Škoda Fabia R2 - speciál pro amatéry
S vozem Fabia R2 uvádí Škoda Auto na trh nový soutěžní vůz, který nalezne své uplatnění v kategorii R2. Je určený širokému spektru amatérských závodních jezdců, kteří hledají moderní, cenově dostupný a spolehlivý vůz. Vývoj a důkladné testování trvalo dva roky.
Fabia R2 vychází se sériového modelu, podstatně se ovšem liší motorem, podvozkem, kinematikou náprav a převodovkou. Podvozek byl oproti sériovému modelu přepracován, stejně tak byla sportovně upravena kinematika náprav. Vůz disponuje sekvenční převodovkou. Pod kapotou je zážehový čtyřválec 1.6 16V o výkonu 132 kW a točivém momentu 194Nm při 5500/min. Cena nového vozu Fabia R2 činí 62 000 Euro.
Vývoj probíhal v těsné spolupráci se společností Škoda a za projektem stojí specializovaná společnost Impromat Car, která bude zajišťovat budoucí odbyt vozidel. Pro optimální dynamiku jízdy byl upraven podvozek tak, aby odpovídal
požadavkům, na něj v rallye kladeným.
V únoru proběhla homologace dle předpisů FIA a vůz se ještě před tím objevil mezi předjezdci na loňské Rally Bohemia a Barum Czech Rally.
Technická data
Motor: atmosférický 1.6 16V
Objem: 1598 cm³
Výkon: 132 kW při 7500/min
Točivý moment: 194 Nm při 5500/min
Elektronika motoru: Magneti-Marelli
Pohon: přední
Převodovka: sekvenční pětistupňová Sadev
JL, 16.3.2011
Vývoj probíhal v těsné spolupráci se společností Škoda a za projektem stojí specializovaná společnost Impromat Car, která bude zajišťovat budoucí odbyt vozidel. Pro optimální dynamiku jízdy byl upraven podvozek tak, aby odpovídal
požadavkům, na něj v rallye kladeným.
V únoru proběhla homologace dle předpisů FIA a vůz se ještě před tím objevil mezi předjezdci na loňské Rally Bohemia a Barum Czech Rally.
Technická data
Motor: atmosférický 1.6 16V
Objem: 1598 cm³
Výkon: 132 kW při 7500/min
Točivý moment: 194 Nm při 5500/min
Elektronika motoru: Magneti-Marelli
Pohon: přední
Převodovka: sekvenční pětistupňová Sadev
JL, 16.3.2011
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout