Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

Fiat 500 po internetu

Přesně 14. září 2007 bude oficiálně představen nový Fiat 500. Nástupce modelu, který se stal legendou, opravdovou ikonou motoristické historie. Premiéra nového modelu bude velice významnou událostí, pro níž byl vytvořen speciální komunikační projekt s názvem „500 wants you“.

 

Jedná se o interaktivní multimediální platformu, připravenou ve spolupráci s turínskými pobočkami reklamních agentur Leo Burnett a Arc. Cílem projektu, využívající internet a další komunikační prostředky, je zapojit veřejnost do přípravy malé vozu. „500 wants you" je on-line laboratoř, v níž se její uživatelé mohou seznámit s přípravou stylové koncepce nového auta, vyjádřit své priority, přijít s tvůrčími nápady apod. Na stránce www.fiat500.com se shromaždují příspěvky a očekávání veřejnosti, které budou vyhodnoceny a možná využity během vývoje.

Internetová stránka „500 wants you" obsahuje složku „500ology" -  největší on-line encyklopedii příběhů a obrázků věnovaných „500", sepsanou společně s uživateli. Její součástí je virtuální místnost „Concept Lab", v níž se lze věnovat tvorbě konceptu a nechat si zaregistrovat své nápady.

Stránka http://www.fiat500.com/ je trvale rozvíjející se projekt, jenž do sebe vstřebává nový obsah, činnosti a podněty. Přepokládá, že se během 365 dnů zbývajících do uvedení na trh, objeví spousta nových nápadů, které budou v nadcházejících měsících postupně realizovány.

Internetová adresa www.fiat500.com se u veřejnosti těší neobvyklé oblibě, o čemž svědčí více než 10 000 000 prohlédnutých stránek. Prostřednictvím Concept Lab získal Fiat na 130 000 nápadů na uspořádání, příslušenství a úpravy nového modelu.

„Designboom" byla již uzavřena a veřejnost bude seznámena s vítěznými projekty i návrháři. Videoamatéři mohou v rámci soutěže „500 take you" posílat do 22. října videonahrávky (max. 90 s) o svém osobním vztahu k 500, které nebudou postrádat ironii, optimismus a jiskru.

V soutěži "500 wants a mascot" bylo ze 700 maskotů uveřejněných on-line vybráno pět finalistů, z nichž návštěvníci určí, který z nich se stane symbolem nové 500.

Stránka „500 wants" se také nyní rozšířila o nové zábavné prvky jako např. „Speak 500", multimediální archiv obsahující přes 50 zvukových nahrávek s výslovností slova „500" v mnoha jazycích a dialektech.

Druhou akcí je „Jingle Box", tvůrčí hudební program, díky němuž se každý může stát skladatelem a složit pro domovskou stránku znělku. Návštěvníci mají přístup ke skutečnému „dýžejovskému" pultu, na němž si mohou vybrat a namíchat různé hudební základy, zvukové efekty a více než 70 přednatočených vokálů. Vzniklé znělky si lze okamžitě poslechnout, nahrát do archivu stránky, případně stáhnout do vlastních počítačů jako MP3 soubory.

Zmíněné programy jsou přístupné pro všechny a vycházejí z filozofie projektu „500 wants you": „auta vytvořeného pro lidi, v němž se promítají jejich vlastní nápady".

 

PL, 27.9.2006

 

 

 


Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2024 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar