Andrea Crugnola - překvapení na Bohemia rally
Po dlouhé době jsme v Mladé Boleslavi přivítali opět kvalitního italského jezdce, o kterém bychom mohli ještě hodně slyšet. Naposledy vyhrál Enrico Bertone v roce 1995, rok před tím Deila, v roce 1989 dojeli Arletti a Allesandrini na druhém, resp. třetím místě. Poprvé se na Bohemii (dříve Rallye Škoda) prosadil Cinotto, který projel první cílem v roce 1984.
Startovní listina letošní Rally Bohemia evidovala hned čtyři speciály Citroën DS3 R3T, které měly šanci promluvit do předních příček mezi dvoukolkami. V roli „černého koně“ přijel do Mladé Boleslavi účastník WRC Academy Andrea Crugnola se spolujezdcem Robertem Momettim. Tovární jezdec Citroënu nezklamal, držel se v čele této klasifikace, navíc po první etapě mu patřila výtečná čtrnáctá příčka. Také v deštěm notně zkrápěné nedělní etapě nenechal nikoho na pochybám o svých kvalitách a francouzský speciál DS3 R3T dovedl do cíle na fantastickém osmém místě absolutně.
Po dlouhé době jsme tak v Mladé Boleslavi přivítali opět kvalitního italského jezdce, io kterém bychom mohli v budoucnu ještě hodně slyšet. „ Bylo to hodně těžké, Rallye Bohemia jsme jeli poprvé, navíc počasí vše ještě ztížilo. Máme novou zkušenost a věřím, že jsme tu nejeli naposledy. Naštěstí jsme neměli žádné větší problémy a postupně jsme se dostali až na osmé místo absolutně. Náš cíl byl dostat se do první desítky, takže jsme maximálně spokojeni.“, usmíval se v cíli Andrea. Šéf klientského sportu Citroën Racing, Jean Francois Lienere, který celou rallye sledoval přímo na místě k tomu dodává: „ Andrea patří k mladým talentům,kteří si své jméno teprve budují, jsem rád, že na Rallye Bohemia se mu povedlo předvést potenciál svůj i vozu DS3 R3T.“
Dobře se držel i Polák Jan Chmielewski, který prožil krušné chvíle už na shakedownu. Havárií připravil hodně práce svým mechanikům, ale do startu soutěže byl vůz připraven a polský jezdec si dojel pro čtvrtou příčku mezi dvoukolkami a druhé místo ve třídě 5. Vzhledem k faktu, že Andrea Crugnola jako oficiální jezdec Citroënu nemá nárok na finanční odměny v rámci CRT, Chmielewski se díky tomu posunul k prémii 3 tisíce Euro. Egon Smékal s další „déestrojkou“ skončil ve třídě 5 čtvrtý.
JL, 22.7.2011
Po dlouhé době jsme tak v Mladé Boleslavi přivítali opět kvalitního italského jezdce, io kterém bychom mohli v budoucnu ještě hodně slyšet. „ Bylo to hodně těžké, Rallye Bohemia jsme jeli poprvé, navíc počasí vše ještě ztížilo. Máme novou zkušenost a věřím, že jsme tu nejeli naposledy. Naštěstí jsme neměli žádné větší problémy a postupně jsme se dostali až na osmé místo absolutně. Náš cíl byl dostat se do první desítky, takže jsme maximálně spokojeni.“, usmíval se v cíli Andrea. Šéf klientského sportu Citroën Racing, Jean Francois Lienere, který celou rallye sledoval přímo na místě k tomu dodává: „ Andrea patří k mladým talentům,kteří si své jméno teprve budují, jsem rád, že na Rallye Bohemia se mu povedlo předvést potenciál svůj i vozu DS3 R3T.“
Dobře se držel i Polák Jan Chmielewski, který prožil krušné chvíle už na shakedownu. Havárií připravil hodně práce svým mechanikům, ale do startu soutěže byl vůz připraven a polský jezdec si dojel pro čtvrtou příčku mezi dvoukolkami a druhé místo ve třídě 5. Vzhledem k faktu, že Andrea Crugnola jako oficiální jezdec Citroënu nemá nárok na finanční odměny v rámci CRT, Chmielewski se díky tomu posunul k prémii 3 tisíce Euro. Egon Smékal s další „déestrojkou“ skončil ve třídě 5 čtvrtý.
JL, 22.7.2011
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout













