Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

Subaru akcni nabidky
Alcar - Konfigurátor kol

Subaru je nejdůvěryhodnější značkou roku 2018!

Ze Spojených států přišly dvě hřejivé zprávy pro všechny subaristy. Subaru je vůbec nejúspěšnější značkou v testech bezpečnosti a současně má mezi lidmi také nejlepší reputaci.

Americký bezpečnostní institut IIHS je obdobou evropského Euro NCAP, ovšem v řadě ohledů je ještě přísnější – dříve například začal zohledňovat nebezpečnou srážku s malým překrytím. Jeho nejvyšším oceněním je hodnocení Top Safety Pick+ pro auta, která chrání posádku i chodce v každém ohledu a současně nabízí špičkové a hlavně funkční asistenční systémy.
Za celý rok 2017 bylo takových modelů pouze 15, z toho hned 4 byly od Subaru. Za rok 2018 už se počet úspěšných aut zdvojnásobil, ovšem Subaru je stále premiantem – v seznamu má hned 7 zástupců, nejvíce ze všech automobilek. Přestože ne všechny modely jsou k mání i u nás, je to jasná zpráva o celkové bezpečnosti modelů Subaru.

Oceněnými vozy jsou Subaru Ascent, Crosstrek (u nás jako XV), Impreza ve verzích sedan a kombi, Legacy, Outback a WRX. Forester si pak odnesl jen o málo lepší hodnocení Top Safety Pick. Dobré výsledky navazují na předchozí úspěchy v evropských nárazových zkouškách, kdy Euro NCAP vyhlásilo modely Impreza a XV nejbezpečnějšími vozy ve své třídě.
Důvodů, proč byl rok 2018 pro Subaru v mnoha ohledech tím vůbec nejúspěšnějším, je však více. Podle prestižního žebříčku Reputation Institute se japonská automobilka těší v USA nejlepší pověsti mezi takzvanou informovanou veřejností ze všech výrobců. Daří se jí totiž odlišit od ostatních značek a přesvědčivě komunikovat unikátní kombinaci vlastností – vysokou užitnou hodnotu, osobitost a jízdní schopnosti. A samozřejmě již zmíněnou bezpečnost. Až za Subaru pak následují automobilky Honda, BMW, Toyota a Nissan.

Tyto zprávy dobře korespondují s nedávným zařazením Subaru mezi 100 nejhodnotnějších značek světa, kam se dostalo poprvé v historii. V žebříčku Interbrands je přitom pouze 15 automobilek a Subaru v něm nahradilo progresivní Teslu. Prodeje Subaru ostatně rostou už osm let v řadě a za posledních pět let se zdvojnásobily. Navíc má dlouhodobě nejvěrnější zákazníky na světě, takže se dá očekávat, že tento trend bude i nadále pokračovat.

Subaru 7.1.2019

Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout
Milotec logo


© 2019 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar