auto-plus - vysoká kvalita služeb
Zájem zákazníků o ojeté vozy se v loňském roce dále přesouval k mladším a lépe vybaveným vozům s kvalitnějšími bezpečnostními prvky. Téměř nezbytným prvkem výbavy se stala například klimatizace.
Tato pozitivní fakta kontrastují s celkovým vývojem na trhu ojetin v ČR. V roce 2010 došlo k výraznému poklesu prodeje i dovozu ojetých automobilů. Loni bylo v ČR registrováno 127 tisíc dovezených ojetých vozů, což je o 12 % méně než v předchozím roce a prodeje se tak dostaly na úroveň roku 2004. Značce auto-plus se o to víc vyplácí její dlouhodobé zaměření na vysokou kvalitu a nadstandardní služby, což dokládají i prodejní výsledky za loňský rok – 11 137 prodaných ojetých automobilů.
Značka auto-plus oslovuje zákazníky širokou nabídkou zánovních, ojetých a referentských vozů s prověřeným původem a nadstandardními službami a zárukami, čímž se významně odlišuje od mnoha autobazarů působících na českém trhu.
Kompletní nabídka je dostupná online na stránkách www.auto-plus.cz, které v roce 2010 zaznamenaly rekordních 3 178 176 unikátních návštěv, což představuje meziroční nárůst o 21,9 %. Orientaci v průběžně aktualizované databázi čítající v současnosti téměř 2000 ojetých vozů usnadňuje přehledné vyhledávání podle individuálně zadaných parametrů. Nejpočetnější zastoupení patří samozřejmě značkám Audi, VW a SEAT, ale v nabídce jsou také automobily ostatních značek.
Příkladem nadstandardních zákaznických služeb je program komplexní Záruky auto-plus pro ojeté vozy, který doznal v roce 2010 dalšího rozšíření. Zákazníci mají se Zárukou auto-plus stejnou jistotu, že je nepotkají nečekané výdaje za opravy, jako při koupi nového vozu. Roční záruka kryje i vady, které se projeví až v průběhu užívání auta. Pro zákazníka tak odpadá nutnost dokazovat, že vada existovala už v okamžiku koupě ojetého vozu.
Program auto-plus si pro rok 2011 stanovil za cíl prodat 12 000 ojetých vozidel, zvýšit konkurenceschopnost a kvalifikaci prodejců a ještě víc rozšířit nabídku kvalitních služeb a poskytovaných zákaznických benefitů a záruk. Internetové stránky www.auto-plus.cz čeká významná inovace, s níž návštěvníci získají zcela nové možnosti pro vyhledávání vozidel.
Značka auto-plus oslovuje zákazníky širokou nabídkou zánovních, ojetých a referentských vozů s prověřeným původem a nadstandardními službami a zárukami, čímž se významně odlišuje od mnoha autobazarů působících na českém trhu.
Kompletní nabídka je dostupná online na stránkách www.auto-plus.cz, které v roce 2010 zaznamenaly rekordních 3 178 176 unikátních návštěv, což představuje meziroční nárůst o 21,9 %. Orientaci v průběžně aktualizované databázi čítající v současnosti téměř 2000 ojetých vozů usnadňuje přehledné vyhledávání podle individuálně zadaných parametrů. Nejpočetnější zastoupení patří samozřejmě značkám Audi, VW a SEAT, ale v nabídce jsou také automobily ostatních značek.
Příkladem nadstandardních zákaznických služeb je program komplexní Záruky auto-plus pro ojeté vozy, který doznal v roce 2010 dalšího rozšíření. Zákazníci mají se Zárukou auto-plus stejnou jistotu, že je nepotkají nečekané výdaje za opravy, jako při koupi nového vozu. Roční záruka kryje i vady, které se projeví až v průběhu užívání auta. Pro zákazníka tak odpadá nutnost dokazovat, že vada existovala už v okamžiku koupě ojetého vozu.
Program auto-plus si pro rok 2011 stanovil za cíl prodat 12 000 ojetých vozidel, zvýšit konkurenceschopnost a kvalifikaci prodejců a ještě víc rozšířit nabídku kvalitních služeb a poskytovaných zákaznických benefitů a záruk. Internetové stránky www.auto-plus.cz čeká významná inovace, s níž návštěvníci získají zcela nové možnosti pro vyhledávání vozidel.
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout







