Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

Citroën DS High-Rider - dynamika v novém rozměru

Pouhý rok od chvíle, kdy se v showroomech značky objevil model DS3, vchází Citroën do další etapy prezentace budoucnosti této modelové řady a představuje koncept DS High-Rider, který je moderním ztvárněním dynamiky a kompaktnosti.

Aniž by se zříkal půvabu tradičních kupé, přichází s konceptem, který poskytuje nové způsoby vyjádření dynamiky, jež jsou méně omezující a méně vyhraněné, ale více se přizpůsobují současným podmínkám na silnicích a současně přitom přináší novou radost z řízení.
DS HIGH-RIDER nabízí na rozdíl od spíše dlouhých a nízkých čtyřmístných kupé dynamiku kompaktního vozu. Ze siluety v kombinaci s výškou jasně vyzařuje kompaktnost, která ještě víc posiluje dojem dynamiky.
Tato vizuálně naznačená dynamika se projevuje i za volantem, kde řidič zažívá jedinečné pocity, zejména díky čelnímu sklu zasahující vysoko do střechy, vnitřnímu uspořádání, které se snaží co nejvíc se přiblížit posádce a ergonomii a koncepci náprav.
Díky vyšší světlé výšce a 19“ litým kolům s diamantovým výbrusem jsou jeho proporce dobře strukturované a podílejí se na výrazném charakteru celého vozu.
DS HIGH-RIDER je nejen hezké auto, hezké kupé, ale je jedinečné a elegantní, krásu jeho tvarů dotváří i moderní luxusní designové prvky: elegantní zlatavá barva, dokonale ladící s odstínem Golden Gloss, kouřově chromované lišty bočních oken, nebo světelné lišty, zdůrazňující vzhled světlometů a parkovacích světel.
Délka vozu je srovnatelná s modelem C4, totéž platí pro prostornost jeho kabiny.
Vůz využívá dieselový pohon Full Hybrid, který tvoří motor HDi FAP a elektromototr zabudovaný na úrovni zadní nápravy.
Full Hybrid umožňuje spojit úspornost dieselového motoru poslední generace s elektrickým režimem ZEV, a přitom neustále optimalizovat střídavý nebo současný chod obou motorů. Pokud řidič potřebuje zrychlit, může elektrický motor přidat okamžitě svůj točivý moment k točivému momentu dieselu. Tento moment je navíc přenášen na zadní kola.

JL, 17.2.2010

Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Prague Car Festival
Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2025 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar