Velká soutěž o čtyři Fordy Fiesta
Jakkoli jsou oblasti působení společnosti Ford Motor Company, s.r.o., a Tescoma, s.r.o. rozdílné, nabízejí obě firmy svým zákazníkům jeden produkt stejného jména: Fiesta. Také proto se obě firmy dohodly vyhlásit společnou soutěž pod názvem – Rozjeď to s Fiestou.
Nový Ford Fiesta je veřejnosti zbytečné představovat (V příštích dnech se můžete těšit na test). Nejprodávanější evropské auto za březen 2009 na první pohled zaujme odvážným a netradičním designem, je ale pověstné výbornými jízdními vlastnostmi a technickou vyspělostí. Fiesta od Tescomy se rovněž pyšní neotřelým designem a vysokou kvalitou, pochází ovšem ze zcela odlišné oblasti. Jde o novou linii elegantních porcelánových misek na bambusovém podnose.
V soutěži mohou zákazníci obou společností vyhrát čtyři vozy Ford Fiesta, každý v hodnotě 234 990 Kč a řadu dalších velmi hodnotných věcných cen. Podmínkou je útrata v hodnotě nejméně 200 Kč – ať za výrobky Tescoma nebo u vybraných autorizovaných prodejců Ford. Podstatou soutěže je odhadnout, kolik daných výrobků řady Tescoma Fiesta v originálním balení se vejde do interiéru vozu Ford Fiesta. Soutěžit může každý občan ČR starší 18 let.
Pravidla soutěže a seznam prodejen jsou k dispozici na www.ford.cz a www.tescoma.com Soutěž trvá do 31. července.
JL, 1.6.2009
V soutěži mohou zákazníci obou společností vyhrát čtyři vozy Ford Fiesta, každý v hodnotě 234 990 Kč a řadu dalších velmi hodnotných věcných cen. Podmínkou je útrata v hodnotě nejméně 200 Kč – ať za výrobky Tescoma nebo u vybraných autorizovaných prodejců Ford. Podstatou soutěže je odhadnout, kolik daných výrobků řady Tescoma Fiesta v originálním balení se vejde do interiéru vozu Ford Fiesta. Soutěžit může každý občan ČR starší 18 let.
Pravidla soutěže a seznam prodejen jsou k dispozici na www.ford.cz a www.tescoma.com Soutěž trvá do 31. července.
JL, 1.6.2009
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout








