Pech prověří Subaru v Jeseníkách
Nadcházející šternberská soutěž není součástí „velkého“ šampionátu, ale Mistrovství ČR ve sprintrally, tak Subaru Impreza WRX STI bílomodročerných barev se na startu objeví. Do vozu však netradičně usedne posádka Václav Pech – Petr Uhel.
Na výtečně obsazené Rally Jeseníky pojedou (i přes účast několika vozů kategorií WRC a Super 2000) se startovním číslem 1. Je důvodem jeho sprinterského startu nostalgická vzpomínka na nedávné úspěchy v jednodenních soutěžích? „Ne, tak to určitě není,“ směje se sympatický Plzeňan. „Blíže pravdě by byla vzpomínka na mé začátky, kdy jsem až do roku 2000 právě se Subaru závodil. Je to ale hodně dávno, a tak jsem byl zvědavý, jak se mezitím technika této značky vyvinula. Vojta Štajf s námi několikrát v průběhu sezóny konzultoval nastavení svého vozu a my na oplátku sledovali jeho vývoj. Poté jsme se dohodli, že se s jeho autem svezu na testu, případně na krátké soutěži. Test proběhl hned po příbramské rally, vydařil se, a teď nastal ten správný okamžik“.
Kdo by ale čekal, že půjde jen o svezení pro radost, je na omylu. Václav Pech Petrem Uhlem na nedávné Barum rally ukázali, že závodí s plným nasazením i ve chvíli, kdy jim nejde jen o body a tituly, dobrý výsledek na Rally Jeseníky s netradičním závodním nářadím je pro ně velkou výzvou.
Uspět chtějí i bílomodročerné barvy, a proto se také Subaru Team na sobotní start připravuje s plnou zodpovědností. „Velice nám záleží zejména na tom, aby nám špičkový jezdec ukázal, kde máme ještě rezervy v nastavení auta i v technice jízdy,“ vysvětluje start Vojtěch Štajf. „Očekáváme proto Vaškův boj o co nejlepší časy a nejvyšší příčky celkového pořadí. Dosažené časy navíc budou jedinou možností pro posouzení kvalit hatchbacku pro veřejnost, jsme totiž domluveni, že nové poznatky z nastavení našeho auta či z jeho srovnání s jinou technikou zůstanou jen mezi námi a Vaškem. Auto budou mít kluci k dispozici skutečně na špičkové úrovni včetně pneumatik různých směsí, také důležité komponenty prošly po Příbrami repasí či dokonce výměnou. Sami hoříme nedočkavostí, jak rychle naše Subaru umí upalovat. Po minulých závodech si myslíme, že je na tom hodně dobře, určitě ale máme ještě rezervy. Nelitujeme proto prostředků a rádi se s Vaškem podělíme o náklady na jeho start ve Šternberku, ten by totiž i nás měl posunout ve vývoji zase o krůček dál.“
JL, 2.10.2009
Kdo by ale čekal, že půjde jen o svezení pro radost, je na omylu. Václav Pech Petrem Uhlem na nedávné Barum rally ukázali, že závodí s plným nasazením i ve chvíli, kdy jim nejde jen o body a tituly, dobrý výsledek na Rally Jeseníky s netradičním závodním nářadím je pro ně velkou výzvou.
Uspět chtějí i bílomodročerné barvy, a proto se také Subaru Team na sobotní start připravuje s plnou zodpovědností. „Velice nám záleží zejména na tom, aby nám špičkový jezdec ukázal, kde máme ještě rezervy v nastavení auta i v technice jízdy,“ vysvětluje start Vojtěch Štajf. „Očekáváme proto Vaškův boj o co nejlepší časy a nejvyšší příčky celkového pořadí. Dosažené časy navíc budou jedinou možností pro posouzení kvalit hatchbacku pro veřejnost, jsme totiž domluveni, že nové poznatky z nastavení našeho auta či z jeho srovnání s jinou technikou zůstanou jen mezi námi a Vaškem. Auto budou mít kluci k dispozici skutečně na špičkové úrovni včetně pneumatik různých směsí, také důležité komponenty prošly po Příbrami repasí či dokonce výměnou. Sami hoříme nedočkavostí, jak rychle naše Subaru umí upalovat. Po minulých závodech si myslíme, že je na tom hodně dobře, určitě ale máme ještě rezervy. Nelitujeme proto prostředků a rádi se s Vaškem podělíme o náklady na jeho start ve Šternberku, ten by totiž i nás měl posunout ve vývoji zase o krůček dál.“
JL, 2.10.2009
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout









