auto-plus - rekordní prodej v roce 2007
Obchod s ojetými vozy provozovaný společností Import Volkswagen Group – „auto-plus“ má za sebou další rekordní rok. V roce 2007 zaznamenali smluvní partneři 14 270 prodaných automobilů, což znamená meziroční nárůst o 1073 vozů, resp. o více než 8 procent.
Společnost Import Volkswagen Group s.r.o. představila českým zákazníkům síť obchodníků s ojetými vozy před více než sedmi lety jako alternativu k ostatním komerčním subjektům na trhu s ojetými automobily. Partnery programu „auto-plus“ se mohou stát jen obchodníci z řad autorizovaných prodejců vozů VW, Audi, SEAT a VW-užitkové vozy v České republice, kteří v síti „auto-plus“ nabízejí předváděcí či málo ojeté vozy, obvykle ve výborném technickém stavu.
„I když stále masivnější dovoz ojetých automobilů ze zahraničí zostřuje konkurenci na trhu, ukazuje se, že čeští zákazníci vyhledávají kvalitu, i když nejde o koupi zcela nového vozu. Auto-plus představuje pro více než 14 tisíc zákazníků ročně jistotu důvěryhodného a stabilního partnera se silným zázemím a bohatou nabídkou referentských, předváděcích a zánovních vozů značek Volkswagen, Audi, SEAT a Škoda,“ říká Patrik Fejtek, vedoucí divize „auto-plus“ společnosti Import Volkswagen Group.
V rámci programu „auto-plus“ prodali smluvní partneři:
6819 – Škoda
3083 – VW osobní a užitkové
978 – Audi
643 – SEAT
Nabídka, která v současné době zahrnuje více než 2700 vozů, je zaměřena především na modely značek Volkswagen, Audi, SEAT a Škoda, ale najdeme také ostatní značky.
Více než 55 % všech vozů bylo uvedeno do provozu v letech 2005 až 2007, což svědčí o nadprůměrně kvalitní nabídce. V síti „auto-plus“ jsou vozy nabízeny nejen k prodeji, ale možný je i zpětný výkup vozů.
Internet je už od počátků programu „auto-plus“ klíčovým pilířem strategie této obchodní sítě. Na stránkách www.auto-plus.cz lze 24 hodin denně procházet aktualizovanou nabídku vozů. Zvyšující se zájem o program „auto-plus“ je vidět nejen z rostoucího počtu prodaných vozidel, ale také z meziročního zvýšení návštěvnosti internetové stránky www.auto-plus.cz na 1,88 milionu unikátních návštěvníků v roce 2007.
Při zakoupení vozu zařazeného do systému „auto-plus“ zákazník získá poukázku, která jej opravňuje využít servisní prohlídku zdarma po 12 měsících od uskutečnění nákupu. Obsahuje rubriky, které určí zakoupený vůz, datum nákupu a servisní prohlídky, její rozsah a také případné individuální rozšíření služeb. Bezplatná servisní prohlídka je dalším argumentem, proč při nákupu vozu volit program „auto-plus“.
PL, 29.1.2008
„I když stále masivnější dovoz ojetých automobilů ze zahraničí zostřuje konkurenci na trhu, ukazuje se, že čeští zákazníci vyhledávají kvalitu, i když nejde o koupi zcela nového vozu. Auto-plus představuje pro více než 14 tisíc zákazníků ročně jistotu důvěryhodného a stabilního partnera se silným zázemím a bohatou nabídkou referentských, předváděcích a zánovních vozů značek Volkswagen, Audi, SEAT a Škoda,“ říká Patrik Fejtek, vedoucí divize „auto-plus“ společnosti Import Volkswagen Group.
V rámci programu „auto-plus“ prodali smluvní partneři:
6819 – Škoda
3083 – VW osobní a užitkové
978 – Audi
643 – SEAT
Nabídka, která v současné době zahrnuje více než 2700 vozů, je zaměřena především na modely značek Volkswagen, Audi, SEAT a Škoda, ale najdeme také ostatní značky.
Více než 55 % všech vozů bylo uvedeno do provozu v letech 2005 až 2007, což svědčí o nadprůměrně kvalitní nabídce. V síti „auto-plus“ jsou vozy nabízeny nejen k prodeji, ale možný je i zpětný výkup vozů.
Internet je už od počátků programu „auto-plus“ klíčovým pilířem strategie této obchodní sítě. Na stránkách www.auto-plus.cz lze 24 hodin denně procházet aktualizovanou nabídku vozů. Zvyšující se zájem o program „auto-plus“ je vidět nejen z rostoucího počtu prodaných vozidel, ale také z meziročního zvýšení návštěvnosti internetové stránky www.auto-plus.cz na 1,88 milionu unikátních návštěvníků v roce 2007.
Při zakoupení vozu zařazeného do systému „auto-plus“ zákazník získá poukázku, která jej opravňuje využít servisní prohlídku zdarma po 12 měsících od uskutečnění nákupu. Obsahuje rubriky, které určí zakoupený vůz, datum nákupu a servisní prohlídky, její rozsah a také případné individuální rozšíření služeb. Bezplatná servisní prohlídka je dalším argumentem, proč při nákupu vozu volit program „auto-plus“.
PL, 29.1.2008
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout