Buggy opět neměly chybu
Na sosnovském Setkání mistrů se tradičně představily i autokrosové speciály od Junior buggy přes buggy 1600 až po Super buggy. Je škoda, že se kromě Pospíšilíka (mistr republiky 1600) a Romana Kalvody (vicemistr v ČR) nedostavil žádný další medailista ať z domácího nebo evropského šampionátu.
Naopak opět přijel Jaroslav hošek, legenda a nestor českého autokrosu, který v 66 letech absolvoval oba šampionáty.A tak by měl nárok na zasloužený odpočinek. Místo rehabilitace naložil buggy a vyrazil do Sosnové. Dodejme, že v Evropě skončil osmý za Markem Stloukalem, který rovněž přijel potěšit diváky. V domácím šampionátu skončil Hošek pátý, opět místo za Stloukalem.Tuto dvojici doplnili ještě Vladislav Štětina a Roman Kalvoda. Bohužel Hošek potěšil diváky pouze v první rozjížďce a pak řekl motor Mitsubishi dost. Tím získal třetí příčku Štětina a o post nejvyšší si to rozdali Marek Stloukal a Roman Kalvoda v nejdramatičtější jízdě celého dne. Zcela vyrovnaná souboj rozhodl teprve na cílové čáře pro sebe Roman Kalvoda.
„Já jsem jezdil motorky asi od patnácti let, což byly malé motocykly, pak větší motorky, následovaly půllitry, protože moje hmotnost 85 kilo byla oproti ostatním soupeřům velká. Jezdil jsem je do 29 let. V roce 1974 jsem už měl postavenou buginu a začal jsem jet oboje. Vyhrál jsem oblast, to už jsem přestal s motorkami. Další rok jsem vyhrál zase oblast a byl jsem nějakej šestej v republice. Pak to pokračovalo až doteď,“ přibližuje své začátky Jaroslav Hošek. Právě v těchto dnech vychází o Jaroslavu Hoškovi knížka Modrá legenda od Dalibora Janka.
Pozadu nezůstali ani jezdci divize 1600, ale bohužel finále mělo předčasný konec, když Pospíšilík musel vzdát pro technickou poruchu a prvenství získal bez boje Marek Sekanina, který skončil v Evropě desátý a doma šestý.
Ve třídě Junior buggy získal vítězství Jakub Kubíček před Tomášem Gomjakovem, a to v čase o šest desetin sekundy lepším než Sekanina.
Buggy ani tentokrát diváky nezklamaly a jejich piloti připravili jedinečnou podívanou plnou divokých smyků, které v sychravém studeném počasí dokázaly zahřát diváky, ale třeba i Emila Trinera, jenž jen uznale pokyvoval hlavou.
J.Lasík, 22.11.2011
„Já jsem jezdil motorky asi od patnácti let, což byly malé motocykly, pak větší motorky, následovaly půllitry, protože moje hmotnost 85 kilo byla oproti ostatním soupeřům velká. Jezdil jsem je do 29 let. V roce 1974 jsem už měl postavenou buginu a začal jsem jet oboje. Vyhrál jsem oblast, to už jsem přestal s motorkami. Další rok jsem vyhrál zase oblast a byl jsem nějakej šestej v republice. Pak to pokračovalo až doteď,“ přibližuje své začátky Jaroslav Hošek. Právě v těchto dnech vychází o Jaroslavu Hoškovi knížka Modrá legenda od Dalibora Janka.
Pozadu nezůstali ani jezdci divize 1600, ale bohužel finále mělo předčasný konec, když Pospíšilík musel vzdát pro technickou poruchu a prvenství získal bez boje Marek Sekanina, který skončil v Evropě desátý a doma šestý.
Ve třídě Junior buggy získal vítězství Jakub Kubíček před Tomášem Gomjakovem, a to v čase o šest desetin sekundy lepším než Sekanina.
Buggy ani tentokrát diváky nezklamaly a jejich piloti připravili jedinečnou podívanou plnou divokých smyků, které v sychravém studeném počasí dokázaly zahřát diváky, ale třeba i Emila Trinera, jenž jen uznale pokyvoval hlavou.
J.Lasík, 22.11.2011
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout















