Třetí zlato talentovaného Petra Semeráda
Po vítězstvích ve Vyškově a v Pačejově a dobrých umístěních v Jeseníkách a na Kopné totiž Petr Semerád s Jiřím Hlávkou přijeli do Vsetína na 15.Patrt Rally Vsetín už jako jistí vítězové – mistři Rallysprint série rally, jak zní oficiální název pro nejrychlejší posádku jednodenních soutěží s dvoukolkou.
Do prvních rychlostních zkoušek s osvědčeným Opelem Adam R2, připraveným týmem Brynda Racing z Hluboše. Profesionalita týmu se projevila po páté zkoušce, kdy do té doby vedoucí posádka soutěže ve třídě 6 dorazila k mechanikům s poškozeným vozem, kterému chyběl přední nárazník, a utržil i další šrámy na kráse. Mechanikům se vše podařilo opravit a posádka se mohla vrátit do boje o vítězství. Kromě jedné rychlostní zkoušky se jim podařilo ve všech ostatních měřených testech zvítězit a v cíli mohli oslavit další vítězství ve třídě 6, vítězství v celkovém hodnocení Rallysprint série s více než minutovým náskokem na soupeře.
Za zmínku určitě stojí i 13. příčka absolutní klasifikace, kdy teprve sedmnáctiletý Petr Semerád znovu ukázal, že i s malou dvoukolkou Opel Adam R2 dokáže konkurovat mnohem silnějším vozům kategorie R5, které jej ve výsledkové listině obklopovaly.
Odměnou za špičkové výsledky v celé sezoně a celkové vítězství v Rallysprint sérii teď pro Hájek Rally Team bude účast na Setkání mistrů v Sosnové, které se uskuteční 11. listopadu na zdejším autodromu
Petr Semerád, jezdec Hájek Rally Teamu: „Do vsetínské rally jsme odstartovali s tím, že už nás v hodnocení rallysprint série nemůže nikdo předstihnout, ale přesto s chutí zajet tady co nejlépe. S Jirkou jsme se hodně soustředili na přípravu rozpisu, kde musíme ještě hodně zabrat, a na precizní zvládnutí celé soutěže. Moc jsme se neohlíželi na naše soupeře a jeli si svoje tempo tak, abychom z toho měli dobrý pocit. Najít motivaci tedy nebyl vůbec žádný problém a celou soutěž jsme si zase užili. Mrzí mě chyba na páté rychlostní zkoušce, kdy jsem poškodil auto a mechanikům přidělal práci. Jirka mě pak v autě umravnil a my jsme mohli soutěž dokončit a znovu zvítězit. „
Jiří Hlávka, spolujezdec: „Vsetín nebyl letos vůbec jednoduchý, dost to tady klouzalo a v závěru ještě zapršelo. Před rallye jsme testovali, a to se ukázalo jako důležité, protože jsme během rally neměli vůbec problém s tím, že se střídaly podmínky. Jedna chybička v závodě nás stála jen nárazník a nějaký ten plech, ale mohla to být pro nás stopka v soutěži, a to by bylo špatně. S Petrem jsme si vše vyříkali a vzali jsme si z toho ponaučení. Chtěl bych poděkovat celému týmu za sezonu, kterou jsme spolu prožili, a hlavně Ctiradovi Hájkovi, s jehož podporou závodíme. Teď nás čeká pár soutěží více či méně pro radost na závěr roku, a hlavně shánění prostředků na další sezonu, kde bychom se chtěli posunout zase o něco dál.“
Ctirad Hájek: „Kluci znovu splnili úkol a dokončili soutěž. Myslím, že všichni v týmu si uvědomují, kde jsou naše slabiny, a naopak silné stránky a máme teď dost času na všem pracovat. Čekají nás teď jednání před další sezonou. Věřím, že pro nás dopadnou dobře a podaří se nám sestavit pro Petra vhodný program k jeho růstu. Nechceme nic uspěchat, ale současně není na co čekat. Petr ukazuje, že je to velký talent a potřebuje dál růst.! Teď pracujeme na tom, aby měl Honza Kopecký následovníka. Já jsem přesvědčený o tom, že jdeme správnou cestou.“
PR 30.10.2018
Za zmínku určitě stojí i 13. příčka absolutní klasifikace, kdy teprve sedmnáctiletý Petr Semerád znovu ukázal, že i s malou dvoukolkou Opel Adam R2 dokáže konkurovat mnohem silnějším vozům kategorie R5, které jej ve výsledkové listině obklopovaly.
Odměnou za špičkové výsledky v celé sezoně a celkové vítězství v Rallysprint sérii teď pro Hájek Rally Team bude účast na Setkání mistrů v Sosnové, které se uskuteční 11. listopadu na zdejším autodromu
Petr Semerád, jezdec Hájek Rally Teamu: „Do vsetínské rally jsme odstartovali s tím, že už nás v hodnocení rallysprint série nemůže nikdo předstihnout, ale přesto s chutí zajet tady co nejlépe. S Jirkou jsme se hodně soustředili na přípravu rozpisu, kde musíme ještě hodně zabrat, a na precizní zvládnutí celé soutěže. Moc jsme se neohlíželi na naše soupeře a jeli si svoje tempo tak, abychom z toho měli dobrý pocit. Najít motivaci tedy nebyl vůbec žádný problém a celou soutěž jsme si zase užili. Mrzí mě chyba na páté rychlostní zkoušce, kdy jsem poškodil auto a mechanikům přidělal práci. Jirka mě pak v autě umravnil a my jsme mohli soutěž dokončit a znovu zvítězit. „
Jiří Hlávka, spolujezdec: „Vsetín nebyl letos vůbec jednoduchý, dost to tady klouzalo a v závěru ještě zapršelo. Před rallye jsme testovali, a to se ukázalo jako důležité, protože jsme během rally neměli vůbec problém s tím, že se střídaly podmínky. Jedna chybička v závodě nás stála jen nárazník a nějaký ten plech, ale mohla to být pro nás stopka v soutěži, a to by bylo špatně. S Petrem jsme si vše vyříkali a vzali jsme si z toho ponaučení. Chtěl bych poděkovat celému týmu za sezonu, kterou jsme spolu prožili, a hlavně Ctiradovi Hájkovi, s jehož podporou závodíme. Teď nás čeká pár soutěží více či méně pro radost na závěr roku, a hlavně shánění prostředků na další sezonu, kde bychom se chtěli posunout zase o něco dál.“
Ctirad Hájek: „Kluci znovu splnili úkol a dokončili soutěž. Myslím, že všichni v týmu si uvědomují, kde jsou naše slabiny, a naopak silné stránky a máme teď dost času na všem pracovat. Čekají nás teď jednání před další sezonou. Věřím, že pro nás dopadnou dobře a podaří se nám sestavit pro Petra vhodný program k jeho růstu. Nechceme nic uspěchat, ale současně není na co čekat. Petr ukazuje, že je to velký talent a potřebuje dál růst.! Teď pracujeme na tom, aby měl Honza Kopecký následovníka. Já jsem přesvědčený o tom, že jdeme správnou cestou.“
1.Grzyb – Wróbel | Škoda Fabia R5 | 00:38:34.8 |
2.Melichárek J. – Melichárek E. | Ford Fiesta RS WRC | +0:13.9 |
3.Pospíšilík – Hovorka | Škoda Fabia R5 | +0:23.9 |
4.Březík – Omelka | Škoda Fabia R5 | +0:43.7 |
5.Vlček – Žáková | Ford Fiesta R5 | +1:02.8 |
6.Rujbr – Švec | Škoda Fabia R5 | +1:20.7 |
7.Odložilík – Tureček | Ford Fiesta R5 | +1:31.1 |
8.Trněný – Doerr | Škoda Fabia WRC | +1:38.3 |
9.Štochl – Vacková | Škoda Fabia R5 | +2:24.1 |
10.Pešl – Juřica | Mitsubishi Lancer Evo IX | +2:34.1 |
PR 30.10.2018
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout