Unimog U500 Black edition - exkluzivní offroad
Proslulá tuningová firma Brabus neupravuje pouze automobily Mercedes Benz nebo Maybach, ale před časem se pustila také do zajímavého projektu, aby vyšla vstříc zákazníkům v oblasti arabských emirátů. Jde o Unimog U500 Black Edition.
Tímto vozem by chtěl Mercedes Benz, pod který značka Unimog spadá, dokumentovat vynikající terénní schopnosti a nejvyšší kvalitu zpřístupnit náročné skupině zákazníků, vytvořit tak zajímavé a obohatit zároveň trh offroadů. Koncept je kombinací užitkového vozidla pro město, volný čas a do terénu, které vychází ve svém základě z vozu Unimog U500. Ve spolupráci s firmou Brabus vznikl offroad pro individualisty, kteří svým nápadným image chtějí vyniknout z běžného silničního provozu, resp. offroadové použití. Vysoká pozice posedu umožňuje řidiči výborný výhled do všech stran. Díky sériovému posilovači řízení a kompaktním rozměrům je snadno ovladatelný jako osobní automobil střední třídy.
Exkluzivní Unimog Black Edition je v interiéru a exteriéru zcela přepracován. Elegantní siluetu ovlivňuje plošina s integrovaným bočnicemi a novým nárazníkem. Robustní ochranný bezpečnostní oblouk z leštěné nerezi a nahoru vytažená chromovaná výfuková roura zvýrazňují sportovní image.
Firma Brabus vylepšila také interiér, který zahrnuje šestnáctidílný paket výbavy z karbonu (mj. sdružené přístroje, střední konzoli, kliky dveří a úchyty). Střecha a sloupky A a B jsou obloženy alcantarou, sportovně tvarovaná sedadla jsou provedena z nejjemnější mastikové kůže a prostor pro nohy vyložen flaušovým velurem. Sportovním volantem s černou kůží a hliníkovými pedály má řidič Unimog pevně v rukou.
Vrcholem použité techniky jsou kromě systému Command ze třídy S s obrazovkou 6,5“, také DVD navigace, CD měnič a speciální kompas. Pro příjemný pocit v interiéru se stará dvouzónová klimatizace, tónovaná skla a soundsystem.
Unimog čerpá sílu ze vznětového šestiválce 6,4 litru o výkonu 280 k a točivým momentem 1100 Nm. Díky dlouhému převodu může dosáhnout rychlosti přes 120 km/h. Při celkové hmotnosti 12 tun disponuje užitečným zatížením ca 4,3 tuny. Sériově provedení, portálové nápravy ve spojení se zařízením pro regulaci tlaku v pneumatikách ovládaným z místa řidiče a v zádi namontovaný naviják dělají ze speciální edice Unimoga offroadový vůz extra třídy bez hranic. S převodovkou ES umožňuje ruční nebo automatické řazení, přičemž přepínání je možné kdykoliv.
Stranou pochopitelně nezůstala ani pověstná průchodnost terénem, vysoké užitečné zatížená pro jakékoliv sportovní zařízení a tažné zařízení. Cena vozu ca čtvrt milionu eur.
Kromě denního používání ve městě lze s tímto Unimogem vyrazit na výlety do drsného pohoří, k odlehlým sjezdovkám nebo do horských pouštních oblastí. vozidlo lze použít jako tažný stroj pro dopravu jachet apod.
Jindřich Lasík, 3.1.2008
Exkluzivní Unimog Black Edition je v interiéru a exteriéru zcela přepracován. Elegantní siluetu ovlivňuje plošina s integrovaným bočnicemi a novým nárazníkem. Robustní ochranný bezpečnostní oblouk z leštěné nerezi a nahoru vytažená chromovaná výfuková roura zvýrazňují sportovní image.
Firma Brabus vylepšila také interiér, který zahrnuje šestnáctidílný paket výbavy z karbonu (mj. sdružené přístroje, střední konzoli, kliky dveří a úchyty). Střecha a sloupky A a B jsou obloženy alcantarou, sportovně tvarovaná sedadla jsou provedena z nejjemnější mastikové kůže a prostor pro nohy vyložen flaušovým velurem. Sportovním volantem s černou kůží a hliníkovými pedály má řidič Unimog pevně v rukou.
Vrcholem použité techniky jsou kromě systému Command ze třídy S s obrazovkou 6,5“, také DVD navigace, CD měnič a speciální kompas. Pro příjemný pocit v interiéru se stará dvouzónová klimatizace, tónovaná skla a soundsystem.
Unimog čerpá sílu ze vznětového šestiválce 6,4 litru o výkonu 280 k a točivým momentem 1100 Nm. Díky dlouhému převodu může dosáhnout rychlosti přes 120 km/h. Při celkové hmotnosti 12 tun disponuje užitečným zatížením ca 4,3 tuny. Sériově provedení, portálové nápravy ve spojení se zařízením pro regulaci tlaku v pneumatikách ovládaným z místa řidiče a v zádi namontovaný naviják dělají ze speciální edice Unimoga offroadový vůz extra třídy bez hranic. S převodovkou ES umožňuje ruční nebo automatické řazení, přičemž přepínání je možné kdykoliv.
Stranou pochopitelně nezůstala ani pověstná průchodnost terénem, vysoké užitečné zatížená pro jakékoliv sportovní zařízení a tažné zařízení. Cena vozu ca čtvrt milionu eur.
Kromě denního používání ve městě lze s tímto Unimogem vyrazit na výlety do drsného pohoří, k odlehlým sjezdovkám nebo do horských pouštních oblastí. vozidlo lze použít jako tažný stroj pro dopravu jachet apod.
Jindřich Lasík, 3.1.2008
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout