Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

Dacia Bigster Concept míří do segmentu C

Bigster Concept je robustní a prostorné vozidlo s délkou 4,6 m. Dychtící po přírodě a prašných cestách, nabízející bez zbytečností vše, co je zásadní pro SUV z tohoto segmentu. Toto SUV ctí úspěšný recept Dacie, zpřístupní segment C za cenu vozidla z nižšího segmentu.

Bigster Concept má ve svých genech silné hodnoty značky, které jí postupně umožnily vytvořit si silný vztah s komunitou svých zákazníků a fanoušků: jednoduchost, poctivost a autentičnost.


Proporce Dacie Bigster Concept jsou zároveň současné a nadčasové.

Linie jsou jednoduché a konejšivé. Působí nadmíru autenticky. Vnější proporce jsou příslibem velkého vnitřního prostoru dosahující nejlepší úrovně ve své kategorii. Tmavě zelená barva zvýrazňuje její dynamickou a dobrodružnou povahu.


Bez potřeby všeho, co je umělé a nadbytečné, chromu nebo imitace hliníku nabízí Bigster Concept vše podstatné z autentického SUV s velkou možností výběru, jako je například použití hrubých recyklovaných plastů pro ochranné prvky.


Vozidlo, které je průkopníkem v modelové paletě Dacia, by mohlo být vybaveno motory na alternativní a hybridní pohon díky své platformě umožňující značce být v souladu s očekáváními našich zákazníků a stejně tak s vývojem všech předpisů v této oblasti.


S Bigster Concept chce Dacia umožnit zákazníkům zažít jedinečné, opravdové, a i ty zdánlivě obyčejné zážitky.


Nová obchodní jednotka Dacia-Lada

Během prezentace strategického plánu Renaulution skupinou Renault poodhalila značka Dacia svou strategii na příštích pět let. Vytvořením obchodní jednotky Dacia-Lada bude moci Dacia zvýšit svou efektivitu a konkurenceschopnost a bude schopna oslovit další trhy.

Již přibližně 15 let nabízí Dacia moderní, jednoduchá a atraktivní vozidla. Vychází z nepřekonatelného know-how a využívá s nejmenšími možnými náklady osvědčené technologie a synergie skupiny Renault a Aliance Renault-Nissan-Mitsubishi.

Dacia, která je známá svým jednoduchým prodejním modelem, se usadila ve 44 zemích, prodala více než 7 milionů vozidel, mezi nimiž byla řada nejprodávanějších vozů. Mezi soukromými zákazníky v Evropě je Sandero stále nejprodávanějším vozidlem ze všech segmentů dohromady a Duster je jedničkou mezi SUV.



Po dobu své existence Dacia vždy dokázala nabízet ta správná řešení v souladu s dobou a souznící se všemi trendy. I nadále se bude tato značka snažit nabízet vozidla odpovídající skutečným potřebám svých zákazníků a zároveň čelit novým výzvám automobilového průmyslu, a to prostřednictvím:

•Střízlivého a důsledného přístupu k vývoji svých produktů od designu k ceně;

•Vytvořenou obchodní jednotku Dacia-Lada, podporovanou globální automobilovou skupinou zejména v oblasti technologií s cílem zvýšit potenciál synergie a tzv. carry over;

•Používání velmi flexibilní platformy Aliance CMF-B Dacií i Ladou umožní přejít ze 4 platforem na jednu a z 18 karoserií na 11;

•Vozidla založená na této platformě, která bude možné vybavit motory na alternativní nebo hybridní pohon zaručujícími soulad s vývojem předpisů a odpovídajícími očekáváním našich zákazníků;

•Konkurenceschopná modelová paleta, rozšířená a modernizovaná v roce 2021 s uvedením nového Sandera a nového Loganu na trh, ale také Spring, nejdostupnějšího 100 % elektrického městského vozidla v Evropě, a konečně 3 nové modely, které se objeví do roku 2025;

•Vstup do segmentu C, který symbolizuje Bigster Concept.




Dacia 14.1.2021

Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2024 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar