Zimní Evropou s kartou DKV bez obav
Nákladní dopravu v zimní Evropě komplikuje celá řada problémů a nepříjemností. Od nezanedbatelného chladna a nutnosti tepleji oblékat posádky vozidel po těžké havárie či neprůjezdnost celých oblastí. Trpí však také technika, protože vozidla jsou zatěžována více.
DKV Euro Service, vedoucí společnost na evropském trhu v oblasti tankovacích a servisních karet pro nákladní a autobusovou dopravu, nabízí širokou paletu služeb, které umožňují většinu překážek buď úplně eliminovat, nebo alespoň podstatně ulehčit jejich zvládání.
Základní nepříjemností je uváznutí vozidla – ať v důsledku neprůjezdnosti komunikace nebo „zamrznutí“ paliva, ale také nehody či nedostatečné zimní výbavy. DKV nabízí soustavu služeb na pomoc řidičům, kteří se dostanou na evropských silnicích do potíží. Tvoří ji nepřetržitá asistenční služba Truck Service s bezplatným mezinárodním číslem 00800 365 24 365.
Jak číslo napovídá, funguje 365 dní v roce po 24 hodin a zajišťuje mj. vyproštění, odtah či zprovoznění vozidla. Dokáže zprostředkovat dokonce i náhradní automobil. Také v tomto případě je výhodou bezhotovostní úhrada služeb kartou DKV, včetně neplánovaných výdajů, jako je zaplacení pokuty třeba za nedostatečnou zimní výbavu.
Uživateli karty DKV je k dispozici také doporučení bezpečné trasy s tím, že pokud je na ní na rozdíl od původně plánované nutno použít zpoplatněný úsek, lze mýto uhradit kartou DKV.
Kapalinou chlazené motory užitkových automobilů mají chladicí okruh naplněný celoroční nemrznoucí směsí. Na začátku zimy je vhodné ověřit její hustotu, resp. mrazuvzdornost. Na partnerských čerpacích stanicích DKV je nabízen široký sortiment těchto nemrznoucích směsí.
Motorová nafta při poklesu teplot pod určitou mez začne vylučovat parafín, který se sráží do vloček a dokáže brzdit i znemožnit průchod nafty čističem paliva. Proto se na partnerských čerpacích stanicích DKV od začátku zimy prodává „zimní nafta“, odolnější proti vylučování parafínu.
Základní parametr činí záruka filtrovatelnosti při -20 °C. V oblastech s častým poklesem teplot pod tuto mez je distribuována „arktická“ nafta, vyhovující teplotám až -32 °C. U partnerských stanic DKV (na rozdíl od neznačkových čerpacích stanic a mnoha malých prodejců) se nemůže stát, že by řidič natankoval palivo, které by „zamrzalo“.
JL, 16.12.2009
Základní nepříjemností je uváznutí vozidla – ať v důsledku neprůjezdnosti komunikace nebo „zamrznutí“ paliva, ale také nehody či nedostatečné zimní výbavy. DKV nabízí soustavu služeb na pomoc řidičům, kteří se dostanou na evropských silnicích do potíží. Tvoří ji nepřetržitá asistenční služba Truck Service s bezplatným mezinárodním číslem 00800 365 24 365.
Jak číslo napovídá, funguje 365 dní v roce po 24 hodin a zajišťuje mj. vyproštění, odtah či zprovoznění vozidla. Dokáže zprostředkovat dokonce i náhradní automobil. Také v tomto případě je výhodou bezhotovostní úhrada služeb kartou DKV, včetně neplánovaných výdajů, jako je zaplacení pokuty třeba za nedostatečnou zimní výbavu.
Uživateli karty DKV je k dispozici také doporučení bezpečné trasy s tím, že pokud je na ní na rozdíl od původně plánované nutno použít zpoplatněný úsek, lze mýto uhradit kartou DKV.
Kapalinou chlazené motory užitkových automobilů mají chladicí okruh naplněný celoroční nemrznoucí směsí. Na začátku zimy je vhodné ověřit její hustotu, resp. mrazuvzdornost. Na partnerských čerpacích stanicích DKV je nabízen široký sortiment těchto nemrznoucích směsí.
Motorová nafta při poklesu teplot pod určitou mez začne vylučovat parafín, který se sráží do vloček a dokáže brzdit i znemožnit průchod nafty čističem paliva. Proto se na partnerských čerpacích stanicích DKV od začátku zimy prodává „zimní nafta“, odolnější proti vylučování parafínu.
Základní parametr činí záruka filtrovatelnosti při -20 °C. V oblastech s častým poklesem teplot pod tuto mez je distribuována „arktická“ nafta, vyhovující teplotám až -32 °C. U partnerských stanic DKV (na rozdíl od neznačkových čerpacích stanic a mnoha malých prodejců) se nemůže stát, že by řidič natankoval palivo, které by „zamrzalo“.
JL, 16.12.2009
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout