Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

New Small Family aneb up! V různých podobách (II)

Dalším v pořadí rodiny New Small Family je cross up!, který ukazuje tři věci: jak bude vypadat čtyřdveřový up!, jak by mohl vypadat čtyřdveřový up! ve výbavě cross up!. Zároveň VW bude nabídku úspěšných modelů Cross rozšiřovat o další modely. Další studií je sportovní GT up!-up!

cross up! – up! do velkoměsta

Bez ohledu na výbavu Cross nelze v porovnání s dvoudveřovou verzí přehlédnout dvojici zadních dveří a odlišně tvarované střešní sloupky C. Jako u dvoudveřové verze vycházejí sloupky C z podběhů zadních kol. Ve spojení s extrémně krátkým zadním převisem tak vzniká velmi dynamický vzhled.
Pro modely Cross jsou typická rozšíření podběhů kol a bočních prahů v tmavě antracitovém odstínu a černé boční ochranné lišty nad bočními prahy. Nové jsou i robustní nárazníky. Vpředu vzbuzuje pozornost stříbrná příčná lišta na nárazníku s integrovanými mlhovkami, a dolů se zvětšující otvory pro přívod vzduchu včetně voštinové mřížky. Dalším nezaměnitelným poukazem na verzi Cross je o 15 mm vyšší světlá výška.
Studie kombinuje karoserii v odstínu „červená Tornado“ se stříbrnými ozdobnými prvky, jimiž jsou například leštěná 16“ kola z lehké slitiny v designu Cross (typ „Mythos“) obutá do pneumatik širokých 185 mm.
Jakmile otevřete dveře nebo zadní výklopné víko, tak padne pohled na sedadla se speciálním čalouněním Cross Další ozdobné prvky, jako jsou rámečky kolem výdechů vzduchu a na středové konzole, jsou opatřeny černým klavírním lakem. Tzv. „malý kožený paket“ s barevným ozdobným stehováním zušlechťuje volant, hlavici řadicí páky a páku ruční brzdy


[b]GT up! – up! pro rychlé cestování[/b[

Volkswagen bude modely up! nabízet také s motory o výkonu až 55 kW / 75 k, neboť up! se pohybuje převážně v městském světě. Automobil by však díky koncepci snesl i větší výkon. Jak by up! s větším výkonem mohl vypadat, demonstruje GT up! s výkonem 74 kW / 100 k. S takovým motorem by se sotva 900 kg vážící GT up! stal okamžitě symbolem cenově dostupného potěšení ze sportovní jízdy. Zcela v duchu modelu GTI první generace. GT je zkratkou pro Gran Turismo. Pokud k tomu přidáme ještě I jako Injection, vznikne označení legendy značky Volkswagen.
Designeři nově koncipovali přední nárazník, který se odlišuje od typického designu modelu up!. Vyznačuje se velkým centrálním otvorem pro přívod vzduchu s ochrannou voštinovou mřížkou, která se například používá i u modelu Golf GTI. Po stranách jsou dva vstupy pro přívod chladicího vzduchu k brzdám. Do otvorů byly zapuštěny křídlovité světlomety LED pro denní svícení. Z boku jsou nápadné lakované boční prahy, černá vnější zpětná zrcátka a 17“ kola z lehké slitiny s pneumatikami širokými 195 mm. Přítlačnou sílu na zadní nápravě vytváří střešní spoiler a z výfukové soustavy se dvěma viditelnými chromovanými koncovkami na pravé a levé straně se line mocný zvuk.



JL, 14.12.2011

Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Prague Car Festival
Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2025 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar