Buggyra - Dakar (9): Casale znovu pátý, Macháček drží první desítku!
Jak napovídá titulek, oba jezdci stáje Buggyra dnes podali konzistentní výkony. Etapa pak měla dohru v cíli, kdy Martin Macík v návalu emocí zapomněl na slušné vychování a respekt vůči soupeři.
{*3] Josef Macháček si dojel po rutinním výkonu v kategorii, LW Prototype desátý, celkově drží sedmou pozici. V cíli označil etapu, během které řešili pouze na začátku řemen, za hezkou. „Dokonce jsme se kochali krásnými scenériemi. Rychlé pisty se střídaly s trialovými kamenitými úseky, musel jsem dávat pozor na pneumatiky. Can – Am jel opět skvěle,“ konstatoval.
Fičák na trati i cíli
Dojezd deváté etapy byl ovšem o řádné porci adrenalinu, neboť v etapě třetí Martin Macík nabyl dojmu, že byl v průběhu etapy ze strany Ignacia Casaleho blokován. „O žádném problému na trati nevím, nicméně vůbec si nejsem jist, že případná frustrace by se měla řešit tímto způsobem. A to jsem už na Dakaru přece jen něco odjel a snad i dokázal. Chtělo by to více vzájemného respektu,“ reagoval navýsost diplomaticky, Ignacio Casale na obvinění, že svým konáním v podobě blokace rychlejšího kamiónu znemožnil Macíkovi vyhrát. „Jinak páté místo považuji za úspěch. Etapa byla těžká a rychlá, odhaduji, že 80 % jsem odjel s plynem na podlaze. Teď už bych se rád soustředil na zítřek.“
Podle palubního mechanika Tomáše Šikoly to v neutralizaci na cílový konflikt nevypadalo. „Přišel za mnou jeden z členů Martinovy posádky s tím, že jeli dvacet metrů za námi a my je nechtěli pustit před sebe. Můžu k tomu říct asi tolik, že sentinel zazvonil v horách, ve kterých se uhnout dost dobře při nejlepší vůli, nedalo. Pak na nás dvakrát troubili v dunách, přitom nás mohli předjet kdykoli a kdekoli, ale asi nebyli dostatečně blízko nebo rychlí. Abych pravdu řekl, dost dobře nechápu, co se děje, Martinovu reakci považuji za zbytečnou,“ vysvětloval, Šiky s tím, že se jednalo o fičák. „Dvojky, trojky duny, nicméně po
včerejšku to docela rychle uběhlo.“
Buggyra 11.1.2022
Fičák na trati i cíli
Dojezd deváté etapy byl ovšem o řádné porci adrenalinu, neboť v etapě třetí Martin Macík nabyl dojmu, že byl v průběhu etapy ze strany Ignacia Casaleho blokován. „O žádném problému na trati nevím, nicméně vůbec si nejsem jist, že případná frustrace by se měla řešit tímto způsobem. A to jsem už na Dakaru přece jen něco odjel a snad i dokázal. Chtělo by to více vzájemného respektu,“ reagoval navýsost diplomaticky, Ignacio Casale na obvinění, že svým konáním v podobě blokace rychlejšího kamiónu znemožnil Macíkovi vyhrát. „Jinak páté místo považuji za úspěch. Etapa byla těžká a rychlá, odhaduji, že 80 % jsem odjel s plynem na podlaze. Teď už bych se rád soustředil na zítřek.“
Podle palubního mechanika Tomáše Šikoly to v neutralizaci na cílový konflikt nevypadalo. „Přišel za mnou jeden z členů Martinovy posádky s tím, že jeli dvacet metrů za námi a my je nechtěli pustit před sebe. Můžu k tomu říct asi tolik, že sentinel zazvonil v horách, ve kterých se uhnout dost dobře při nejlepší vůli, nedalo. Pak na nás dvakrát troubili v dunách, přitom nás mohli předjet kdykoli a kdekoli, ale asi nebyli dostatečně blízko nebo rychlí. Abych pravdu řekl, dost dobře nechápu, co se děje, Martinovu reakci považuji za zbytečnou,“ vysvětloval, Šiky s tím, že se jednalo o fičák. „Dvojky, trojky duny, nicméně po
včerejšku to docela rychle uběhlo.“
Buggyra 11.1.2022
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout