VW Passat CC výrazně atraktivnější
Elegantní a dynamické kupé Passat CC je nyní možné s rozšířenou sériovou výbavou pořídit o 72 000 Kč výhodněji než v loňském roce a to i přes zvýšení DPH z 19 na 20 %. Za model 1.8 TSI (118 kW) zaplatíte 703 300 Kč.
Nejsilnější Passat CC s motorem 3.6 V6 (220 kW) a pohonem všech kol 4Motion vyjde na 957 800 Kč.Od Nového roku Volkswagen rozšiřuje sériovou výbavu kupé Passat CC o nové prvky v hodnotě 30 000 Kč. Jedná se o multifunkční volant, tempomat, parkovací senzory Parkpilot, elektricky sklopná zpětná zrcátka a multimediální konektor MEDIA-IN, pro připojení oblíbeného zdroje hudby.
Zřetelně výhodněji zákazníky přijdou také vybrané prvky příplatkové výbavy – např. automatický parkovací asistent Park Assist je v nabídce za 5 800 Kč, čímž se ušetří 12 400 Kč. Velmi atraktivní je také R-line paket, nově v nabídce za 36 500 Kč, který obsahuje 17“ stříbrně lakovaná kola z lehkých slitin Mallory, samozacelující pneumatiky, nástupní hliníkové lišty s logem R-line, multifunkční volant s hliníkovou dekorací a možností řazení v případě provedení s dvouspojkovou automatickou převodovkou DSG, mlhové světlomety, zadní ztmavená světla a prahy a přední nárazníky v designu R-line.
Navíc k výše zmíněnému rozšíření sériové výbavy v hodnotě 30 000 Kč, se ceny Passatu CC snižují v průměru o 42 000 Kč, a to navzdory zvýšení sazby DPH z 19 na 20 %. Celková výhoda pro zákazníka tak ve srovnání s rokem 2009 činí 72 000 Kč.
V nabídce přibyl Passat CC BlueMotion Technology s motorem 2.0 TDI (103 kW / 140 k). Za příplatek 13 000 Kč získá zákazník vůz, který spotřebuje v průměru pouhých 4,9 l / 100 km oproti 5,6 l / 100 km u modelu 2.0 TDI. Passat CC BlueMotion Technology je pro úsporu paliva vybaven mj. systémem Start-Stop, či systémem pro obnovu kinetické energie při brzdění.
V Passatu CC se uplatňuje řada pomocných systémů a zařízení podporujících dynamiku a bezpečnost jízdy, jako je Lane Assist, systém pro zachování směru jízdy v jízdním pruhu, nebo adaptivní řízení podvozku DCC pracující se třemi režimy tuhosti odpružení. Jedinečné je rovněž vedení bočních oken v bezrámových dveřích ve stylu kupé, či vysoce účinná klimatizační funkce sedadel, která byla dříve vyhrazena jen luxusní limuzíně Phaeton.
Volkswagen Passat CC je v nabídce výhradně s motory s přímým vstřikováním. Zážehové motory (TSI a FSI) podávají výkony 118 kW (160 k), 147 kW (200 k) a 220 kW (300 k), vznětové jednotky se vstřikováním common rail jsou k dispozici ve verzích 103 kW (140 k) a 125 kW (170 k).
Rozsáhlá sériová výbava Passat CC zahrnuje mj. 17“ hliníková kola Phoenix s pneumatikami širokými 235 mm, chromované ozdobné doplňky v interiéru i exteriéru, čtyři ergonomická sportovní sedadla (samostatná sedadla vzadu), tříramenný kožený volant, automatická klimatizace, rádio s CD a MP3 přehrávačem (4 x 20 W), elektronický stabilizační systém ESP a automatické zapínání světlometů. Během první poloviny letošního roku pak bude nově možné přeměnit Passat CC objednáním třímístného zadního sedadla na pětimístnou verzi.
JL, 13.1.2010
Zřetelně výhodněji zákazníky přijdou také vybrané prvky příplatkové výbavy – např. automatický parkovací asistent Park Assist je v nabídce za 5 800 Kč, čímž se ušetří 12 400 Kč. Velmi atraktivní je také R-line paket, nově v nabídce za 36 500 Kč, který obsahuje 17“ stříbrně lakovaná kola z lehkých slitin Mallory, samozacelující pneumatiky, nástupní hliníkové lišty s logem R-line, multifunkční volant s hliníkovou dekorací a možností řazení v případě provedení s dvouspojkovou automatickou převodovkou DSG, mlhové světlomety, zadní ztmavená světla a prahy a přední nárazníky v designu R-line.
Navíc k výše zmíněnému rozšíření sériové výbavy v hodnotě 30 000 Kč, se ceny Passatu CC snižují v průměru o 42 000 Kč, a to navzdory zvýšení sazby DPH z 19 na 20 %. Celková výhoda pro zákazníka tak ve srovnání s rokem 2009 činí 72 000 Kč.
V nabídce přibyl Passat CC BlueMotion Technology s motorem 2.0 TDI (103 kW / 140 k). Za příplatek 13 000 Kč získá zákazník vůz, který spotřebuje v průměru pouhých 4,9 l / 100 km oproti 5,6 l / 100 km u modelu 2.0 TDI. Passat CC BlueMotion Technology je pro úsporu paliva vybaven mj. systémem Start-Stop, či systémem pro obnovu kinetické energie při brzdění.
V Passatu CC se uplatňuje řada pomocných systémů a zařízení podporujících dynamiku a bezpečnost jízdy, jako je Lane Assist, systém pro zachování směru jízdy v jízdním pruhu, nebo adaptivní řízení podvozku DCC pracující se třemi režimy tuhosti odpružení. Jedinečné je rovněž vedení bočních oken v bezrámových dveřích ve stylu kupé, či vysoce účinná klimatizační funkce sedadel, která byla dříve vyhrazena jen luxusní limuzíně Phaeton.
Volkswagen Passat CC je v nabídce výhradně s motory s přímým vstřikováním. Zážehové motory (TSI a FSI) podávají výkony 118 kW (160 k), 147 kW (200 k) a 220 kW (300 k), vznětové jednotky se vstřikováním common rail jsou k dispozici ve verzích 103 kW (140 k) a 125 kW (170 k).
Rozsáhlá sériová výbava Passat CC zahrnuje mj. 17“ hliníková kola Phoenix s pneumatikami širokými 235 mm, chromované ozdobné doplňky v interiéru i exteriéru, čtyři ergonomická sportovní sedadla (samostatná sedadla vzadu), tříramenný kožený volant, automatická klimatizace, rádio s CD a MP3 přehrávačem (4 x 20 W), elektronický stabilizační systém ESP a automatické zapínání světlometů. Během první poloviny letošního roku pak bude nově možné přeměnit Passat CC objednáním třímístného zadního sedadla na pětimístnou verzi.
JL, 13.1.2010
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout











