Chevrolet chce oslovit mladou generaci
Chevrolet představil na 2012 North American International Auto Show dvě studie kupé zaměřené na inspiraci nové generace zákazníků, kteří mají možnost zprostředkovat své myšlenky a stát se spolutvůrci vozů.
Code 130R
Čtyřsedadlové kupé s jednoduchým, vzpřímeným profilem. Jeho barvou je nový odstín metalické červené s anodizovanými zlatými koly. Code 130R využívá prvky „výkonového“ stylingu inspirovaného minulostí a pohon zadních kol. Agresivní čelní částí, pro Chevrolet typickými oblouky blatníků, hladkými boky a emblémem Chevrolet se šachovnicovitými vlajkami se odvolává na dědictví výkonných Chevroletů.
Konstruktéři se rozhodli pro přeplňovaný motor vyladěný pro spolupráci s technologií eAssist. Vypínáním motoru při zastavení, získáváním energie při brzdění a podporou točivého momentu při akceleraci, pozdvihuje studie automobilovou elektrifikaci na novou úroveň a dává do souladu výkonnost motoru s hospodárnou spotřebou.
Tru 140S
Čtyřsedadlové sportovní kupé s pohonem předních kol a „exotickým“ designem. Třídveřový hatchback byl navržen jako atraktivní, ale dostupný sportovní automobil. Představuje se v novém matném odstínu s chromovanými sportovními koly a emblémem se šachovnicovými vlajkami. Je navržen tak, aby vypadal exoticky, draze a rychle. Je postaven na stejné platformě jako Chevrolet Cruze a přelomový elektrický Chevrolet Volt s prodlouženým dojezdem.
Konstruktéři Tru 140S chtějí představit technologie typické pro dražší auta, včetně přímého vstřikování paliva, start-stop technologie, vyváženého vnitřního spalování a elektrifikace, které vytváří vysokou hodnotu a zlepšenou spotřebu paliva.
Studie respektují hodnoty, které deklarovali mladší zákazníci, jako např.:
·Funkčnost na úrovni sedanů ve tvaru výkonného kupé pro čtyři osoby
·Interiérová konektivita a pohodlí včetně inovativních úložných prostor, WiFi, integrace smart phonu se systémem Chevrolet MyLink a head-up displejem.
·Spotřeba 40 MPG (5,9 l/100 km) s motorem 1,4 Turbo ecotec s výkonem přibližně 150 k
·Výrobní cena v dolní oblasti 20 000 USD
Z Detroitu pocestuje dvojice studií na nejdůležitější autosalóny, klíčové lifestylové akce, individuální diskuse a jiná místa, jako např. universitní kampusy. Chevrolet rovněž zapojí zákazníky pomocí sociálních sítí.
JL, 17.1.2012
Čtyřsedadlové kupé s jednoduchým, vzpřímeným profilem. Jeho barvou je nový odstín metalické červené s anodizovanými zlatými koly. Code 130R využívá prvky „výkonového“ stylingu inspirovaného minulostí a pohon zadních kol. Agresivní čelní částí, pro Chevrolet typickými oblouky blatníků, hladkými boky a emblémem Chevrolet se šachovnicovitými vlajkami se odvolává na dědictví výkonných Chevroletů.
Konstruktéři se rozhodli pro přeplňovaný motor vyladěný pro spolupráci s technologií eAssist. Vypínáním motoru při zastavení, získáváním energie při brzdění a podporou točivého momentu při akceleraci, pozdvihuje studie automobilovou elektrifikaci na novou úroveň a dává do souladu výkonnost motoru s hospodárnou spotřebou.
Tru 140S
Čtyřsedadlové sportovní kupé s pohonem předních kol a „exotickým“ designem. Třídveřový hatchback byl navržen jako atraktivní, ale dostupný sportovní automobil. Představuje se v novém matném odstínu s chromovanými sportovními koly a emblémem se šachovnicovými vlajkami. Je navržen tak, aby vypadal exoticky, draze a rychle. Je postaven na stejné platformě jako Chevrolet Cruze a přelomový elektrický Chevrolet Volt s prodlouženým dojezdem.
Konstruktéři Tru 140S chtějí představit technologie typické pro dražší auta, včetně přímého vstřikování paliva, start-stop technologie, vyváženého vnitřního spalování a elektrifikace, které vytváří vysokou hodnotu a zlepšenou spotřebu paliva.
Studie respektují hodnoty, které deklarovali mladší zákazníci, jako např.:
·Funkčnost na úrovni sedanů ve tvaru výkonného kupé pro čtyři osoby
·Interiérová konektivita a pohodlí včetně inovativních úložných prostor, WiFi, integrace smart phonu se systémem Chevrolet MyLink a head-up displejem.
·Spotřeba 40 MPG (5,9 l/100 km) s motorem 1,4 Turbo ecotec s výkonem přibližně 150 k
·Výrobní cena v dolní oblasti 20 000 USD
Z Detroitu pocestuje dvojice studií na nejdůležitější autosalóny, klíčové lifestylové akce, individuální diskuse a jiná místa, jako např. universitní kampusy. Chevrolet rovněž zapojí zákazníky pomocí sociálních sítí.
JL, 17.1.2012
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout











