V Evropě jsou tyto automobily k vidění jen
zřídkakdy, zato v USA se pro ně pořádají nejrůznější soutěže a šampionáty. Vozy jsou vybaveny hydraulickým systémem s nímž lze variabilně měnit výšku podvozku podle hesla – čím nižší tím lepší.
Například model označený jako Passion si postavil Američan Amor Baruk. Za základ posloužil čtyřdveřový VW Jetta z roku 1988, ovšem
kompletně přestavěný. Z původních čtyř klasických dveří udělal pouze dvoje velké výklopné a kapota motoru se otevírá na stranu, stejně jako u zavazadlového prostoru. Světlomety a zadní svítilny jsou zabudované ve stylu Custom Car. Velice nápadné je barevné lakování se
zlatými pruhy.
Úplně nový je také interiér přestavěný na pravostranné řízení. V opěrkách hlavy jsou zabudované malé televizory, ale není nám jasné, kdo by se na ně díval, když prostor zadních sedadel vyplňují reproduktory a čerpadla. Naleštěný motor je propracovaný do posledního šroubku a detailu a barevně zkrášlen. Na soutěži v Las Vegas vyhrál kategorii „Euros“, určenou pro evropské automobily. Tento automobil, stejně jako i druhý – Inferno lze spatřit na Motor Show Essen.
Naproti tomu model Inferno vychází z „křižníku“
Chevroletu s datem výroby 1951, ovšem také zcela přebudovaným. Zachována zůstala v principu pouze karosérie, byť hodně modifikovaná a navíc opatřena hard-top střechou. Ta jediná napovídá o jaký vůz se vlastně jedná. Vůz pohání vidlicový
osmiválec 5.3 z roku 1970. Čerpadla hydraulického systému pro zvyšování a zvyšování podvozku pohání šestnáct akumulátorů.
Do svého drahokamu investoval rok práce a 65 tisíc dolarů. Námaha se mu však vyplatila, neboť jeho výtvor byl oceněn titulem Best of the Year.
JL, 23.11.2006