WTCC - BMW nemělo konkurenci
Jestliže před závodem prohlašovaly týmy SEAT a Chevrolet, že si jedou do Brna pro další úspěchy, tak odjížděly nakonec z moravské metropole jako po bitvě u Waterloo. V úvodní jízdě obsadily BMW první čtyři místa, v druhé první tři, což hovoří samo za zebou.
První jízda nezačala dobře pro dvojnásobného mistra světa Priaulxe, který se po kolizi s Corthalem (SEAT) dostal hned v první zatáčce mimo trať a bylo po nadějích. V druhé zatáčce se rozloučili se závodem Coronel (SEAT) a Rangoni (BMW).
Na čele se usadilo kvarteto jezdců s BMW ve složení Porteiro, Jörg Müller, Zanardi a Farfus. V tomto pořadí také projeli cílem, když nejlepším „ze zbytku světa“ byl Larini se Chevroletem. Osmým místem si pojistil pole position do druhé jízdy Menu, společně s Tarquinim, zatímco v druhé řadě stál pouze Larini, když Yvan Muller do druhé jízdy nenastoupil.
Nejlépe vyrazil Menu s Chevroletem, sledován Tarquinim a po skvělém startu se za ně zavěsil ještě Zanardi. Záhy si to o první pozici rozdali Menu a Zanardi, ale oba skončili opět mimo trať a jejich pozici zaujal Tarquini na voze SEAT před Farfusem a Müllerem, kterým jako by vůbec nevadilo, že jsou zatíženi hmotnostním handicapem 60 kg, resp. 45 kg. Oba jezdci na BMW zaútočili na vedoucího Tarquiniho, kterého rázem odsunuli na třetí pozici. Tím však pěkné souboje neskončily. Jörg Müller se nechtěl spokojit s druhou pozicí a dostal se před týmového kolegu Farfuse, zatímco na Tarquiniho zaútočil ještě vítěz první jízdy Porteiro a dojel si pro bronz. Byl to dosud nejlepší víkend v jeho kariéře, neboť vyhrál svůj první závod WTCC.
Teprve na 4.místě dojel Tarquini svozem SEAT a Thompson s Alfou Romeo, vybavené novými motory.
Jezdci s BMW neovládli však pouze brněnský závod, ale i průběžnou klasifikaci, v níž jim patří první tři místa.
Průběžné pořadí: 1. Farfus (53), 2. Müller Jörg (49), 3. Priaulx (44), 4. Larini (32), 5. Muller (31), 6. Tarquini (28), 7. Thompson (28)
Průběžné pořadí: 1. BMW (142), 2.SEAT (104), 3.Chevrolet (85)
Jindřich Lasík, 18.6.2007
Na čele se usadilo kvarteto jezdců s BMW ve složení Porteiro, Jörg Müller, Zanardi a Farfus. V tomto pořadí také projeli cílem, když nejlepším „ze zbytku světa“ byl Larini se Chevroletem. Osmým místem si pojistil pole position do druhé jízdy Menu, společně s Tarquinim, zatímco v druhé řadě stál pouze Larini, když Yvan Muller do druhé jízdy nenastoupil.
Nejlépe vyrazil Menu s Chevroletem, sledován Tarquinim a po skvělém startu se za ně zavěsil ještě Zanardi. Záhy si to o první pozici rozdali Menu a Zanardi, ale oba skončili opět mimo trať a jejich pozici zaujal Tarquini na voze SEAT před Farfusem a Müllerem, kterým jako by vůbec nevadilo, že jsou zatíženi hmotnostním handicapem 60 kg, resp. 45 kg. Oba jezdci na BMW zaútočili na vedoucího Tarquiniho, kterého rázem odsunuli na třetí pozici. Tím však pěkné souboje neskončily. Jörg Müller se nechtěl spokojit s druhou pozicí a dostal se před týmového kolegu Farfuse, zatímco na Tarquiniho zaútočil ještě vítěz první jízdy Porteiro a dojel si pro bronz. Byl to dosud nejlepší víkend v jeho kariéře, neboť vyhrál svůj první závod WTCC.
Teprve na 4.místě dojel Tarquini svozem SEAT a Thompson s Alfou Romeo, vybavené novými motory.
Jezdci s BMW neovládli však pouze brněnský závod, ale i průběžnou klasifikaci, v níž jim patří první tři místa.
| 1.závod | - | 2.závod | |
| 1.Porteiro | BMW 320 | 1.Müller | BMW 320 |
| 2.Müller | BMW 320 | 2.Farfus | BMW 320 |
| 3.Zanardi | BMW 320 | 3.Porteiro | BMW 320 |
| 4.Farfus | BMW 320 | 4.Tarquini | SEAT leon |
| 5.Larini | Chevrolet Lacetti | 5.Thompson | Alfa Romeo |
| 6.Muller | SAET Leon | 6.Larini | Chevrolet Lacetti |
| 7.Tarquini | SEAT Leon | 7.Priaulx | BMW 320 |
| 8.Menu | Chevrolet Lacetti | 8.Gene | SEAT Leon |
| 9.Thompson | Alfa Romeo | 9.Monteiro | SEAT Leon |
| 10.Pedala | SEAT Leon | 10.D`Asta | BMW 320 |
Průběžné pořadí: 1. Farfus (53), 2. Müller Jörg (49), 3. Priaulx (44), 4. Larini (32), 5. Muller (31), 6. Tarquini (28), 7. Thompson (28)
Průběžné pořadí: 1. BMW (142), 2.SEAT (104), 3.Chevrolet (85)
Jindřich Lasík, 18.6.2007
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout













