GqbyCitroën - vzrušující mezinárodní projekt
Koncept je výsledkem partnerství mezi britským měsíčníkem a týmem designerů společnosti Citroën, kteří se společně podíleli na vytvoření dokonalého vozu pro muže. Poprvé tak nějaký britský časopis spolupracoval s automobilkou.
Tým Citroënu pod vedením britského návrháře – a muže odpovědného za nový Citroën DS3 – Marka Lloyda se na základě instrukcí editora časopisu GQ Dylana Jonese podíval na téma GT a propojil ho s typickým designovým přístupem Citroënu.
V konceptu se kombinují klasicky sofistikované rysy a módní vzhled s propracovanou přední částí, zaoblenou zádí, výraznými tvary karoserie a elegantním konkávním zadním oknem,vše s podpisem designérů Citroën.
Nastupuje se dozadu posunutými dveřmi, uvnitř se ukrývá prostorná, pohodlná a futuristická kabina. Výběr čalounění a doplňků, které kompletují styl vozu, připraveného na zakázku, zajistil Patrick Grant, kreativní ředitel prestižní krejčovské firmy E. Tautz.. Interiér inspirovaný vojenským jednoduchým stylem značky Tautz je dokonalým protipólem francouzského citu pro exteriér.
Hlavními požadavky na projekt byla rovněž dynamická výkonnost a šetrný přístup životnímu prostředí. Elektrický hybrid pohání benzínovým čtyřválec s přímým vstřikováním o objemu 1 598 cm3, který nabízí zrychlení z 0 na 60 mil/h za 4,5 s, a elektronicky omezenou rychlost 115 mil / h.
Nejde o zcela sportovní auto, ale spíše gentlemantský vůz s dobrým výkonem, určený pro cestování, ne pro závodění.
JL, 16.4.2010
V konceptu se kombinují klasicky sofistikované rysy a módní vzhled s propracovanou přední částí, zaoblenou zádí, výraznými tvary karoserie a elegantním konkávním zadním oknem,vše s podpisem designérů Citroën.
Nastupuje se dozadu posunutými dveřmi, uvnitř se ukrývá prostorná, pohodlná a futuristická kabina. Výběr čalounění a doplňků, které kompletují styl vozu, připraveného na zakázku, zajistil Patrick Grant, kreativní ředitel prestižní krejčovské firmy E. Tautz.. Interiér inspirovaný vojenským jednoduchým stylem značky Tautz je dokonalým protipólem francouzského citu pro exteriér.
Hlavními požadavky na projekt byla rovněž dynamická výkonnost a šetrný přístup životnímu prostředí. Elektrický hybrid pohání benzínovým čtyřválec s přímým vstřikováním o objemu 1 598 cm3, který nabízí zrychlení z 0 na 60 mil/h za 4,5 s, a elektronicky omezenou rychlost 115 mil / h.
Nejde o zcela sportovní auto, ale spíše gentlemantský vůz s dobrým výkonem, určený pro cestování, ne pro závodění.
JL, 16.4.2010
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout











