TUCAR ozdobí náplavku americkými hvězdami
Společnost TUCAR Plus s.r.o. se premiérově představí na letošním třetím ročníku výstavy Auta na náplavce. Akce se koná od 29.8. do 1.9. 2019 v Praze. Příznivce automobilů potěší expozice zajímavých amerických luxusních modelů – Dodge Durango, RAM 1500 a Cadillac XT5.
Po květnové automobilové slavnosti Legendy a červencových Harley Days je blížící se výstava Auta na náplavce třetí, svým rozsahem významná akce, na které se prezentuje společnost TUCAR, autorizovaný prodejní a servisní partner pro americké značky Dodge a RAM a také specializovaný prodejce a autorizovaný servis značek Cadillac a Chevrolet.
TUCAR představí současnou produkci vybraných amerických automobilek. Značku Dodge bude reprezentovat model Durango, který je představitelem segmentu SUV. Vůz je vybaven zážehovým motorem V8 o objemu 5,7 l HEMI disponující výkonem 264 kW (360 k) s osmistupňovou automatickou převodovkou a pohonem všech kol.
Ikonickou automobilovou značku RAM, nabízející na trhu vozy třídy pick up, bude představovat model 1500 Longhorn, který je rovněž osazen osmiválcovým zážehovým motorem 5,7 l HEMI ve výkonové verzi 291 kW (395 k) v kombinaci s osmistupňovým automatem a pohonem AWD.
Luxusní SUV bude na výstavě zastupovat Cadillac XT5. Tato modelová řada rodinného crossoveru sází na šestiválcový vidlicový zážehový motor o objemu 3,6 l s výkonem 231 kW (314 k). Osmistupňová automatická převodovka přenáší výkon na všechna kola.
V rámci výstavy Auta na náplavce seznámí TUCAR laickou i odbornou veřejnost také s novou moderní podobou svého prodejního a servisního centra v Tuklatech u Prahy, jehož slavnostní otevření plánuje na první polovinu roku 2020. Pro společnost TUCAR je letošní rok milníkem v jejích obchodních aktivitách. Firma s bohatými zkušenostmi se nyní orientuje téměř výhradně na prodej a servis vozů amerických značek a v této roli chce nadále aktivně působit na trhu v České republice. Tomu odpovídá i nová obchodní i komunikační strategie, předpokládající mimo jiné množství marketingových kampaní a aktivní spolupráci s významnými odbornými médii.
„Naším cílem je přiblížit podstatu amerických aut české veřejnosti, a to od vyspělé technologie, přes hmatatelný výkon až po osobitý design těchto komfortních vozů. Rádi bychom totiž vyvrátili i některé zcela neopodstatněné mýty spojené právě s vozy vyráběnými ve Spojených státech. Rozsah našich obchodních aktivit směřuje k tomu, abychom zájemci o americký vůz nabídli zcela komplexní služby tak, jak je dnes zvykem u běžných evropských výrobců automobilů. I proto jsme součástí akcí, jakou je příkladně výstava Auta na náplavce. Lidé musí od nás dostat šanci tyto americké vozy vnímat doslova všemi smysly,“ říká k účasti na výstavě Ivo Šebesta, ředitel společnosti TUCAR Plus s.r.o.
PR 28.8.2019
TUCAR představí současnou produkci vybraných amerických automobilek. Značku Dodge bude reprezentovat model Durango, který je představitelem segmentu SUV. Vůz je vybaven zážehovým motorem V8 o objemu 5,7 l HEMI disponující výkonem 264 kW (360 k) s osmistupňovou automatickou převodovkou a pohonem všech kol.
Ikonickou automobilovou značku RAM, nabízející na trhu vozy třídy pick up, bude představovat model 1500 Longhorn, který je rovněž osazen osmiválcovým zážehovým motorem 5,7 l HEMI ve výkonové verzi 291 kW (395 k) v kombinaci s osmistupňovým automatem a pohonem AWD.
Luxusní SUV bude na výstavě zastupovat Cadillac XT5. Tato modelová řada rodinného crossoveru sází na šestiválcový vidlicový zážehový motor o objemu 3,6 l s výkonem 231 kW (314 k). Osmistupňová automatická převodovka přenáší výkon na všechna kola.
V rámci výstavy Auta na náplavce seznámí TUCAR laickou i odbornou veřejnost také s novou moderní podobou svého prodejního a servisního centra v Tuklatech u Prahy, jehož slavnostní otevření plánuje na první polovinu roku 2020. Pro společnost TUCAR je letošní rok milníkem v jejích obchodních aktivitách. Firma s bohatými zkušenostmi se nyní orientuje téměř výhradně na prodej a servis vozů amerických značek a v této roli chce nadále aktivně působit na trhu v České republice. Tomu odpovídá i nová obchodní i komunikační strategie, předpokládající mimo jiné množství marketingových kampaní a aktivní spolupráci s významnými odbornými médii.
„Naším cílem je přiblížit podstatu amerických aut české veřejnosti, a to od vyspělé technologie, přes hmatatelný výkon až po osobitý design těchto komfortních vozů. Rádi bychom totiž vyvrátili i některé zcela neopodstatněné mýty spojené právě s vozy vyráběnými ve Spojených státech. Rozsah našich obchodních aktivit směřuje k tomu, abychom zájemci o americký vůz nabídli zcela komplexní služby tak, jak je dnes zvykem u běžných evropských výrobců automobilů. I proto jsme součástí akcí, jakou je příkladně výstava Auta na náplavce. Lidé musí od nás dostat šanci tyto americké vozy vnímat doslova všemi smysly,“ říká k účasti na výstavě Ivo Šebesta, ředitel společnosti TUCAR Plus s.r.o.
PR 28.8.2019
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout