Renault Kerax 8x8 pro nejtěžší terén
Kamion určený pro práci v nejnáročnějším terénu nemusí přesvědčovat o své robustnosti. Renault Trucks nyní rozšiřuje nabídku a představuje verzi 8x8, určenou pro práci v nejobtížněji přístupných místech a v nejtěžších podmínkách.
Osm poháněných kol a zesílený podvozek umožňují splňovat nejnáročnější požadavky kladené při zemních pracích, v dolech či při ropném průzkumu. Model Kerax 8x8 je nyní k dispozici ve výkonovém rozpětí od 430 do 460 k s motory podle normy Euro V.
Společnost Renault Trucks nabízí, počínaje modelem Midlum 4x4, přes Premium Lander OptiTrack až po Kerax 6x6, jednu z nejširších a nejucelenějších řad vozidel s pohonem všech kol (AWD) na trhu. Nová verze je určena pro plnění úkolů vyžadujících vysoký výkon a velkou robustnost. Specifičnost vozidla Kerax DXi 11 8x8 spočívá v jeho osazení osmi poháněnými koly na více nápravách (dvě řízené nápravy vpředu a dvě hnací vzadu). Toto řešení umožňuje vozidlu překonat téměř jakoukoli překážku a dosáhnout až do nejhůře přístupných lokalit.
Vozidlo disponuje zesíleným a prodlouženým podvozkem, díky čemuž může dosahovat celkové hmotnosti soupravy o hodnotě více než 50 t.
Kerax 8x8 přináší zákazníkům výhody v otázkách produktivity, neboť díky jeho nosnosti a robustnosti se mohou na jeho služby spolehnout v průběhu celého roku bez ohledu na venkovní podmínky a motor DXi 11 se spotřebou paliva řadí k nejúspornějším ve své kategorii.
Kerax 8 x 8, doposud dostupný pouze na mezinárodních trzích (mimo Evropu) a v Polsku, je nyní k dispozici v celé Evropě s motorem DXi 11 Euro V.
Novinka nabízí ještě lepší průchodnost terénem než klasický Kerax, neboť disponuje zvětšeným nájezdovým úhlem (od 26° do 31° v závislosti na typu pneumatik) a světlou výškou 340 mm vpředu a 360 mm vzadu.
Mechanické části vozidla prokazují své kvality již řadu let v reálném provozu v těch nejobtížnějších terénních i klimatických podmínkách a osvědčily se i během expedice Cape to Cape, v jejímž průběhu urazilo šest vozidel Kerax a šest vozidel Sherpa cestu od Severního mysu v Norsku k mysu Dobré naděje v Jihoafrické republice.
JL, 25.11.2011
Společnost Renault Trucks nabízí, počínaje modelem Midlum 4x4, přes Premium Lander OptiTrack až po Kerax 6x6, jednu z nejširších a nejucelenějších řad vozidel s pohonem všech kol (AWD) na trhu. Nová verze je určena pro plnění úkolů vyžadujících vysoký výkon a velkou robustnost. Specifičnost vozidla Kerax DXi 11 8x8 spočívá v jeho osazení osmi poháněnými koly na více nápravách (dvě řízené nápravy vpředu a dvě hnací vzadu). Toto řešení umožňuje vozidlu překonat téměř jakoukoli překážku a dosáhnout až do nejhůře přístupných lokalit.
Vozidlo disponuje zesíleným a prodlouženým podvozkem, díky čemuž může dosahovat celkové hmotnosti soupravy o hodnotě více než 50 t.
Kerax 8x8 přináší zákazníkům výhody v otázkách produktivity, neboť díky jeho nosnosti a robustnosti se mohou na jeho služby spolehnout v průběhu celého roku bez ohledu na venkovní podmínky a motor DXi 11 se spotřebou paliva řadí k nejúspornějším ve své kategorii.
Kerax 8 x 8, doposud dostupný pouze na mezinárodních trzích (mimo Evropu) a v Polsku, je nyní k dispozici v celé Evropě s motorem DXi 11 Euro V.
Novinka nabízí ještě lepší průchodnost terénem než klasický Kerax, neboť disponuje zvětšeným nájezdovým úhlem (od 26° do 31° v závislosti na typu pneumatik) a světlou výškou 340 mm vpředu a 360 mm vzadu.
Mechanické části vozidla prokazují své kvality již řadu let v reálném provozu v těch nejobtížnějších terénních i klimatických podmínkách a osvědčily se i během expedice Cape to Cape, v jejímž průběhu urazilo šest vozidel Kerax a šest vozidel Sherpa cestu od Severního mysu v Norsku k mysu Dobré naděje v Jihoafrické republice.
JL, 25.11.2011
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout