Rallye Hustopeče - hořké víno pro Pecha
Jubilejní 20. ročník jihomoravské soutěže s prodlouženou délkou rychlostních zkoušek na 200 km prověřil celé startovní pole. Již tak náročné rychlostní zkoušky se šotolinovými úseky a různorodými asfalty uprostřed vinohradů tím získaly ještě větší obtížnost.
EuroOil team odcestoval do dějiště závodu o něco dříve než obvykle, aby využil možnost oficiálního testování uspořádaného pořadatelem, k vyzkoušení jejich Citroenu a to na podobné rychlostní zkoušce, jaké je následně čekaly při závodě.
„Celodenní zkoušení auta dva dny před závodem bývá přínosné a vždy při něm dostanu tu správnou jistotu a rozjezdím se. Ale zde se mi to moc nepovedlo. Techniku vozů R5 stále poznáváme a při nastavování podvozku na letošní hodně šotolinové Hustopeče jsem vycházel více z dřívějších zkušeností s Fordem. A i když při zkoušení se mi ovládání C – trojky líbilo, na trati závodu tomu bylo jinak. Prostě jsem udělal podvozek příliš tuhý, především pak diferenciály a auto se chovalo jinak, než jsem si představoval. Od startu se mi nejelo dobře a několikrát jsem byl s Citroenem i mimo trať. Bohužel ještě nemáme koupené náhradní diferenciály ani převodovku, abychom je v průběhu závodu mohli s jiným nastavením vyměnit. Beru to jako ponaučení a drahou zkušenost pro příště. Omlouvám se našim fanouškům za zklamání a děkujeme za jejich obrovskou podporu. Na Bohemii snad předvedeme lepší výkon,“ říká k nepovedenému závodu Pech jun.
PR 23.6.2025
Pozn.red. V Hustopečích s dvěma penalizacemi 2 x 10 s skončil devátý. Ani nepamatuji, že by někdy skončil tak hluboko. Ovšem každá změna vozu přináší sebou riziko.
JL
„Celodenní zkoušení auta dva dny před závodem bývá přínosné a vždy při něm dostanu tu správnou jistotu a rozjezdím se. Ale zde se mi to moc nepovedlo. Techniku vozů R5 stále poznáváme a při nastavování podvozku na letošní hodně šotolinové Hustopeče jsem vycházel více z dřívějších zkušeností s Fordem. A i když při zkoušení se mi ovládání C – trojky líbilo, na trati závodu tomu bylo jinak. Prostě jsem udělal podvozek příliš tuhý, především pak diferenciály a auto se chovalo jinak, než jsem si představoval. Od startu se mi nejelo dobře a několikrát jsem byl s Citroenem i mimo trať. Bohužel ještě nemáme koupené náhradní diferenciály ani převodovku, abychom je v průběhu závodu mohli s jiným nastavením vyměnit. Beru to jako ponaučení a drahou zkušenost pro příště. Omlouvám se našim fanouškům za zklamání a děkujeme za jejich obrovskou podporu. Na Bohemii snad předvedeme lepší výkon,“ říká k nepovedenému závodu Pech jun.
PR 23.6.2025
Pozn.red. V Hustopečích s dvěma penalizacemi 2 x 10 s skončil devátý. Ani nepamatuji, že by někdy skončil tak hluboko. Ovšem každá změna vozu přináší sebou riziko.
JL
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout