Mazda Hakaze - pouštní koráb
Mazda si pro autosalon v Ženevě připravila atraktivní studii s názvem Hakaze. Podle výrobce jde o třetí provedení původního designerského cvičení Nagare, stejnojmenného vozidla z roku 2006 a Ryuga, představené letos v Detroitu.
Crossover-Coupé, který vznikl v evropském designerském centru v Oberurselu u Frankfurtu, může být během okamžiku přeměněn v roadster. Stačí jen zapustit boční okna a odnímatelný díl střechy.
Tvarově mají plochy karoserie připomínat písečné duny, což symbolizuje také zlaté lakování připomínají prostředí pouště při západu slunce.
Koncept dlouhý 4,42 metru nemá středové sloupky B, kliky dveří ani vnější zpětná zrcátka, která nahradily mikrokamery. Dveře se otevřou nejdříve pod úhlem 30 stupňů ven a poté o 45 stupňů nahoru.
Všichni čtyři cestující rozděluje mohutný středový tunel, který se nechá vzadu z vozu vysunout, aby mohly být do zavazadlového prostoru snadněji uloženy neskladné předměty. Náboj volantu je pevně fixovaný – jen spodní zploštělý věnec volantu se otáčí při řízení. Všechny spínače jsou ovládány senzory ukrytými pod obložením přístrojové desky.
AH, 7.2.2007
Tvarově mají plochy karoserie připomínat písečné duny, což symbolizuje také zlaté lakování připomínají prostředí pouště při západu slunce.
Koncept dlouhý 4,42 metru nemá středové sloupky B, kliky dveří ani vnější zpětná zrcátka, která nahradily mikrokamery. Dveře se otevřou nejdříve pod úhlem 30 stupňů ven a poté o 45 stupňů nahoru.
Všichni čtyři cestující rozděluje mohutný středový tunel, který se nechá vzadu z vozu vysunout, aby mohly být do zavazadlového prostoru snadněji uloženy neskladné předměty. Náboj volantu je pevně fixovaný – jen spodní zploštělý věnec volantu se otáčí při řízení. Všechny spínače jsou ovládány senzory ukrytými pod obložením přístrojové desky.
AH, 7.2.2007
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout