Duck racing tým začal přípravu na 2010
Petr Kačírek z Duck racing týmu se letos již po deváté postavil na start brněnského Epilogu. Loni a předloni slavil na šestihodinovce vítězství ve třídě do 3,5 litru a ani tentokrát na stupních vítězů nechyběl.
Společně s Danem Suchým a Danem Skalickým si po třech hodinách do domácího šampionátu připsali body za třetí místo a bronz ve své třídě nakonec vybojovali i v cíli Epilogu. „Asi to byl náš nejlepší letošní závod, i když jsme měli hodně smůly a mohli být alespoň o stupínek výše. Jenže to je sport. Rozloučili jsme se se sezonou na stupních vítězů a to bylo příjemné. Jinak se jel Epilog v nejhorším počasí, co pamatuji. V tréninku se pneumatiky po deseti ostrých kolech zahřály pouze na 28 C, normálně přitom mají skoro devadesát. To se samozřejmě jede špatně a chápal jsem, že vozy DTM závod vzdaly. Já se na závod těšil, v domácích podmínkách je výjimečný, a tak jsem chtěl být na startu. Nakonec se alespoň v sobotu počasí zlepšilo, trať oschla, ale my jsme to jednoduché opravdu neměli. Celý závod jsme se drželi v první desítce a ve třídě jsme byli neustále mezi prvními třemi. V závěru první tříhodinovky, kdy jsme byli na druhém místě, jsme nechtěně nahráli Robertu Šenkýřovi. U druhého našeho auta explodoval motor a musela se čistit trať. My jsme v té chvíli měli náskok asi jedné minuty na Šenkýře. Jakmile vyjel na okruh safety car, vozy se sjely, ztráta se smazala a Šenkýřův bavorák nás předjel a získal mistrovské body za druhé místo, my skončili třetí. V samém závěru Epilogu jsme také sahali po stříbru, ale půl kola před koncem nám došel benzín. To jsme ale zariskovali a ono to nevyšlo. Dan Skalický absolvoval poslední část závodu a měli jsme spočítáno, že by mu mělo palivo vyjí. Jenže on jel nejen dobře, ale také rychle, o sekundu na kolo rychleji, než jsme počítali. Takže držel sice druhé místo, ale spotřeba byla vyšší a deset minut před koncem bylo jasné, že bychom měli tankovat. To bychom ale o druhou příčku stejně přišli, tak jsme zariskovali“, řekl Petr Kačírek.
A jaké jsou plány Duck racing týmu v sezoně 2010? „Příští rok dál budeme závodit s BMW M3 a v domácím šampionátu se soustředíme na sprint. Epilog si ujít nenecháme, vždyť to bude má jubilejní, desátá, brněnská šestihodinovka. Sportovní plány se ale přece jen proti této sezoně změní. Rád bych se víc soustředil na starty v zahraničí v rámci seriálu Německého okruhového poháru“, dodal Petr Kačírek.
KM, 30.10.2009
A jaké jsou plány Duck racing týmu v sezoně 2010? „Příští rok dál budeme závodit s BMW M3 a v domácím šampionátu se soustředíme na sprint. Epilog si ujít nenecháme, vždyť to bude má jubilejní, desátá, brněnská šestihodinovka. Sportovní plány se ale přece jen proti této sezoně změní. Rád bych se víc soustředil na starty v zahraničí v rámci seriálu Německého okruhového poháru“, dodal Petr Kačírek.
KM, 30.10.2009
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout










