Zájem o Porsche v Česku nadále roste
Společnost Porsche Inter Auto CZ, výhradní dovozce a prodejce vozů Porsche v ČR, zaznamenala v prvních pěti měsících další zvýšení zájmu o vozy této značky, když se prodalo 102 vozů, což představuje nárůst o 19 % oproti stejnému období vloni.
Nejprodávanějším Porsche je nová generace Cayenne, kterou si zakoupilo celkem 61 příznivců značky Porsche. Sportovně-terénní Cayenne se tradičně drží na předních příčkách prodejnosti vozů Porsche již od svého uvedení na trh v roce 2002.
Druhým nejúspěšnějším z nabídky se stala Panamera, čtyřdveřový zástupce třídy Gran Turismo, kterého se od ledna 19 kusů. Panamera je skvělým příkladem strategie „Porsche Intelligent Performance“, která spočívá v neustálém zdokonalování a inovacích vozů značky Porsche. Poslední verze Panamera Diesel se například může pochlubit dojezdovou vzdáleností 1 200 km.
Modelu Porsche 911 se prodalo zatím 14 kusů, zatímco Cayman/Boxster osm.
Druhým nejúspěšnějším z nabídky se stala Panamera, čtyřdveřový zástupce třídy Gran Turismo, kterého se od ledna 19 kusů. Panamera je skvělým příkladem strategie „Porsche Intelligent Performance“, která spočívá v neustálém zdokonalování a inovacích vozů značky Porsche. Poslední verze Panamera Diesel se například může pochlubit dojezdovou vzdáleností 1 200 km.
Modelu Porsche 911 se prodalo zatím 14 kusů, zatímco Cayman/Boxster osm.
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout








