Audi urban concept - nový druh konceptu
Ultralehký vůz s uspořádáním interiéru 1+1 je určený hlavně do přeplněných městských ulic. Technickou studii nelze vtěsnat do žádné z konvenčních kategorií. Audi urban concept totiž kombinuje prvky závodního vozu, roadsteru, zábavného automobilu a městského vozu.
Studie nevychází z žádného dosavadního modelu. Její vývoj probíhal výhradně podle nekompromisních principů lehké konstrukce, efektivity a downsizingu. Výsledkem je koncepční vůz bez zbytečného kila navíc, jehož účelem je koncentrace na samotnou podstatu sportovní jízdy.
Volně stojící kola jsou obklopena ochrannými panely s blikajícími pásy diod LED. Design technické studie s dopředu směřujícími liniemi je dynamický a plný emocí.
Uvnitř je prostor pro dvě osoby, které sedí ve sportovní nízké poloze v mírně stupňovitém uspořádání. Všechny ovládací prvky a materiály podléhají ultralehké konstrukce. Řidič si může přizpůsobit polohu volantu a pedálů vlastní postavě. Do vozu se nastupuje vzadu výklopným víkem. Střechu lze otevřít jejím posunutím dozadu.
Technika odráží veškeré know-how značky, zejména v oblasti ultralehké konstrukce. Interiér je z uhlíkového kompozitu, který nese spodní rámy obou sedadel. Audi urban concept jezdí na kolech s průměrem ráfku 21“.
Pohon obstarávají dva elektromotory e-tron, zdrojem energie je lithium-iontový akumulátor, který je ideální pro delší vyjížďky po městě.
JL, 12.8.2011
Volně stojící kola jsou obklopena ochrannými panely s blikajícími pásy diod LED. Design technické studie s dopředu směřujícími liniemi je dynamický a plný emocí.
Uvnitř je prostor pro dvě osoby, které sedí ve sportovní nízké poloze v mírně stupňovitém uspořádání. Všechny ovládací prvky a materiály podléhají ultralehké konstrukce. Řidič si může přizpůsobit polohu volantu a pedálů vlastní postavě. Do vozu se nastupuje vzadu výklopným víkem. Střechu lze otevřít jejím posunutím dozadu.
Technika odráží veškeré know-how značky, zejména v oblasti ultralehké konstrukce. Interiér je z uhlíkového kompozitu, který nese spodní rámy obou sedadel. Audi urban concept jezdí na kolech s průměrem ráfku 21“.
Pohon obstarávají dva elektromotory e-tron, zdrojem energie je lithium-iontový akumulátor, který je ideální pro delší vyjížďky po městě.
JL, 12.8.2011
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout











