Volkswagen Passat CC za výhodnější ceny
Elegantní sedan a současně dynamické kupé Passat CC je nyní možné díky vývoji kurzu koruny získat již od 746 500 Kč za model s motorem 1.8 TSI/118 kW. Nejsilnější Passat CC s motorem 3.6 V6/220 kW a pohonem 4Motion vyjde na 996 400 Kč.
„Jsme velmi rádi, že díky příznivému kurzu koruny můžeme nabídnout zákazníkům Passat CC za výhodnější ceny. Jejich úroveň je naprosto vyrovnaná se sousedními zeměmi, čímž uzavíráme prostor k pochybnostem týkajícím se srovnání cen u nás a v zahraničí,“ říká Vratislav Strašil, vedoucí divize Volkswagen osobní vozy společnosti Import VOLKSWAGEN Group.
V novém Passatu CC se uplatňuje řada průkopnických pomocných systémů a zařízení podporujících dynamiku a bezpečnost jízdy, jako je „Lane Assist“, systém pro zachování směru jízdy v jízdním pruhu, nebo nové adaptivní řízení podvozku DCC pracující se třemi režimy tuhosti odpružení. Jedinečné je rovněž vedení bočních oken v bezrámových dveřích ve stylu kupé, či vysoce účinná klimatizační funkce sedadel, která byla doposud vyhrazena jen luxusní limuzíně Phaeton.
Volkswagen Passat CC je v nabídce výhradně s motory s přímým vstřikováním. Zážehové motory (TSI a FSI) podávají výkony 118 kW (160 k), 147 kW (200 k) a 220 kW (300 k), vznětové jednotky se vstřikováním common-rail jsou k dispozici ve verzích 103 kW (140 k) a 125 kW (170 k).
Passat CC, který je nabízen ve dvou bohatě vybavených verzích, míří do prémiového segmentu střední třídy a tomu odpovídá také rozsáhlá sériová výbava zahrnující takové prvky, jako jsou 17“ hliníková kola (typ „Phoenix“) s pneumatikami šíře 235 mm, chromované ozdobné doplňky v interiéru i exteriéru, čtyři ergonomická sportovní sedadla (samostatná sedadla vzadu), nový tříramenný kožený volant, automatická klimatizace, rádio s CD a MP3 přehrávačem (4 x 20 W), elektronický stabilizační systém ESP a automatické zapínání světlometů.
Passat a Passat Variant patří s více než 15 miliony vyrobených exemplářů k nejúspěšnějším vozům automobilové historie. Jen na českých silnicích jich jezdí přes 55 tisíc.
JL, 23.9.2008
V novém Passatu CC se uplatňuje řada průkopnických pomocných systémů a zařízení podporujících dynamiku a bezpečnost jízdy, jako je „Lane Assist“, systém pro zachování směru jízdy v jízdním pruhu, nebo nové adaptivní řízení podvozku DCC pracující se třemi režimy tuhosti odpružení. Jedinečné je rovněž vedení bočních oken v bezrámových dveřích ve stylu kupé, či vysoce účinná klimatizační funkce sedadel, která byla doposud vyhrazena jen luxusní limuzíně Phaeton.
Volkswagen Passat CC je v nabídce výhradně s motory s přímým vstřikováním. Zážehové motory (TSI a FSI) podávají výkony 118 kW (160 k), 147 kW (200 k) a 220 kW (300 k), vznětové jednotky se vstřikováním common-rail jsou k dispozici ve verzích 103 kW (140 k) a 125 kW (170 k).
Passat CC, který je nabízen ve dvou bohatě vybavených verzích, míří do prémiového segmentu střední třídy a tomu odpovídá také rozsáhlá sériová výbava zahrnující takové prvky, jako jsou 17“ hliníková kola (typ „Phoenix“) s pneumatikami šíře 235 mm, chromované ozdobné doplňky v interiéru i exteriéru, čtyři ergonomická sportovní sedadla (samostatná sedadla vzadu), nový tříramenný kožený volant, automatická klimatizace, rádio s CD a MP3 přehrávačem (4 x 20 W), elektronický stabilizační systém ESP a automatické zapínání světlometů.
Passat a Passat Variant patří s více než 15 miliony vyrobených exemplářů k nejúspěšnějším vozům automobilové historie. Jen na českých silnicích jich jezdí přes 55 tisíc.
JL, 23.9.2008
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout