VW Caddy na cesty i na spaní
Užitkový automobil Volkswagen Caddy není na trhu úplnou novinkou, už delší dobu se pár měsíců dodává v několika různých modifikacích, z nichž nás zaujal Life s výbavou Tramper. Toto provedení vlastně spojuje tři typy automobilů v jeden.
Model Caddy Life Tramper, který upoutá hned nápadným
![]() |
![]() |
![]() |
V našem případě jsme měli verzi vybavenou navíc přepážkou N1. Pokud chceme lůžko rozložit, musíme nejdříve posunout dopředu přední sedadla, sklopit opěradlo druhé řady a na ně překlopit horní část ocelové přepážky. Pak teprve
![]() |
Tento paket označený jako Tramper, do něhož
![]() |
![]() |
![]() |
Pro model Life jsou k dispozici celkem čtyři pohonné jednotky – dva benzinové čtyřválce 1.4 a 1.6 a turbodiesel 1.9 ve dvou výkonových provedení. My jsme zkoušeli silnější verzi (105 k), jenž si s vozem velice dobře poradí, stejně jako s pětistupňovou mechanickou převodovkou. Jak je již u těchto motorů zvykem, a vzhledem k tomu, že nejde o sportovně laděný automobil, dosahuje velice slušné průměrné spotřeby. Na sto kilometrů lze počítat se spotřebou mezi 6 až 6,5 litry nafty.
Jednoduchá přístrojová deska je přehledná, na úrovni ostatních modelů VW Caddy. Zpracování je přesné, přední sedadla pohodlná a ačkoliv je vůz pětimístný, prostřední zadní sedadlo je o dost užší. Praktickým doplňkem sériové výbavy jsou rozhodně boční posuvné dveře po obou stranách vozidla. V základu nechybějí čelní airbagy, boční airbagy vpředu, posilovač řízení Servotronic, ABS, ASR, MSR nebo stropní odkládací prostor nad řidičem a spolujezdcem.
Volkswagen Caddy Life Tramper je ideálním automobilem pro dva mladé lidi, kteří rádi cestují z místa na místo. A ani přes týden jim automobil nemusí zahálet.
Základní technické údaje
Motor: přeplňovaný vznětový čtyřválec
Objem: 1896 cm³
Výkon: 77 kW (105 k) při 4000/min
Toč.moment: 250 N.m při 1900/min
Rychlost: 166 km/h
Zrychlení 0-100 km/h: 13,3 s
Spotřeba
(město/mimo město/kombin.): 7,4/5,4/6,1 l/100 km
Rozměry: 4405 x 1531 x 1833 mm
Rozvor: 2682 mm
Cena: 350 392 Kč, bez DPH (základní)
480 483 Kč bez DPH (sériová výroba)
548 338 Kč bez DPH (testovaná verze)
Jindřich Lasík, 6.11.2006
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout