Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

Citroën 100 let
Alcar - Konfigurátor kol

Ladislav Brožek - za Forda chci směšné peníze

Jednoho nedělního dopoledne jsem měl milou návštěvu. Přijel za mnou Ladislav Brožek. S Láďou si máme vždy co říct a užijeme si spoustu legrace. Vzniklo z toho i těchto několik řádků. Jaké jsou letošní plány týmu z Hradce Králové, Co je Láďův sen, to vše se dočtete o několik řádků níže.

Láďo, jak se máš, a co je u tebe nového?
Ladislav Brožek se synem Honzou

Ladislav Brožek se synem Honzou

Ladislav Brožek s mechanikem Milanem Zajícem

Ladislav Brožek s mechanikem Milanem Zajícem

Mám se dobře. Zdraví slouží, což je nejdůležitější. Věnuji se své firmě, na kterou mám teď víc času. Mým hobby je sjezdové lyžování, takže volné chvíle trávím na horách.


Co nového v týmu? Jak jsou na tom vaše vozy a kde vás letos uvidíme?

Já již závodit z finančního důvodu nebudu. Utáhnout dva vozy je velmi těžké, a tak dostalo přednost mládí. Honza pojede fabií, kterou repasujeme. Chceme odjet české mistrovství, kromě Rakouska a vybrané evropské závody. Ty co nejsou tak daleko, z důvodu vysokých nákladů. Byl bych rád, kdybychom se mohli zúčastnit posledního závodu evropského šampionátu v Maggioře. Tento závod je pro celý tým srdeční záležitostí. Můj Ford je připravený závodit. Rád bych ho ale prodal.


[b]Láďo řekni nám k němu něco…{/b]


Je to Ford Focus, který jsme stavěli s týmem. Je šest let starý, se kterým jsem jel Mistrovství Evropy. Motor je od pana Callaghana, převodovka je sekvenční, vyrobená panem Fabíkem. Diferenciály jsou vyrobeny naším týmem. Stejné jede Václav Fejfar. Tlumiče pérování jsou Rieger. Samozřejmostí je sportovní průkaz, na veškeré plasty máme přípravky a k vozu je moře náhradních dílů. Rád bych to prodal nějakému nadějnému jezdci. Samozřejmostí je, že náš tým včetně mě je připraven na závodech pomoci a předávat své zkušeností s tímto vozem. Za Forda chci směšné peníze. Kdyby někoho zajímalo víc informací, může se mi ozvat, mé číslo je 606 709 219



Ty už předpokládám do závodního vozu neusedneš?


Mám jeden sen. Jak je psáno výše o naší lásce k Maggioře, tak rád bych zde absolvoval jeden a to poslední závod kariéry.


Jak se díváš na budoucnost divize Touring autocross v evropském šampionátu?


Rád bych řekl, že optimisticky, ale vzhledem k situaci a jak se to vyvíjí, tak mi není dobře u srdce. Když o této divizi rozhodují lidé, kteří na autocrossu nikdy nebyli, tak je to velice smutné. Problém této divize je homologace vozů, která omezuje rozmanitost startovního pole. Zatímco u divizí bugy můžete jet s autem klidně dvacet let. Samozřejmě po úpravách, které nejsou zásadní.


Co by si vzkázal čtenářům magazinu autokrosar.cz?

Obdivuji, jaký počet lidí sleduje tento internetový server a jsem rád, za lidé, kteří tento server dělají. A všem fanouškům chci vzkázat, zůstaňte věrní autocrossu. Nemluvím za sebe, ale my jezdci jsme za podporu vás všech moc rádi. Vy nás ženete dopředu.



Tomáš Němec 13.2.2019 www.autokrosar.cz (informace o autokrosu)
Foto JL

Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout
Milotec logo


© 2019 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar