Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

TUCAR ozdobí náplavku americkými hvězdami

Společnost TUCAR Plus s.r.o. se premiérově představí na letošním třetím ročníku výstavy Auta na náplavce. Akce se koná od 29.8. do 1.9. 2019 v Praze. Příznivce automobilů potěší expozice zajímavých amerických luxusních modelů – Dodge Durango, RAM 1500 a Cadillac XT5.

Po květnové automobilové slavnosti Legendy a červencových Harley Days je blížící se výstava Auta na náplavce třetí, svým rozsahem významná akce, na které se prezentuje společnost TUCAR, autorizovaný prodejní a servisní partner pro americké značky Dodge a RAM a také specializovaný prodejce a autorizovaný servis značek Cadillac a Chevrolet.

TUCAR představí současnou produkci vybraných amerických automobilek. Značku Dodge bude reprezentovat model Durango, který je představitelem segmentu SUV. Vůz je vybaven zážehovým motorem V8 o objemu 5,7 l HEMI disponující výkonem 264 kW (360 k) s osmistupňovou automatickou převodovkou a pohonem všech kol.


Ikonickou automobilovou značku RAM, nabízející na trhu vozy třídy pick up, bude představovat model 1500 Longhorn, který je rovněž osazen osmiválcovým zážehovým motorem 5,7 l HEMI ve výkonové verzi 291 kW (395 k) v kombinaci s osmistupňovým automatem a pohonem AWD.


Luxusní SUV bude na výstavě zastupovat Cadillac XT5. Tato modelová řada rodinného crossoveru sází na šestiválcový vidlicový zážehový motor o objemu 3,6 l s výkonem 231 kW (314 k). Osmistupňová automatická převodovka přenáší výkon na všechna kola.


V rámci výstavy Auta na náplavce seznámí TUCAR laickou i odbornou veřejnost také s novou moderní podobou svého prodejního a servisního centra v Tuklatech u Prahy, jehož slavnostní otevření plánuje na první polovinu roku 2020. Pro společnost TUCAR je letošní rok milníkem v jejích obchodních aktivitách. Firma s bohatými zkušenostmi se nyní orientuje téměř výhradně na prodej a servis vozů amerických značek a v této roli chce nadále aktivně působit na trhu v České republice. Tomu odpovídá i nová obchodní i komunikační strategie, předpokládající mimo jiné množství marketingových kampaní a aktivní spolupráci s významnými odbornými médii.

„Naším cílem je přiblížit podstatu amerických aut české veřejnosti, a to od vyspělé technologie, přes hmatatelný výkon až po osobitý design těchto komfortních vozů. Rádi bychom totiž vyvrátili i některé zcela neopodstatněné mýty spojené právě s vozy vyráběnými ve Spojených státech. Rozsah našich obchodních aktivit směřuje k tomu, abychom zájemci o americký vůz nabídli zcela komplexní služby tak, jak je dnes zvykem u běžných evropských výrobců automobilů. I proto jsme součástí akcí, jakou je příkladně výstava Auta na náplavce. Lidé musí od nás dostat šanci tyto americké vozy vnímat doslova všemi smysly,“ říká k účasti na výstavě Ivo Šebesta, ředitel společnosti TUCAR Plus s.r.o.


PR 28.8.2019




Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2024 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar