Subaru nebude na Dakaru chybět
Na startu 31. ročníku Rallye Dakar se objeví premiérově dva speciály Subaru Elaion/Forester, s nimiž pojedou Argentinec Gabriel Pozzo a Japonec Yoshiu Ikemachi.Dva identické automobily připravila argentinská společnost Barattera, pod jejíž hlavičkou jsou také posádky přihlášeny do soutěže.
Se startovním číslem 345 se vydá na trať mistr světa 2001 skupiny N, také u nás dobře známý a extovární jezdec škodováckého týmu Gabriel Pozzo se spolujezdcem Martinem Zarazagou. S rallye v Jižní Americe má již určité zkušenosti z letošního ročníku, kdy startoval s Mitsubishi Montero. S druhým vozem pojede Japonec Yoshiu Ikemachi, osminásobný účastník Rallye Dakar (šestkrát s automobilem, dvakrát na motocyklu). Na horké sedadlo usedne jeho krajan Hosono Takao.
Před soutěží prošel vůz důkladným testováním, při němž najezdil přes devět tisíc kilometrů na cestách mezi Argentinou a Chile, tedy v místech, kde se bude následují ročník nejtěžší rallye světa odehrávat.
„Děkuji za důvěru, že jsem byl vybrán jako řidič. Je to velká výzva a jsem rád, že se v nadcházejícím ročníku představím pod hlavičkou Subaru. Doufám, že zajedeme dobrý výsledek,“ řekl při prezentaci Gebriel Pozzo.
Subaru Elaion (Forester) pohání zážehový přeplňovaný čtyřválec boxer 2.0 T, připravený rovněž týmem Barattero, který se zaměřuje hlavně na vývoj soutěžních speciálů.
„Vůz prošel mnoha testy. Myslíme si, že máme jisté šance. Doufáme v co možná nejlepší výsledek,"prozradil Fabian Baratero, vedoucí týmu.
Jeho slova potvrzuje i Yoshiu Ikemachi, který ke své druhé účasti na jihoamerickém kontinentu uvedl: „Mám naprostou důvěru v bratry Baratterovy a také ve svého týmového kolegu Gabriela Pozza, snad se nám podaří zajet na Dakaru 2010 co možná nejlepší výsledek.“
Původní, možná až trochu odvážné plány týmu Baratec trochu narušily ekonomické problémy automobilky, která nakonec upustila od finanční i materiální podpory. Dokonce se původně mluvilo o přípravě čtyř speciálů.
JL, 22.12.2009
Před soutěží prošel vůz důkladným testováním, při němž najezdil přes devět tisíc kilometrů na cestách mezi Argentinou a Chile, tedy v místech, kde se bude následují ročník nejtěžší rallye světa odehrávat.
„Děkuji za důvěru, že jsem byl vybrán jako řidič. Je to velká výzva a jsem rád, že se v nadcházejícím ročníku představím pod hlavičkou Subaru. Doufám, že zajedeme dobrý výsledek,“ řekl při prezentaci Gebriel Pozzo.
Subaru Elaion (Forester) pohání zážehový přeplňovaný čtyřválec boxer 2.0 T, připravený rovněž týmem Barattero, který se zaměřuje hlavně na vývoj soutěžních speciálů.
„Vůz prošel mnoha testy. Myslíme si, že máme jisté šance. Doufáme v co možná nejlepší výsledek,"prozradil Fabian Baratero, vedoucí týmu.
Jeho slova potvrzuje i Yoshiu Ikemachi, který ke své druhé účasti na jihoamerickém kontinentu uvedl: „Mám naprostou důvěru v bratry Baratterovy a také ve svého týmového kolegu Gabriela Pozza, snad se nám podaří zajet na Dakaru 2010 co možná nejlepší výsledek.“
Původní, možná až trochu odvážné plány týmu Baratec trochu narušily ekonomické problémy automobilky, která nakonec upustila od finanční i materiální podpory. Dokonce se původně mluvilo o přípravě čtyř speciálů.
JL, 22.12.2009
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout












