Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

Vespa 125/300 GTS Super Tech přichází na český trh

Společnost Faber Moto s.r.o., výhradní dovozce jednostopých vozidel značek Aprilia, Moto Guzzi, Piaggio a Vespa do České republiky, uvádí na český trh nejmodernější skútr Vespa GTS Super Tech ve dvou motorových verzích: jak 125 cm3, tak s novým motorem 300 hpe, který je nejvýkonnějším v historii strojů Vespa.

Nová Vespa 300 GTS Super Tech je vrcholnou verzí modernizované modelové řady Vespa GTS. Kultovní italská značka koncipovala model GTS pro moderní zákazníky, kteří se chtějí odlišit, mají slabost pro krásné produkty s přitažlivým designem, oceňují sofistikované detaily a používají vyspělé technologie, které jim umožňují nepřetržité spojení se světem.
Modernizovaná Vespa GTS ve dvou barvách (šedá „Grigio Materia a černá „Nero Vulcano“) zaujme na pohled novým designem přídě i zádě s osvětlovací technikou LED. Mezi nově navržené detaily patří elegantní povrchové úpravy, boční mřížky s voštinovou strukturou, zpětná zrcátka, charakteristické ozdobné prvky na přídi i zádi a logo GTS. Ještě více komfortu poskytuje jezdci i spolujezdci nové sedlo s optimalizovanou ergonomií.

Vespa uvedla na trh inovativní funkce v oblasti konektivity již v roce 2018 s modelem Primavera a modernizovaný model GTS tuto nabídku nyní ještě více rozšiřuje. Verze Super Tech v tomto ohledu přesvědčí i nejnáročnější zákazníky. Chytrý panel přístrojů s displejem TFT disponuje systémem VESPA MIA s rozhraním pro připojení chytrého telefonu s aplikací VESPA App.

Nová generace motoru 300 hpe (high performance engine), který umožňuje komfortní a rychlé cestování po městě i za jeho hranicemi. Historicky nejvýkonnější motor ve skútrech Vespa disponuje kapalinovým chlazením a poskytuje nejvyšší výkon 17,5 kW (23,8 k) při 8250 min-1 a točivý moment 26 N.m při 5250 min-1. V porovnání s předchůdcem to znamená zvýšení výkonu o 12 % a točivého momentu o 18 %. Zároveň se podařilo snížit spotřebu paliva na 3,2 l/100 km.
Nová „třístovka“ GTS si poradí i s cestováním na větší vzdálenosti. Jezdci v každodenním provozu ocení také vylepšené provozní vlastnosti díky vyššímu točivému momentu v nižších otáčkách. Inženýři značky Vespa se zaměřili rovněž na důslednou minimalizaci hluku a vibrací a zvýšení spolehlivosti. Jejich pozornosti neunikla ani převodovka CVT.

Vespa GTS reprezentuje řadu skútrů Vespa s velkou kapotáží, která přišla na scénu v roce 1977 s nesmrtelným modelem Vespa PX, z něhož se stal prakticky „přes noc“ bestseller. Model GTS byl poprvé představen v roce 2005, tehdy s motorem 250 cm3, a o tři roky později následovala vrcholná verze GTS Super s motorem 300 cm3.

Na českém trhu lze modernizovaný model Vespa GTS 125/300 Super Tech, který bude k vidění rovněž na největším srazu PragoVespa 2019, objednávat za ceny 153 900/165 900 Kč. Modelová řada GTS zahrnuje 5 verzí: GTS, GTS Touring, GTS Super, GTS Super Sport a GTS Super Tech. Rozsáhlé možnosti individualizace završuje široký sortiment atraktivního příslušenství a doplňků včetně stylových přileb a oblečení.


PR 31.5.2019

Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2024 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar