Citroën Racing Trophy začal na Valašské rally.
Nejlépe si vedla posádka Jan Černý – Pavel Kohout, která zvítězila v hodnocení vozů s jednou poháněnou nápravou a zároveň ve třídě 5. Slovák Martin Koči obsadil druhé místo ve třídě 6.
Jasnou jedničkou se stali Jan Černý s Pavlem Kohoutem, jenž dovedli svůj vůz do cíle na 14. místě absolutně a dominovali ve třídě 5. Na bronzový stupínek třídy 5 vystoupili Egon Smékal s Martinou Hýbnerovou.
„Pro nás to byl parádní závod. Auto až na drobné problémy s tlumiči fungovalo velmi dobře, líbily se nám i tratě. Výsledek je super, dokonce si myslím, že to mohlo být bez těch menších technických komplikací trochu lepší i absolutně. Máme na svém kontě druhé domácí prvenství mezi dvoukolkami, takže šampionát je skvěle rozjetý. Šumavu vynecháváme, pojedeme italskou Rally Mille Miglia, » uvedl Jan Černý, jenž získal za vítězství finanční prémii čtyři tisíce euro.
« Trochu jsme se od shakedownu potýkali s nastavením, navíc nás v první večerní etapě zpomalily dva pomalé defekty, a tak jsme se parádně svezli až v posledním čtvrtém testu. V sobotu jsme řešili problém s propadlým brzdovým pedálem na Odrách, ale mechanici v servisu si s tím rychle poradili. V závěru už jsme si umístění v nabité třídě 5 nenechali vzít, » popsal Egon Smékal, jenž o šest vteřin porazil čtvrtého Poláka Kornického.
Ve třídě 6 hájila barvy Citroënu nejúspěšněji slovensko-česká posádka Martin Koči – Lukáš Zámečník. Pro talentovaného slovenského pilota byl start ve znamení sžívání se s novým spolujezdcem před náročnou sezonou okořeněnou zahraničními starty.
Promotér Tomáš Pletka byl maximálně spokojen s výsledky posádek Citroën Racing Trophy, o čemž svědčí i celková vyplacená prémie ve výši 6 300 euro. Nicméně co se týče organizace Bonver Valašské rally, k té měl Tomáš Pletka výhrady. « Vrcholem byla katastrofální servisní zóna. Situaci podobnou servisnímu kolapsu v závěru první etapy jsem doposud za svou kariéru nezažil. Tyto problémy nevrhají na český rallysport v očích partnerů a sponzorů dobré světlo. Věřím, že se tím bude zabývat i Svaz rally a podobná situace se už nebude v letošní sezoně opakovat, » pronesl Tomáš Pletka.
„Pro nás to byl parádní závod. Auto až na drobné problémy s tlumiči fungovalo velmi dobře, líbily se nám i tratě. Výsledek je super, dokonce si myslím, že to mohlo být bez těch menších technických komplikací trochu lepší i absolutně. Máme na svém kontě druhé domácí prvenství mezi dvoukolkami, takže šampionát je skvěle rozjetý. Šumavu vynecháváme, pojedeme italskou Rally Mille Miglia, » uvedl Jan Černý, jenž získal za vítězství finanční prémii čtyři tisíce euro.
« Trochu jsme se od shakedownu potýkali s nastavením, navíc nás v první večerní etapě zpomalily dva pomalé defekty, a tak jsme se parádně svezli až v posledním čtvrtém testu. V sobotu jsme řešili problém s propadlým brzdovým pedálem na Odrách, ale mechanici v servisu si s tím rychle poradili. V závěru už jsme si umístění v nabité třídě 5 nenechali vzít, » popsal Egon Smékal, jenž o šest vteřin porazil čtvrtého Poláka Kornického.
Ve třídě 6 hájila barvy Citroënu nejúspěšněji slovensko-česká posádka Martin Koči – Lukáš Zámečník. Pro talentovaného slovenského pilota byl start ve znamení sžívání se s novým spolujezdcem před náročnou sezonou okořeněnou zahraničními starty.
Promotér Tomáš Pletka byl maximálně spokojen s výsledky posádek Citroën Racing Trophy, o čemž svědčí i celková vyplacená prémie ve výši 6 300 euro. Nicméně co se týče organizace Bonver Valašské rally, k té měl Tomáš Pletka výhrady. « Vrcholem byla katastrofální servisní zóna. Situaci podobnou servisnímu kolapsu v závěru první etapy jsem doposud za svou kariéru nezažil. Tyto problémy nevrhají na český rallysport v očích partnerů a sponzorů dobré světlo. Věřím, že se tím bude zabývat i Svaz rally a podobná situace se už nebude v letošní sezoně opakovat, » pronesl Tomáš Pletka.
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout










