Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

Chevrolet chce oslovit mladou generaci

Chevrolet představil na 2012 North American International Auto Show dvě studie kupé zaměřené na inspiraci nové generace zákazníků, kteří mají možnost zprostředkovat své myšlenky a stát se spolutvůrci vozů.

Code 130R

Čtyřsedadlové kupé s jednoduchým, vzpřímeným profilem. Jeho barvou je nový odstín metalické červené s anodizovanými zlatými koly. Code 130R využívá prvky „výkonového“ stylingu inspirovaného minulostí a pohon zadních kol. Agresivní čelní částí, pro Chevrolet typickými oblouky blatníků, hladkými boky a emblémem Chevrolet se šachovnicovitými vlajkami se odvolává na dědictví výkonných Chevroletů.
Konstruktéři se rozhodli pro přeplňovaný motor vyladěný pro spolupráci s technologií eAssist. Vypínáním motoru při zastavení, získáváním energie při brzdění a podporou točivého momentu při akceleraci, pozdvihuje studie automobilovou elektrifikaci na novou úroveň a dává do souladu výkonnost motoru s hospodárnou spotřebou.

Tru 140S

Čtyřsedadlové sportovní kupé s pohonem předních kol a „exotickým“ designem. Třídveřový hatchback byl navržen jako atraktivní, ale dostupný sportovní automobil. Představuje se v novém matném odstínu s chromovanými sportovními koly a emblémem se šachovnicovými vlajkami. Je navržen tak, aby vypadal exoticky, draze a rychle. Je postaven na stejné platformě jako Chevrolet Cruze a přelomový elektrický Chevrolet Volt s prodlouženým dojezdem.
Konstruktéři Tru 140S chtějí představit technologie typické pro dražší auta, včetně přímého vstřikování paliva, start-stop technologie, vyváženého vnitřního spalování a elektrifikace, které vytváří vysokou hodnotu a zlepšenou spotřebu paliva.

Studie respektují hodnoty, které deklarovali mladší zákazníci, jako např.:

·Funkčnost na úrovni sedanů ve tvaru výkonného kupé pro čtyři osoby
·Interiérová konektivita a pohodlí včetně inovativních úložných prostor, WiFi, integrace smart phonu se systémem Chevrolet MyLink a head-up displejem.
·Spotřeba 40 MPG (5,9 l/100 km) s motorem 1,4 Turbo ecotec s výkonem přibližně 150 k
·Výrobní cena v dolní oblasti 20 000 USD

Z Detroitu pocestuje dvojice studií na nejdůležitější autosalóny, klíčové lifestylové akce, individuální diskuse a jiná místa, jako např. universitní kampusy. Chevrolet rovněž zapojí zákazníky pomocí sociálních sítí.


JL, 17.1.2012

Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Prague Car Festival
Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2025 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar