Mitsubishi Engelberg Tourer - hybridní studie 4WD
Mitsubishi Engelberg Tourer, SUV se třemi řadami sedadel využívá systém pohonu ‚Twin Motor PHEV‘, odladěný a vyzkoušený v modelu Outlander PHEV; ten doplňuje o technologii elektrifikace příští generace a systém řízení pohonu všech kol.
Vysokokapacitní baterie soustavy pohonu je zabudována pod podlahou mezi nápravami. Hnací ústrojí PHEV využívá systém pohonu Twin Motor Mitsubishi, jenž zahrnuje vysoce výkonné a hospodárné elektromotory vpředu i vzadu; systém byl kromě toho navržen jako prostorově úspornější a jeho uspořádání přináší více místa pro posádku, včetně varianty se třemi řadami sedadel.
Studie vykazuje dojezd čistě na elektřinu přes 70 km (podle metodiky WLTP); při plně nabité baterii a s plnou nádrží paliva pak nabídne celkový dojezd přes 700 km. Posádka si tak může vychutnávat hladkou, dynamickou, ale současně i tichou jízdu s elektromobilem na delších cestách.
Systém využívá technologii AYC k rozdělování hnací síly mezi dvojici předních kol společně se stálým pohonem všech kol (full-time 4WD) na bázi dvojice elektromotorů (Twin Motor), který zahrnuje vysoce výkonné a účinné elektromotory na obou nápravách. Uvedené řešení se využívá společně s integrovaným systémem pohonu všech kol S-AWC, který přináší zásadní zlepšení jízdních schopností vozu – řízení, zatáčení a brzdění – společným řízením brzdné síly na jednotlivých kolech (systém ABS) a výkonu předního i zadního elektromotoru (aktivní řízení stability, systém ASC).
Mitsubishi 29.10.2019
Studie vykazuje dojezd čistě na elektřinu přes 70 km (podle metodiky WLTP); při plně nabité baterii a s plnou nádrží paliva pak nabídne celkový dojezd přes 700 km. Posádka si tak může vychutnávat hladkou, dynamickou, ale současně i tichou jízdu s elektromobilem na delších cestách.
Systém využívá technologii AYC k rozdělování hnací síly mezi dvojici předních kol společně se stálým pohonem všech kol (full-time 4WD) na bázi dvojice elektromotorů (Twin Motor), který zahrnuje vysoce výkonné a účinné elektromotory na obou nápravách. Uvedené řešení se využívá společně s integrovaným systémem pohonu všech kol S-AWC, který přináší zásadní zlepšení jízdních schopností vozu – řízení, zatáčení a brzdění – společným řízením brzdné síly na jednotlivých kolech (systém ABS) a výkonu předního i zadního elektromotoru (aktivní řízení stability, systém ASC).
Mitsubishi 29.10.2019
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout