Toyota zvýšila prodeje o 18 procent
Značka Toyota i na začátku roku pokračovala v dvojciferném růstu. V lednu uzavřela v Česku přes 900 smluv, což je meziroční nárůst o 18 procent. Toyotě zároveň za leden patří čtvrtá příčka na českém automobilovém trhu.
K výsledku za první měsíc roku 2020 přispěl velkou měrou také první letošní Toyota Víkend, během kterého si zákazníci objednali 163 vozů. Během oblíbené prodejní akce se zájemci mohli blíže seznámit s inovovaným modelem C-HR. Ten dostal dynamičtější tvary a výkonnější dvoulitrový hybridní motor, který dokáže zejména v městském provozu jet na elektřinu až 70 procent času. V rámci Toyota Víkendu navštívilo showroomy značky 1 863 lidí, kteří absolvovali 884 testovacích jízd.
“V lednu se nám dařilo pokračovat v nárůstu objednávek, a to téměř o jednu pětinu. Jde o dlouhodobý trend, který přisuzujeme široké nabídce a dostupnosti našich vozů bez omezení a beze změny cen oproti roku 2019. Čtvrté místo na trhu za měsíc leden je výsledkem zvýšeného zájmu o naše modely podpořeného tradiční kvalitou, spolehlivostí, nízkými provozními náklady a vysokou zůstatkovou hodnotou,” říká generální ředitel českého zastoupení značek Toyota a Lexus Martin Peleška.
Na začátku roku pokračoval také zvýšený zájem o hybridní vozy. Modely s hybridním pohonem tvořily v lednu přes 40 procent prodávaných modelů značky Toyota.
Pro letošní rok má Toyota přichystanou řadu novinek, z nichž nejvýraznější bude nepochybně nová generace Toyoty Yaris. Dále rozšíří nabídku modelu RAV4 o verzi plug-in hybrid. Již nyní na jaře přijde na trh také nová kompaktní dodávka Proace City.
Toyota 4.2.2020
“V lednu se nám dařilo pokračovat v nárůstu objednávek, a to téměř o jednu pětinu. Jde o dlouhodobý trend, který přisuzujeme široké nabídce a dostupnosti našich vozů bez omezení a beze změny cen oproti roku 2019. Čtvrté místo na trhu za měsíc leden je výsledkem zvýšeného zájmu o naše modely podpořeného tradiční kvalitou, spolehlivostí, nízkými provozními náklady a vysokou zůstatkovou hodnotou,” říká generální ředitel českého zastoupení značek Toyota a Lexus Martin Peleška.
Na začátku roku pokračoval také zvýšený zájem o hybridní vozy. Modely s hybridním pohonem tvořily v lednu přes 40 procent prodávaných modelů značky Toyota.
Pro letošní rok má Toyota přichystanou řadu novinek, z nichž nejvýraznější bude nepochybně nová generace Toyoty Yaris. Dále rozšíří nabídku modelu RAV4 o verzi plug-in hybrid. Již nyní na jaře přijde na trh také nová kompaktní dodávka Proace City.
Toyota 4.2.2020
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout