Pražský Rallysprint se stěhuje do Chuchle
Zásadní změnu čeká letos Pražský rallysprint, který se uskuteční v sobotu 3.prosince. Ze Strahova se celé dění stěhuje na dostihové závodiště ve Velké Chuchli a kolem stadionů se vůbec nepojede, i když není vyloučené, že se sem sprint v budoucnu vrátí.
Centrem soutěže se místo Strahova stane závodiště ve Velké Chuchli, kde bude kromě čtyř rychlostních zkoušek (dvě okruhové + dvě klasické), umístěno veškeré zázemí rally včetně servisního areálu a prostoru pro technické přejímky. Jak ale říká hlavní pořadatel soutěže Petr Mihule, tak alespoň prozatím nejde o stěhování trvalé: „V letošním roce se dalo dohromady více faktorů, které negativně ovlivnily možnost opět postavit servis na Strahově a závodit zde. Probíhají tady na několika místech stavební práce, fotbalisté měli využívat stadion do konce listopadu kvůli postupu do baráže, a další nepříjemnosti stále oddalovaly rozhodnutí funkcionářů k uvolnění prostoru pro rally, které se musí začít fyzicky připravovat už nyní. Proto jsme využili možnost, kterou nám dali ve Velké Chuchli, a postavíme tady centrum rally a čtyři rychlostní zkoušky.“
V sobotu v 7.30 hodin odstartují závodní vozy vstříc prvním kilometrům rychlostních zkoušek, kterými bude dvojí průjezd zkouškou Karlík – Roblín. Následovat bude servis ve Velké Chuchli a poté okruhová rychlostní zkouška s délkou 12,5 km. Tato zkouška má z větší části šotolinový povrch, a proto bude představovat atraktivní podívanou pro diváky, kteří mohou sledovat zápolení soutěžních vozů z přehledné tribuny, a nebo letos nově z přímo prostoru závodiště, kde budou vyznačeny divácké prostory.
Trať opět trochu změní charakter oproti tomu, jak jsme ji znali z minulých let. Po dalším servisu bude následovat opakovaný průjezd touto RZ a o závěr se postará dvojí průjezd rychlostní zkouškou, jenž získala název po jednom z vozů modelové řady hlavního partnera rally, kterým je Subaru Legacy. Tato RZ již nebude okruhová, ale bude se stále kompletně nacházet v areálu závodiště. Cílová rampa i prostor pro předvedení závodních vozů budou umístěny rovněž ve Velké Chuchli.
Z uvedeného vyplývá, že máme v tomto roce před sebou velmi kompaktní automobilovou soutěž exhibičního charakteru. Diváci mají šanci vidět soutěžní vozy v mnoha průjezdech a nebude třeba se příliš vzdalovat od závodiště ve Velké Chuchli. Parkování pro diváky bude zajištěno na přilehlé komunikaci a nezmizí kouzlo Pražského Rallysprintu, kterým je možnost dostat se z centra metropole na trať RZ městskou dopravou. Zde jsou dokonce dvě možnosti. Jednou z nich je autobusová linka ze Smíchovského nádraží a druhou je možnost využít pravidelně jezdících příměstských vlaků pražské integrované dopravy také ze Smíchovského nádraží, ale pozor ne každý zastavuje ve Velké Chcuchli.
V sobotu v 7.30 hodin odstartují závodní vozy vstříc prvním kilometrům rychlostních zkoušek, kterými bude dvojí průjezd zkouškou Karlík – Roblín. Následovat bude servis ve Velké Chuchli a poté okruhová rychlostní zkouška s délkou 12,5 km. Tato zkouška má z větší části šotolinový povrch, a proto bude představovat atraktivní podívanou pro diváky, kteří mohou sledovat zápolení soutěžních vozů z přehledné tribuny, a nebo letos nově z přímo prostoru závodiště, kde budou vyznačeny divácké prostory.
Trať opět trochu změní charakter oproti tomu, jak jsme ji znali z minulých let. Po dalším servisu bude následovat opakovaný průjezd touto RZ a o závěr se postará dvojí průjezd rychlostní zkouškou, jenž získala název po jednom z vozů modelové řady hlavního partnera rally, kterým je Subaru Legacy. Tato RZ již nebude okruhová, ale bude se stále kompletně nacházet v areálu závodiště. Cílová rampa i prostor pro předvedení závodních vozů budou umístěny rovněž ve Velké Chuchli.
Z uvedeného vyplývá, že máme v tomto roce před sebou velmi kompaktní automobilovou soutěž exhibičního charakteru. Diváci mají šanci vidět soutěžní vozy v mnoha průjezdech a nebude třeba se příliš vzdalovat od závodiště ve Velké Chuchli. Parkování pro diváky bude zajištěno na přilehlé komunikaci a nezmizí kouzlo Pražského Rallysprintu, kterým je možnost dostat se z centra metropole na trať RZ městskou dopravou. Zde jsou dokonce dvě možnosti. Jednou z nich je autobusová linka ze Smíchovského nádraží a druhou je možnost využít pravidelně jezdících příměstských vlaků pražské integrované dopravy také ze Smíchovského nádraží, ale pozor ne každý zastavuje ve Velké Chcuchli.
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout