich máme už deset.“
V sousedním Chile řidič společnosti Transportes Verasay ve městě Copiapo, pan Juan Mercado, nešetří chválou: „Zabýváme se dopravou nerostů. Toto nákladní vozidlo u nás pracuje 24 hodině denně 365 dní v roce již 3 roky. Máme tady cesty plné výmolů a málo místa na otáčení. Tento kamion se do těchto podmínek perfektně hodí, protože je výkonný a zároveň hbitý. Za tři roky jsme na něm ještě nenašli žádnou chybu.“
JL, 9.2.2010
S 16 vozidly Renault Kerax a jedním vozidlem Sherpa v roli „hostující hvězdy“, sloužícím jako novinářský vůz, se v roce 2010 Renault Trucks opět zúčastnil rallye Dakar. Renault Kerax se díky svému výkonu, spolehlivosti a odolnosti, stal v průběhu let ideálním partnerem této rallye. Podruhé za sebou ho doprovázel Renault Sherpa, vozidlo původně vojenského účelu, které bylo pro rallye upraveno poté, co se zúčastnilo expedice Cape to Cape. I tentokrát se Sherpa stal jednou z největších atrakcí soutěže a po celou dobu vzbuzoval obdiv a zájem jihoamerických diváků. Toto nadšení se ale neomezilo jen na samotné diváky. Renault Trucks využil rallye pro posílení svých vztahů se zákazníky před závodem, v jeho průběhu i po jeho skončení.
Renault Trucks pro svou distribuční síť a své zákazníky uspořádal několik týdnů před zahájením závodu soutěž, nazvanou „Zvláštní zpravodaj Renault Trucks“ (Envoyé spécial Renault Trucks), jejíž vítězové mohli získat dvě místa v asistenčním kamionu. Vzhledem k obrovskému počtu zájemců bylo nutné přistoupit k selekci na základě motivace, jízdní zdatnosti a technických znalostí kandidátů, z nichž nakonec byli vybráni dva.
„Vidět Renault Kerax na rallye Dakar pro mě bylo jednou z motivací k jeho nákupu,“ vypráví Julios Cesar Puebla, prezident společnosti Minor SA (Argentina). „Testovali jsme ho během jednoho roku při těžbě vápence v našich lomech, kde sklon svahu dosahuje 9 %. Protože se ukázalo, že řidiči poskytuje velkou jistotu a bezpečnost, přikoupili jsme postupně další, takže jich máme už deset.“
V sousedním Chile řidič společnosti Transportes Verasay ve městě Copiapo, pan Juan Mercado, nešetří chválou: „Zabýváme se dopravou nerostů. Toto nákladní vozidlo u nás pracuje 24 hodině denně 365 dní v roce již 3 roky. Máme tady cesty plné výmolů a málo místa na otáčení. Tento kamion se do těchto podmínek perfektně hodí, protože je výkonný a zároveň hbitý. Za tři roky jsme na něm ještě nenašli žádnou chybu.“
JL, 9.2.2010
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout