Nissan Cabstar jako hybrid
Na letošním 62. mezinárodním autosalonu nákladních a užitkových vozidel v Hannoveru představí Nissan významná vylepšení populárního modelu Cabstar, včetně hybridní verze, a také koncepční model NV200.
Cabstar Hybrid
Hnací soustavu modelu Cabstar Hybrid tvoří jednospojkový systém obsahující stávající vznětový motor 3.0 s výkonem 150 k, měnič a příslušné ovládací jednotky. Technologie byla vyvinuta ve spolupráci se společností ZF, která je technickým partnerem Nissanu v oblasti hybridních technologií. Lithium-iontová baterie je dodávána v rámci společného podniku Nissanu s přední japonskou společností NEC. Dalším prvkem je regenerativní brzdění, při němž je kinetická energie přeměňována v elektrickou, která se ukládá do baterie. Nissan odhaduje, že Cabstar Hybrid může podle stylu jízdy přinést snížení spotřeby paliva až o 30 procent. Cabstar Hybrid používá inovační technologii stop/start, která automaticky vypíná motor, aby se ušetřilo palivo.
Nissan Cabstar
Přitažlivost modelu Cabstar bude dále podpořena zavedením nové robotizované manuální převodovky. Nový systém vycházející z šestistupňové převodovky byl vyvinut rovněž ve spolupráci se společností ZF. Zároveň byla provedena řada vylepšení interiéru za účelem zvýšení komfortu pro řidiče i spolucestující.
NV200
Vystaven bude rovněž koncept NV200, poprvé představený vloni na tokijském autosalonu. Dává nahlédnout do budoucnosti moderních užitkových vozidel. Charakteristickým rysem je patentovaný posuvný úložný box, rozdělený na řadu samostatných oddílů, do nichž lze uložit nejrůznější zboží, materiál, nářadí či jiné vybavení.
Koncept NV200 zkonstruovaný ve studiu Nissan Design Europe v Londýně dokazuje, že přitažlivý design a smělé inovaci nemusí být jen záležitostí osobních vozidel, ale mohou sahat i do světa užitkových vozů.
Hnací soustavu modelu Cabstar Hybrid tvoří jednospojkový systém obsahující stávající vznětový motor 3.0 s výkonem 150 k, měnič a příslušné ovládací jednotky. Technologie byla vyvinuta ve spolupráci se společností ZF, která je technickým partnerem Nissanu v oblasti hybridních technologií. Lithium-iontová baterie je dodávána v rámci společného podniku Nissanu s přední japonskou společností NEC. Dalším prvkem je regenerativní brzdění, při němž je kinetická energie přeměňována v elektrickou, která se ukládá do baterie. Nissan odhaduje, že Cabstar Hybrid může podle stylu jízdy přinést snížení spotřeby paliva až o 30 procent. Cabstar Hybrid používá inovační technologii stop/start, která automaticky vypíná motor, aby se ušetřilo palivo.
Nissan Cabstar
Přitažlivost modelu Cabstar bude dále podpořena zavedením nové robotizované manuální převodovky. Nový systém vycházející z šestistupňové převodovky byl vyvinut rovněž ve spolupráci se společností ZF. Zároveň byla provedena řada vylepšení interiéru za účelem zvýšení komfortu pro řidiče i spolucestující.
NV200
Vystaven bude rovněž koncept NV200, poprvé představený vloni na tokijském autosalonu. Dává nahlédnout do budoucnosti moderních užitkových vozidel. Charakteristickým rysem je patentovaný posuvný úložný box, rozdělený na řadu samostatných oddílů, do nichž lze uložit nejrůznější zboží, materiál, nářadí či jiné vybavení.
Koncept NV200 zkonstruovaný ve studiu Nissan Design Europe v Londýně dokazuje, že přitažlivý design a smělé inovaci nemusí být jen záležitostí osobních vozidel, ale mohou sahat i do světa užitkových vozů.
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout