Zapletal odhalil Hummer a vyhrál
Před dvěma lety se v dřevohostických dílnách zrodila myšlenka postavit si vlastní závodní speciál. Za pomoci počítačových simulací se konstruktérům a vývojářům týmu OffroadSport CZ podařilo tento skvost – Hummer H3 Evo sestavit a ukázat světu.
Premiéru si odbyl v rámci Internext Cross Country Rally ve Vsetíně, započítávané jak do Mezinárodního mistrovství ČR a Zóny střední Evropy. Poslední závod sezóny začal pátečním 2,6 km dlouhým dvoukolovým prologem po bývalé železnici vedoucí do vsetínské Zbrojovky. Na startu se objevilo 25 posádek z Česka, Polska, Maďarska a Chorvatska.
Už po prvních metrech bylo jasné, že si láhev kvalitního vína a polštářek (cenu za 1. místo prologu) nenechají Zapletal a Ouředníček ujít. Druzí dojeli Pořízek s Ulehlou na Mitsubishi Pajero. Sobotní ranní slunce slibovalo hezký den, a tak mohly rychlostní zkoušky v okolí vsetínských a zlínských vrchů začít. První tři byly v okolí Trnavy, poté následoval servis v Horním Lidči a Čertovy skály hostily další tři. Poslední rychlá kola byla vidět v okolí Lačnova. Miroslav Zapletal trať dobře zná z předchozích let, a tak mohl směle předvést a zúročit své zkušenosti získané na evropských podnicích. Se šestiválcovým čtyřlitrem se suverénně držel na první příčce až do cíle, zatímco jejich týmový kolega Pořízek se v průběhu zkoušek pohybovali v první desítce a nakonec vybojovali 5. místo.
JL, 8.10.2009
Už po prvních metrech bylo jasné, že si láhev kvalitního vína a polštářek (cenu za 1. místo prologu) nenechají Zapletal a Ouředníček ujít. Druzí dojeli Pořízek s Ulehlou na Mitsubishi Pajero. Sobotní ranní slunce slibovalo hezký den, a tak mohly rychlostní zkoušky v okolí vsetínských a zlínských vrchů začít. První tři byly v okolí Trnavy, poté následoval servis v Horním Lidči a Čertovy skály hostily další tři. Poslední rychlá kola byla vidět v okolí Lačnova. Miroslav Zapletal trať dobře zná z předchozích let, a tak mohl směle předvést a zúročit své zkušenosti získané na evropských podnicích. Se šestiválcovým čtyřlitrem se suverénně držel na první příčce až do cíle, zatímco jejich týmový kolega Pořízek se v průběhu zkoušek pohybovali v první desítce a nakonec vybojovali 5. místo.
| 1.Zapletal – Ouředníček | Hummer H3 Evo | 1:01.27,1 |
| 2.Garamvölgyi – Hangodi | Nissan Pathfinder | +2.24,8 |
| 3.Saskin – Bruner | Opel Antara RR | +2.36,1 |
| 4.Kakrda – Singer | Isuzu Evo | +2.39,0 |
| 5.Pořízek – Ulehla | BMW X5 | +3.20,3 |
JL, 8.10.2009
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout








