Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

Martin Prokop po hodinové penalizaci osmnáctý

364 ostrých kilometrů a extrémní nadmořská výška až 5.000 metrů byly hlavní jmenovatele nástrah třetí etapy. Jediný český zástupce v kategorii automobilů Martin Prokop s navigátorkou Ilkou Minor do ní vstupovali z šestnáctého místa a během jejího průběhu se prokousávali výsledkovou listinou až na skvělé deváté místo.

Studená sprcha však přišla od organizátorů, kteří česko-rakouské posádce udělili hodinovou penalizaci za neprojetý waypoint. Průběh středeční etapy popisuje Martin Prokop: „Auto po úterní pekelné etapě fungovalo již o mnoho lépe, takže jsme se místo chlazení a obav o fungování motoru mohli začít věnovat závodění. Ráno to začalo hodně divoce a dalo nám to pořádně zabrat, protože prvních 75 km v kuse byl off-road, jaký jsem ještě nezažil. V jednu chvíli jsme se trápili i s navigací, když jsme ztratili i stopy i terénu a podle toho co jsme pak viděli, tam bloudil kde kdo. Zbytek etapy byl již vyloženě vysokohorský přejezd přes 5.000 metrů vysoký průsmyk And a to jsme již jeli svoje tempo bez větších potíží. Zastihla nás tam bouřka a začalo sněžit, takže oproti úterním téměř padesáti stupňům ve stínu to je celkem srandovní změna.“

Již v průběhu samotné etapy však nad Martinem s Ilkou visel otazník možné penalizace za minutý průjezdný bod, což se ve večerních hodinách bohužel potvrdilo. „Po problémech s chybějícím waypointem nás neminula hodinová penalizace, které nás sráží z desátého místa průběžně na příčku osmnáctou. Je to mrzutá komplikace, ale nedá se nic dělat a jedeme a bojujeme dál.“


PR 6.1.2017

Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2024 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar