Volkswagen s rekordním prodejem
Značka Volkswagen se vyhoupla do čela žebříčku automobilových dovozců a její tržní podíl dosáhl v dubnu rekordní hodnoty 10,06 %. Podle statistik registrací nových osobních vozů v ČR si skvěle vedly i jednotlivé modelové řady.
Modely Tiguan a Passat kralují mezi dováženými vozy v příslušných segmentech nejen za duben, ale od začátku letošního roku. Bestsellerem nižší střední třídy je za první čtyři měsíce Volkswagen Golf.
Od ledna do konce dubna bylo v ČR registrováno 4487 nových osobních vozů značky Volkswagen. To znamená podíl na trhu ve výši 8,22 % a nárůst o 1028 vozů, resp. o téměř 30 % v porovnání se stejným obdobím předchozího roku, přestože celkový trh narostl „pouze“ o 12,2 %. Volkswagen se tak vyhoupl na první místo mezi importéry a je druhou nejprodávanější značkou na českém trhu hned po domácí automobilce Škoda Auto.
„Volkswagen staví na kvalitě a technické úrovni svých produktů a nás moc těší, že tato strategie nese ovoce nejen v celosvětovém měřítku, ale i na českém trhu, který je velmi citlivý na cenu. Své postavení chceme dále upevňovat atraktivní nabídkou a intenzivní obměnou produktové řady. Na co se mohou zákazníci těšit? Kromě již prodávané nové generace SUV Touareg, uvedeme na trh napří. Touran a Sharan a luxusní Phaeton,“ komentoval úspěšné výsledky Vratislav Strašil, vedoucí divize Volkswagen - osobní vozy.
Duben byl pro český trh ve znamení meziročního poklesu počtu registrací nových osobních vozů o téměř 14 %. Volkswagen přesto dokázal prodat téměř stejné množství vozů jako ve stejném období loňského roku (1535 registrovaných nových vozů Volkswagen v dubnu 2010 oproti 1598 vozům v dubnu 2009), čímž zvýšil svůj podíl na českém trhu na rekordních 10,06 %.
Nejprodávanějším vozem Volkswagen byl Golf (1457), který je podle SDA také nejprodávanějším vozem nižší střední třídy s podílem 15,54 %. Druhým nejžádanějším modelem bylo Polo (878) a střední třídě vládne mezi dováženými vozy Passat (785), v segmentu terénních vozů patří trůn už od loňska Tiguanu (475).
JL, 10.5.2010
Od ledna do konce dubna bylo v ČR registrováno 4487 nových osobních vozů značky Volkswagen. To znamená podíl na trhu ve výši 8,22 % a nárůst o 1028 vozů, resp. o téměř 30 % v porovnání se stejným obdobím předchozího roku, přestože celkový trh narostl „pouze“ o 12,2 %. Volkswagen se tak vyhoupl na první místo mezi importéry a je druhou nejprodávanější značkou na českém trhu hned po domácí automobilce Škoda Auto.
„Volkswagen staví na kvalitě a technické úrovni svých produktů a nás moc těší, že tato strategie nese ovoce nejen v celosvětovém měřítku, ale i na českém trhu, který je velmi citlivý na cenu. Své postavení chceme dále upevňovat atraktivní nabídkou a intenzivní obměnou produktové řady. Na co se mohou zákazníci těšit? Kromě již prodávané nové generace SUV Touareg, uvedeme na trh napří. Touran a Sharan a luxusní Phaeton,“ komentoval úspěšné výsledky Vratislav Strašil, vedoucí divize Volkswagen - osobní vozy.
Duben byl pro český trh ve znamení meziročního poklesu počtu registrací nových osobních vozů o téměř 14 %. Volkswagen přesto dokázal prodat téměř stejné množství vozů jako ve stejném období loňského roku (1535 registrovaných nových vozů Volkswagen v dubnu 2010 oproti 1598 vozům v dubnu 2009), čímž zvýšil svůj podíl na českém trhu na rekordních 10,06 %.
Nejprodávanějším vozem Volkswagen byl Golf (1457), který je podle SDA také nejprodávanějším vozem nižší střední třídy s podílem 15,54 %. Druhým nejžádanějším modelem bylo Polo (878) a střední třídě vládne mezi dováženými vozy Passat (785), v segmentu terénních vozů patří trůn už od loňska Tiguanu (475).
JL, 10.5.2010
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout








